Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, det som er viktig er verken antall innlegg eller antall likes, men når du registrerte deg på forumet! Er ikke mange aktive som har kjempelang fartstid egentlig, Fredrik er vell den mest aktive veteranen?

Skrevet

Noen som har peiling på scootere her inne? :P Er SYM Jet ok greier? Må ha et transportmiddel nå som e90'en er på verksted..

Skrevet

Tøys og tull! :P

Wicky

1453

Ble med 28. Aug 2006

Members · 22870 Innlegg

Fredrik 90

945

Ble med 20. Jan 2008

Members · 10271 Innlegg

Skjønte ikke helt meninga med det innlegget...?

Skrevet

Solgte nettopp fire felger, hvor tre var like, men den fjerde var ikke.. nedtur.

Wicky: viser antall likes på profilen til deg og Fredrik ;)

Skrevet

Ja men vet jo om antall likes etc på min og fredrik90 sin profil....? så fremt ingen har 1000 likes så er jo fredrik90 nr 2 på likes lista?

Poenget var at du er nummer en? :P

Edit: så nå i innlegget til Fredrik at han spurte om NEST flest likes... jaja :rolleyes:8-[

Skrevet

åja..åke...du er forgiven!

Dog lurer jeg på hva greia er med programmet "Gustavs super races"....? En finlender som snakker dårlig engelsk på tv2Zebra... og kjører raske biler rett frem og kommer med teite vitser? De filmer fra innsiden av bilen med håndholdte mobilkameraer....?!

Skrevet

Haha, nå har en eller annen rasshøl gått inn på profilen min og gitt meg dårlig "tilbakemelding" etter at jeg diskuterte det med stjerne-rating som tilbakemelding.

Haha, haters :rompe: Tar det som et kompliment!!

Skrevet

Haha, nå har en eller annen rasshøl gått inn på profilen min og gitt meg dårlig "tilbakemelding" etter at jeg diskuterte det med stjerne-rating som tilbakemelding.

Haha, haters :rompe: Tar det som et kompliment!!

Fix'd ;)

10509742_636552443110364_429176223261921

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...