Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har første sommer i Norge på mange år jeg. Det er både billig, deilig og fint! :) Skal ut på tur i Glomma nå med motorisert brygge.

Skrevet

Ny bil? :)

Ny gammel, bytta bort E36-krigeren min i denne for en stund siden :)

Noen har glemt å beise (øse) sjarken på siste bildet :P Åssen motor er det i den?

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50088862

Motoren er faktisk litt gøyal, er en 16R! Dvs 1.8liter som ifølge specs skal yte 105hk. Hvor mange som er igjen aner jeg dog ikke ;-)

Fet den Coronaen, som hentet ut fra Olsenbanden :)! En gamling oppi dalen som hadde denne før eller?

Hva skal du ha for klokka fisk?

Hoi! Ja! Eksakt samme modell kjøres av politimannen i "Olsenbanden møter kongen og knekten". Måtte selvfølgelig grave frem denne filmen :) Aner ikke hvem som har eid denne før duden som "styla" den som den er i dag jeg. Tror dog at vedkommende tok godt vare på den :)

Skrevet

Nice, Nytern! Slik biler er heeelt fantastiske i dette været. Skulle ønske jeg også hadde noe like fint å cruise rundt i om dagen. Gammelbillukta savner jeg også veldig mye! Kos deg!

Skrevet

for en varm dag det har vært idag. Takk og lov at forden ikke har skinnseter. 

Skrevet

Det er så forbanna ulevelig varmt nå. Lenge leve 17-19 grader... Varmere her enn Mallorca, Gran Canaria, Kroatia for eks. :P

Skrevet

Det er så forbanna ulevelig varmt nå. Lenge leve 17-19 grader... Varmere her enn Mallorca, Gran Canaria, Kroatia for eks. :P

Kunne iallefall hvert litt kaldere om natta! :P

Skrevet

Litt for varmt i dag ja... Stod ikke under sola uten å måtte det. Men elsker lys og lang dag og tørre veier da, får masse energi, elsker det.

Skrevet

0522685246.jpg

Da gjør man sånn (prøvde å finne et bilde som ikke var for grovt, bare å fjerne hvis dere mener det er teit. )

Skrevet

Så...bmw m3/m4 eiere unndrar avgifter altså....? :P

Ja det kan du nesten si, det som er bra her er jo at staten kun tar utgangspunkt i det som opplyses ifra produsenten. Men likevel, 30 hester mer...Greit nok at BMW skal være forsiktige med talla med det finnes jo grenser :P

Har egentelig vent meg til denne varmen nå jeg, har blitt avklimatisert :)

Skrevet

Varmen er helt topp, hadde bare hotellrommene hatt AC-anlegg.. :P

Noen i Lillehammer/Hamar som har en mørk (svart?) E46 stasjonsvogn med us-lys som kjørte mot Hamar rundt kl 19 her? Pen bil! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...