evi Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Kjører også FZ til jobb om dagen.. Beste investeringen jeg noen gang har gjort! (Bildet lyver, den er rød ) M|Fjeld reagerte på dette 1
Tzunami Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Kikket litt på yamaha tzr også, virker som disse er gode og får de billige?
316 Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 TakZa, hva ga du for den? Søren at jeg ikke har det nå!
evi Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Ga vel 2500 i 2012. Langt ifra strøken, men har aldri sviktet. Eneste som var feil når jeg kjøpte den var at choken var stuck på, så den gikk dårlig. Men var lett å fikse. Kjører uten batteri tho, så lyset er ikke stort å skryte av. Har satt i litt større dyse, porta eksosen litt, og dreide av toppen litt. Gjør 70 på strekkene
hsd Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Blir bil etterhvert, men om jeg får meg moped for de neste ukene / 2 mnd, så kjøper jeg meg bil etter det, blir nok en liten og rimelig bil Tja, godt spørsmål, vurderer gpr nude om jeg finner en, den er litt mer streetfighter-type, noe jeg synes er deilig Skjønner personelig ikke hvordan du kan vurdere en girmoped til bykjøring. 45km/t og 5/6 gir, bare å regne med senestrekk i høyrearma og venstrefoten for å si det slik. Kjøp deg en jentekjørt scooter til 2-3 lapper, ikke eksistærendes verditap, og variatordrift.
316 Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Til de som ikke har kjørt FZ, det er mopedens Rolls Royce. Mer komfort finnes ikke evi og M|Fjeld reagerte på dette 2
Nytern Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 En sannhet med modifikasjoner! Med min noe bamsete kropp bunna jeg bak?demperen ca konstant. Oversteg tillatt totalvekt og, men fyttikatta.. FZ er saker! Kjøpte meg en Gilera DNA dings i fjor, siden mopedsavnet var stort. Big mistake! Det eneste alternativet til FZ er i mine øyne en Honda Zoomer.. Evt Rukcus som de heter i statene.. Bare se, se hvor mye rart man kan finne på med en sånn en: https://www.google.no/search?q=honda+ruckus&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=qnbSU4-pOOai4gS_0oHAAw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=960&bih=557#imgdii=_ M|Fjeld reagerte på dette 1
K-E Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Honda Px/Pxr er også en verdig kandidat. Artig sykkel
Gjest Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 de mopedene ser ut som kjørende dødsfeller i mine øyne xD
FredrikE24 Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Opptadering fra Kroatia, knallblå himmel, MYE billig børst og deilig vær! Kom frem på Mandag, gikk helt strålende, vært på tur rundt i området noen ganger med bil etc., kjørt moped. Blitt temmelig børst, gode venner på besøk her nede. PS: Alt er skitbillig i Kroatia, 12 shots Tequilla på nattklubb ---> 130kr Med forbehold om skrivefeil, for mye Grappa til lunsj Slenger ut et bilde jeg tok av et sted jeg var i går Her ankom vi akkurat destinasjonen sist Mandag. majuz og M|Fjeld reagerte på dette 2
Merrushe Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Mulig det går mot bestilling av en BMW i3 denne uka Ser ut som jeg skal ta en pause fra jobbing og blir student et par år for å fullføre juss-graden min. Da er dette en perfekt pendlerbil oslo-Hønefoss T/R 3-4 dager i uka.Blir fort 2000 KM i måneden av slikt.. BMW i3 som helårsbil og en 911 3.2 som sommerbil - fin kombinasjon det Tror ikke jeg skal hive på så mye utstyr, blir vel Harman Kardon, hurtiglading og kanskje en komfortpakke + vinterhjul.. Spennende! noekult reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Mulig det går mot bestilling av en BMW i3 denne uka Ser ut som jeg skal ta en pause fra jobbing og blir student et par år for å fullføre juss-graden min. Da er dette en perfekt pendlerbil oslo-Hønefoss T/R 3-4 dager i uka. Blir fort 2000 KM i måneden av slikt.. BMW i3 som helårsbil og en 911 3.2 som sommerbil - fin kombinasjon det Tror ikke jeg skal hive på så mye utstyr, blir vel Harman Kardon, hurtiglading og kanskje en komfortpakke + vinterhjul.. Spennende! Hadde mye heller valgt E Golf, den er billigere, mye penere, har bedre plass og har like lang rekkevidde
Merrushe Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Anbefaler DU VAG fremfor BMW? Hvem er du, og hva har du gjort med Fredrik 90 ??? Neida, men E-Golf vurderes også. Men synes i3 er litt mer innovativ, med resirkulerbare materialer, karbonfiber, sprekere motor og litt futuristisk design. Virker som et nedenfra-og-opp forsøk på en helt ny bil, heller en en kjedelig golf….. De koster omtrent det samme…om du ikke går berserk på utstyrslisten til BMW…
Markus E30 Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Er vel rundt 240k for en e-golf. Går overraskende bra 0-60 da Er det ikke rundt 400 for en i3?
Fredrik 90 Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Anbefaler DU VAG fremfor BMW? Hvem er du, og hva har du gjort med Fredrik 90 ??? Neida, men E-Golf vurderes også. Men synes i3 er litt mer innovativ, med resirkulerbare materialer, karbonfiber, sprekere motor og litt futuristisk design. Virker som et nedenfra-og-opp forsøk på en helt ny bil, heller en en kjedelig golf….. De koster omtrent det samme…om du ikke går berserk på utstyrslisten til BMW… Hehe, jeg er BMW entusiast men jeg har øyne å se med Hadde I3 bare sett ut som en F20 eller i det minste en normal bil så hadde den vært første valget, men den ser bare så jævla teit og dum ut den bilen at det svir i øynene... E Golfen er kanskje litt kjedelig da den ser ut som en helt vanlig Golf, men den ser nå iallfall ut som en bil og ikke ett bikkjehus med hjul på Alt annet med I3 er jo bra, som sprek motor, resirkulerbare materialer og karbon men utseende ødelegger alt. I tillegg så har BMW opprettholdt sin syke prisstrategi på utstyr så det skal godt gjøres å holde seg innafor 300 000 kr, og da er en 1 år gammel F20 116d med M-sport langt mer fristende for min del Men som med alt annet, hver sin smak hsd og Kennethe34 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg