Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med appen, men jeg skal ikke påstå den er løsningen på alle verdensproblemer akkurat. :)

Skrevet

I går da jeg skrev kontrakt med hu som hadde kjøpt leiligheten min kom det frem at hu ikke hadde vært her på visning, så hu kommer 10.30 for å se åssen det ser ut her... Jævli kjipt for hu om hu blir skuffa :P

Skrevet

Sorry peeps...ingen fikk direkte snaps... Orker ikke taste meg igjennom 200 stk på lista og vente til at alle får snappen...Enklere å legge den på my storys :)

Nei det er ingen egne pakistanske utesteder i Oslo.... Slike arrangementer skjer par tre ganger i året..Denne gangen i regi av Mela.no...  Da samles vel alle som skal ut og fester shiten ut av livene sine den ene kvelden :P Igår opptredte en artist som heter Dr.Zeuss. Han har laget hits som:

http://www.youtube.com/watch?v=7PsDQ_3KvqU

og konsertene hans i utlandet drar en del folk.. :P

http://www.youtube.com/watch?v=obHHDo-0q1Q

Skrevet

Da har vi vært å sett Børning :) Synes den var veldig bra og holdt mye høyere standard en hva jeg hadde trodd av en Norsk bilfilm, godt hjulpet av gode norske skuespillere ;)

Skrevet

Den værste byen jeg har kjørt i er helt klart Paris, her går alt fort og du er omgitt av mopeder, små Renaulter og folk som løper ut i gata. Jeg trodde faktisk at Roma skulle bli værst med det var det ikke, de har iallfall en liten form for forståelse og medmenneskelighet når de ser du har utenlandske skilter og kanskje har havnet i feil fil. Franskmenn er et ufyselig folkeslag og alt skal gå etter deres tempo, ikke vil de snakke engelsk, ikke vil de innrømme at vaskepersonalet på hotellet stjeler og de tar ikke nei for ett svar. Oslo kommer også høyt opp på lista over ille byer å kjøre i, værre å kjøre i Oslo enn Nice og Antibes synes jeg. Bare dårlige veier over alt, uoversiktlig kryss, frekke kvinnfolk i Audi uten trafikkkultur og løkhuer i Range Rover som tror de er fritatt trafikkreglene fordi de har dyr bil.

Munchen derimot var en posetiv overraskelse, tyskere har svært god trafikk kultur og alt er godt skiltet og ryddig organisert :) Liker mye bedre å kjøre i Tyskland enn i Norge for å si det slik.

Gratulerer så mye :)

Med forbehold om at det er åtte år siden... Trafikken i Paris var en drøm i forhold til Nice. Men som sagt var kanskje uheldig med tidspunktet jeg var i Nice på. Og Tyskland ja, en drøm sånne sett. Bortsett fra at bestemor på traktorklipper kjører fra deg.

Og oslo er ille på en måte, speIelt for drammensere, for de følger jo faenmeg høyrergelene. Noe som er litt flytende i Drammen.

Skrevet

hk avgift gjelder vel bare hvis bilen er 10 år eller yngre ? etter 10 år og reg i Norge så er den avgifts fri hvis man blir stoppet og har mye mer hk enn lovlig ?

Tror ikke den 10 års regelen finnes, det jeg vet er at biler som ble registrert i Norge i 1996 (eller tidligere) slipper avgift for økt effekt.

Uansett regel, så må effektøkningen være godkjent av Biltilsynet (det skal være notert i vognkortet). Du kan ikke bare trimme bilen uten videre selv om regelverket tillater økt effekt uten å betale avgift ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...