Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off jobb ja.. Skal på ettermiddag i dag og der venter en arbeidstemp på opp til 60 grader. Om ikkje det var nok så finnes det ikke AC, og strålevarmen er nok noen ganger høyere.. Jaja, får tenke positivt på det, dette man lever av og kan nyte andre ting senere når man ikke er på jobb!

Ha en svettsom dag! :P

Skrevet

Off jobb ja.. Skal på ettermiddag i dag og der venter en arbeidstemp på opp til 60 grader. Om ikkje det var nok så finnes det ikke AC, og strålevarmen er nok noen ganger høyere.. Jaja, får tenke positivt på det, dette man lever av og kan nyte andre ting senere når man ikke er på jobb!

Ha en svettsom dag! :P

Fikk starte litt senere i dag jeg, så fikk slappet av i sola hjemme, deilig :) men å bli møtt med en temperatur som om man går ut av flyet i syden midtvinters idet man går inn døra på jobben var mindre behagelig.. AC fungerer ikke på jobb, så har bestilt rep på det nå.. håper det blir fikset iløpet av kort tid!

Skrevet

Hvordan er stålet til eksospotter egentlig? Har kjøpt meg ny bakpotte nå, men den er jo skrapete osv, men slik har alle pottene vi solgte på biltema vært.
Eneste jeg er redd for er at det skal begynne å ruste med en gang..?

Skrevet

Oh yes.. virkelig deprimerende å sitte inne hele dagen med dette nydelige været ute.. :(

Håper det holder til helgen så jeg kan nyte det litt iallefall!

Du har fått noen bilder nå :) ? haha 

Skrevet

Hvordan er stålet til eksospotter egentlig? Har kjøpt meg ny bakpotte nå, men den er jo skrapete osv, men slik har alle pottene vi solgte på biltema vært.

Eneste jeg er redd for er at det skal begynne å ruste med en gang..?

vet ivaffall at når det gjelder rør så er biltema sine suverene, ruster omtrent ikke, men simons ruster bare du ser på de :P

ang potter så skader det nok ikke å lakke de (varmebestandig lakk isåfall) men tar nok noen år å ruste gjennom alikevell da.

pleier stort sett å ruste fra innsiden :P

Skrevet

Noen som kjenner til audi sine 1,8 TFSI 170hk bensin motorer? 

Har hørt rykter om at de sliter litt med oljeforbuk, en kjenning fikk beskjed fra merkeverksted om at å bruke 1l olje på 3000km var helt normalt (bilen var innenfor garantitiden)

Skrevet

Har hørt rykter om at de sliter litt med oljeforbuk, en kjenning fikk beskjed fra merkeverksted om at å bruke 1l olje på 3000km var helt normalt (bilen var innenfor garantitiden)

Det har eg også hørt rykter om, at dei bruker litt olje, noen skriver at det er pga. stempelringene er slitt. 

Ellers så har eg hørt mye negativt om 1,2 og 1,4 tfsi motorene, men trur ikke den 1,8 sliter med det samme. Dette gjelder en 2009 A5 coupe med man kasse som eg er litt intr i.

Skrevet

JÆVLI kjedelig og jeg blir deppa av og jobbe i dette været.................

det blåser ikke en gang, ser vannet der alle båtene går ut fra Fredrisktad og mot Hvaler øyene fra kontoret .......

ligger speedbåter på finn, vil hente!!!!

Jobber 00:00 - 09:00 og sover(prøver) hele dagen. Det er deprimerendes!
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...