Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er gode på data/mobil her? Fruens Samsung S3 vil ikke koble seg mot dataen over usb, Jeg får kontakt til lading men får opp "ukjent USB-enhet". Mine to S2 og S3 fungerer helt fint, har prøvd på flere maskiner.

Er det noe med innstillinger på telefonen? Jeg har forsøkt å lete gjennom samtlige menyer under innstillinger men finner ingenting. Skulle gjerne fått tømt ut litt bilder og tatt backup av den.

Mener å huske d kommer opp valg når du kobler den til? Ett usb-symbol oppe i den "linja" i toppen, så kan du dra den ned, trykke der det står "koblet til usb.." (noe sånt hvertfall) og velge om den ska kobles te som minne-enhet eller lignende :)

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Skrevet

Passer ikke denne helgen for meg..Skal en snartur til bergen så er vel ikke hjemme før sent søndag kveld dessverre... men onsdag torsdag og mandag - fremover går helt fint :)

Stikk innom en tur da! Er lenge siden Modball nå.. hehe.. :P

Forresten, noen som vet steder det kan være OK pris på forsikring? Ser ut som det kan blir E39 540i nå. Må vel være perfekt familie-bil det :)

Skrevet

Traff på denne på korttidsparkeringen på Oslo Lufthavn!

Kan vel ikke være helt fattig han som eier denne!

Ahha, hvor lenge kan han rulle på nederlandske (?) skilt i Norge?

Han som eier den er nok langt i fra fattig, er bilen til John Arne Riise :)

Skiltene er forøvrig britiske :) Flere land som bruker gule skilter nå, bla Luxemburg, Nederland, Australia og Danske varebilskilter.

Skrevet

Noen som vet om et sted som selger veldig gode slangeklemmer, som kan strammes godt og holde på mye trykk, uten å gi etter?

3 av servoslangene lekker. Har byttet alle slangeklemmene uten hell, men de var det ikke mye futt i. Så at det lakk igjen og etterstrammet, men da ga de etter. Får kappe litt av endene på slangene og bytte igjen.

Regner med biltema o.l. har, men null erfaring med deres slangeklemmer :P

Skrevet

Han som eier den er nok langt i fra fattig, er bilen til John Arne Riise :)

Skiltene er forøvrig britiske :) Flere land som bruker gule skilter nå, bla Luxemburg, Nederland, Australia og Danske varebilskilter.

Æsj, da ble den mindre fin med en gang.

Skrevet

Husker pappa snakket om en krom farga audi han hadde sett. Trodde først det var snakk om en R8 da jeg så en R8 i krom for et år tilbake. Men da var det kanskje Rs5en til mr. Riise ;).

Noen som vet om et sted som selger veldig gode slangeklemmer, som kan strammes godt og holde på mye trykk, uten å gi etter?

3 av servoslangene lekker. Har byttet alle slangeklemmene uten hell, men de var det ikke mye futt i. Så at det lakk igjen og etterstrammet, men da ga de etter. Får kappe litt av endene på slangene og bytte igjen.

Regner med biltema o.l. har, men null erfaring med deres slangeklemmer :P

Si i fra på PM eller her om du finn gode slangeklemmer. Skal bytte servoolje og beholderen neste uke i håp om å bli kvitt ulyden jeg har fra styringa :P.

Edit: hva med denne typen her? http://www.clasohlson.com/no/Slangeklemmer/Pr309538000

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...