Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg kunne skada noen nå, vært en kuk å rappa sykkelen i boden! Må først gjennom garasjen, så inn en låst dør og videre inn i låst bod..

Hengelåsen var borte og døra inn til bodene var ikke ødelagt.. Må vel si jeg mistenker noen i blokka akkurat nå..Får se hva videoen fra garasjen viser  :evil:

Skrevet

Det er drøyt... Men men, du har vel forsikring, så får du ny sykkel... Kjenner mange som har fått til det...

Skrevet

sier bare en ting jeg! Inside Job ;)

Tror du Kjennern rana seg selv, og prøver å lure forsikringsselskapet? :stupid: :stupid: Wake up, kid!

Skrevet

En kammerat bodde i blokk. Han hørte ikke jeg ringte på nede. Jeg venta på en anen person som bodde i blokka og ble med inn da en kom og låste seg inn. Han så ikke på meg en gang. Så er nok ikke såååå vanskelig å komme inn i en blokk egentlig.

Skrevet

E9x har 60 liters tank, F10 har 70 liter :) Syens egentelig det er lite jeg, kunne godt tenkt meg 80 liters tank i F10 slik jeg har i E34en. Men greit med lang rekkevidde på den også selv om den bruker mer per mil ;)

Kan vell stemme det, men går jo mer enn 60l på da :P

Kommer jo sånn 900km + på en tank ca, holder greit det syns jeg. vandt med å fylle hver 500 så :P

Så lenge jeg passer på å fylle søndag kvell eller tidlig mandag så er somregel ikke dieselen så veldig dyr.

Skrevet

Tror du Kjennern rana seg selv, og prøver å lure forsikringsselskapet? :stupid: :stupid: Wake up, kid!

du missforsto, mente at noen i blokka har stjelt den...... :stupid:   :stupid:  wake up man ;) 

Skrevet

I det siste har jeg blitt sånn...lei...av bilkjøring...Før kunne jeg kjøre fra tromsø til oslo i ett strekk uten å bli trøtt...nå blir jeg trøtt etter 1time... Før hadde jeg biler med "noe som ikke stemmer" feil..nå funker alt, er komfortabelt og alt er som det skal... Har jeg blitt gammel?

Tror jeg må skaffe meg en bil som bråker, er stiv og ubrukelig og har en bremsefeil som gjør at jeg hele tiden må følge med...

Skrevet

Apropos store bensintanker. Min tidligere 1984 Porsche 911 Carrera Coupé hadde 110 liters tank. Nok til 600-700 Km med en forsiktig fot på gasspedalen... :)

Wicky: Ja... du begynner definitivt å merke at du ikke er 20 år lenger... :)

Skrevet

I det siste har jeg blitt sånn...lei...av bilkjøring...Før kunne jeg kjøre fra tromsø til oslo i ett strekk uten å bli trøtt...nå blir jeg trøtt etter 1time... Før hadde jeg biler med "noe som ikke stemmer" feil..nå funker alt, er komfortabelt og alt er som det skal... Har jeg blitt gammel?

Tror jeg må skaffe meg en bil som bråker, er stiv og ubrukelig og har en bremsefeil som gjør at jeg hele tiden må følge med...

Kjedelig når man kjører mercedes vett :D

ford econolinen til en kompis har vell 120l tank, er skummelt hvor dårlig rekkevidde det er på den bilen :P

Skrevet

Kan vell stemme det, men går jo mer enn 60l på da :P

Ja det gjør det fordi du fyller opp i røret :P En A6 jeg hadde fikk jeg hele 10 liter bensin bare i røret, men da lå bensin å skvulpa helt oppi i lokket ;)

I det siste har jeg blitt sånn...lei...av bilkjøring...Før kunne jeg kjøre fra tromsø til oslo i ett strekk uten å bli trøtt...nå blir jeg trøtt etter 1time...

Kjøp deg en BMW så blir bilkjøring gøy igjen :) "Freude am fahren" vettu ;)

Skrevet

Apropos store bensintanker. Min tidligere 1984 Porsche 911 Carrera Coupé hadde 110 liters tank. Nok til 600-700 Km med en forsiktig fot på gasspedalen... :)

Wicky: Ja... du begynner definitivt å merke at du ikke er 20 år lenger... :)

Tror Chevrolet`n min hadde 120-130 liters tank. den holdt til og fra jobb i 5 dager hvertfal :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...