noekult Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Merker man forskjell på kjøre med og uten kryssdrive? Bilen er jo tyngre og mer drivverk tap så er jo i teorien tregere sånn sett da. Er vell fremkommelighet ved vinterstid som er fordelen sånn sett? Jeg ser vertfall ikke så mye ellers. Høyere forbruk og regner jeg med. Har kun kjørt X3/5 med det, ikke prøvd noen sedaner fra bmw med det. Kun fremkommelighet som er fordelen i grunn. Jeg syns bilen var tight og fin i svingene med eller uten xDrive. Det regnet i går når jeg hadde 4GCen med xDrive, kunne lett kjøre fort uten å være redd for at rompa skulle skli ut. Dekka spant aldri på våt, varm asfalt heller.
Sjøbuse Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 4x4 har da ikke noe effekt sideveis. Bare anti skrens og spinn som hindrer det.
Mattae Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Var det jeg regnet med ja Ser ikke noe problem med rwd på våt vei så lenge man har bra dekk så
noekult Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 buse: Jeg snakket ikke om sideveis. Jeg snakket om selvtillit ved kjøring på våt bane med xDrive. i3-en turte jeg ikke å kjøre friskt i regnet pga. ekstra smale dekk, den har da antiskrens og antispinn den også...
Shattered Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Har akkurat bestilt en BMW 420iA xDrive Gran Coupe Er på Bavaria, skrev kontrakt for et par minutter siden! Fett! Var det ikke du som bestilte en 316 med alt utstyr nettopp, i tillegg?
Sjøbuse Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 buse: Jeg snakket ikke om sideveis. Jeg snakket om selvtillit ved kjøring på våt bane med xDrive. i3-en turte jeg ikke å kjøre friskt i regnet pga. ekstra smale dekk, den har da antiskrens og antispinn den også...Ok. Du burde se på episode 6 i første sesong av Garasjen. 12 min ut i episoden tester de 4x4 mot FF på glattkjøringsbane. Eneste 4x4 gjør bedre er bakkestart på glatta. 4x4 er oppskrytt. Fett! Var det ikke du som bestilte en 316 med alt utstyr nettopp, i tillegg? http://bimmers.no/topic/784079-420ia-xdrive-gran-coupe-luxury-line-er-bestilt-f30-bestilling-kansellert/
noekult Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Fett! Var det ikke du som bestilte en 316 med alt utstyr nettopp, i tillegg?Kansellerte den, se tråden 'buse linket til...
wicky124 Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 De som klarer å ha 3-4 småunger samtidig må ha en alvorlig god tålmodighet... Blir litt godt når hu begynner i barnehagen kjenner jeg. Min bebi starter i barnehagen 1 august...I dont like... vil heller henge hjemme med henne..føler at det er så trist å gi fra seg ungen til fremmede...de kommer til å oppleve så mye mer enn det vi som foreldre vil de neste årene ____________________________________ Har igrunn aldri sett behovet for 4x4 når man er bosatt i oslo.. Men skal man først ha seg splitter ny bil så er det vel ikke dumt å slenge det på
rublings Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Jeg har kjørt Mercedes W212 med og uten 4-matic. Omtrent ingen forskjell bortsett fra ingen hjulspinn ut av lyskryss på vått føre og flat pedal.
Sjøbuse Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Jeg har nesten kjørt av veien 1 gang på vinteren under vanlig normal kjøring. Det var i et kryss og pga 4x4
awt Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Ah, endelig ute på overtid. Altfor lenge siden sist. (Beklager noekult ) thbrekke og Haukefer reagerte på dette 2
Gjest Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Jeg har nesten kjørt av veien 1 gang på vinteren under vanlig normal kjøring. Det var i et kryss og pga 4x4 hvordan i helsike greide du det?
Haukefer Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Ah, endelig ute på overtid. Altfor lenge siden sist. (Beklager noekult ) Misunnelig Sent from my iPhone using Tapatalk
flobben Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 4*4 er jo nesten ett must hvis man bor i sentrum av Oslo. Å komme seg inn og ut av parkeringsplasser som er dårlig brøytet på vinteren er jo helt håpløst, vet ikke hvor mange ganger mindumdristighet med litt fart inn har endt med å bli dyttet ut igjen. Så firehjulstrekk og Oslo er absolutt ikke bortkastet noekult reagerte på dette 1
316 Skrevet Juli 15, 2014 Skrevet Juli 15, 2014 Første bygget snart ferdig utvendig, i uke 31 kommer mitt, da tar det 12-13 uker før det er oppe. Snart er leiligheten ute for salg, bare å krysse fingrene da. Dette blir digg!!! (Beklager noekult...) Og målet mitt ble nådd på et halvt år, jeg har spart 100k! Det er nesten helt utrolig hva man får til bare man vil og har et mål. Vegard welle reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg