Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Derfor har ikke jeg med noen hjem, tør ikke grunnet foreldres nysgjerrighet og man blir senere utspurt. Navn, utdannelse og Evt. Jobb er viktig for dem.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Skrevet

Skøy punktere på vei til hytta i Danmark. 20mil på stephjul i 130grense :-) :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Der minnet du på meg noe viktig! Hjulboltene til reservehjul må pakkes før turen nedover!

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Skrevet

Hvorfor godtar dem ikke det, muttern var jo helt i hundre når jeg hadde jenter med hjem :) Der var det nesten motsatt enn hos deg, mine foreldre var nesten innpåslitne når jeg hadde jentebesøk, nysgjerrige som faen :P

altså kulturen vår er annerledes, det er ikke det at de ikke godtar det, men de setter ikke akkuratt pris på at det kommer jenter inn på rommet mitt eller huset vårt xD 

de blir overglade når jeg nevner kurdiske jenter, men med en gang vi går over på nordmenn, så kommer truslene xD 

Skrevet

Hvorfor godtar dem ikke det, muttern var jo helt i hundre når jeg hadde jenter med hjem :) Der var det nesten motsatt enn hos deg, mine foreldre var nesten innpåslitne når jeg hadde jentebesøk, nysgjerrige som faen :P

Sånn hadde jeg det også. Mine foreldre var ikke direkte innpåslitne, men veldig interesserte og nysgjerrige... :)

Skrevet

Skøy punktere på vei til hytta i Danmark. 20mil på stephjul i 130grense :-) :-)

Tror du skal være glad for du hadde reservehjul, det er alt annet enn vanlig i dag.

Jeg har ikke i noen av bilene, og ser for meg det hadde blitt endel styr om noe slik skulle skjedd..

Skrevet

Så irriterende å tape på at et lag skal forsvare seg til en 1-0 seier :(

post-75493-0-95510200-1404589956_thumb.j

Skrevet

Nå er jeg ikke helt med her....

altså kulturen vår er annerledes, det er ikke det at de ikke godtar det, men de setter ikke akkuratt pris på at det kommer jenter inn på rommet mitt eller huset vårt xD 

de blir overglade når jeg nevner kurdiske jenter, men med en gang vi går over på nordmenn, så kommer truslene xD

ja, hans fredrik arnesen xD sorry, leste helt feil heheeh 

Edit: øl er noe av det verste jeg har drukket.

Du sa for noen dager siden at du het Hans Fredrik Arnesen, det høres ikke veldig kurdisk ut synes jeg...

Sånn hadde jeg det også. Mine foreldre var ikke direkte innpåslitne, men veldig interesserte og nysgjerrige... :)

Jeg tror egentelig det er ganske normalt jeg, foreldre blir litt oppspillte når avkommet kommer hjem med det motsatte kjønn. Det var jo mamma med sine spørsmål om alt mulig, stakkar ho ville jo bare være hyggelig selv om det var lite kult. Pappa skulle alltid vitse og dumme seg, være kul og ungdommelig også ble det hele bare klient :P Men de var (og er fortsatt) greie da, kunne hatt mye verre foreldre for å si det sånn :)

Skrevet

Nå er jeg ikke helt med her....

Du sa for noen dager siden at du het Hans Fredrik Arnesen, det høres ikke veldig kurdisk ut synes jeg...

Jeg tror egentelig det er ganske normalt jeg, foreldre blir litt oppspillte når avkommet kommer hjem med det motsatte kjønn. Det var jo mamma med sine spørsmål om alt mulig, stakkar ho ville jo bare være hyggelig selv om det var lite kult. Pappa skulle alltid vitse og dumme seg, være kul og ungdommelig også ble det hele bare klient :P Men de var (og er fortsatt) greie da, kunne hatt mye verre foreldre for å si det sånn :)

kurdiske jenter er greit, så lenge de ikke kommer hjem til meg xD nordmenn er fyfy kort forklart xD navnet kommentaren var ironi xD 

Skrevet

Hva heter du da? Yomar Karbadshi? Nærmere det enn Hans Fredrik Arnesen i alle fall ;)

jean luc picard :) 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...