noekult Skrevet August 17, 2014 Skrevet August 17, 2014 Regelen lever i beste velgående den. Så lenge bilen har vært registrert i Norge i over ti år, slipper man avgifter ved effektendring. Bilen må likevel godkjennes som nevnt. Dæven, litt fornuft i bilpolitikken jo. Nice. Shattered og turbina10 reagerte på dette 2
316 Skrevet August 17, 2014 Skrevet August 17, 2014 Sjekk denne karen, man kan kjenne frustasjonen hans. Hahaha!!! Fredrik 90, turbina10 og VegarVS reagerte på dette 3
Fredrik Skrevet August 17, 2014 Skrevet August 17, 2014 Gammel, men god... eriksen76 og Merrushe reagerte på dette 2
majuz Skrevet August 17, 2014 Skrevet August 17, 2014 Sjekk denne karen, man kan kjenne frustasjonen hans. Hahaha!!! https://www.yutube.com/watch?v=CuTXUcoGdhw Haha, han stresset litt for mye spør du meg Husker ikke om jeg har nevnt det før, men remindtv er en kjekk tjeneste for de som er glad i serier. Bare lage seg en konto, logge på siden og huke av seriene du ser på. Så får du en epost hver gang en ny episode er ute noekult reagerte på dette 1
adne95 Skrevet August 17, 2014 Skrevet August 17, 2014 Haha, han stresset litt for mye spør du meg Husker ikke om jeg har nevnt det før, men remindtv er en kjekk tjeneste for de som er glad i serier. Bare lage seg en konto, logge på siden og huke av seriene du ser på. Så får du en epost hver gang en ny episode er ute finner ikke sida?
majuz Skrevet August 17, 2014 Skrevet August 17, 2014 finner ikke sida? Ser ut til at den er nede akkuratt nå.
Fredrik 90 Skrevet August 17, 2014 Skrevet August 17, 2014 Sjekk denne karen, man kan kjenne frustasjonen hans. Hahaha!!! Hahaha, dum amerikaner på sommerdekk Vittigste er jo at han smeller vilt med dørene når han går inn og ut av bilen Men jeg kjenner meg igjen i frustrasjonen, sto mang en gang og spant frem og tilbake på flatmark med E39en min. En meter tilbake og 50 cm frem, om og om igjen. Siden har jeg aldri kjørt med dårlige vinterdekk igjen Edit: Når vi snakker om amerikanere på snø, synes denne er litt festlig jeg da https://m.youtube.com/watch?v=Us0ezSDewEs
Thundercoil Skrevet August 17, 2014 Skrevet August 17, 2014 Ser man diskuterer lån og EK i finn-tråden. For å ikke lage mer OT.. Jeg har ca 100k igjen i lån, som skal være nedbetalt til april 2017. Hvis jeg hadde hatt 100k på brukskonto, hva er best av å cashe ut hele lånet, eller å beholde gjelden og legge pengene til EK på boligsparingen? Jeg tenker at å cashe ut billånet er lurest, men vet ikke hvordan de i bankene tenker. Så vet jeg ikke om de ser på bilen som en formue eller en utgiftspost. Økonomi er ikke min sterkeste side
awt Skrevet August 17, 2014 Skrevet August 17, 2014 1. Fyll det du kan innpå BSU (vanlig BSU, ikke sånn DNB-tulle-BSU) 2. Betal ned det du kan av lån (med unntak av studielån). Om du har dyre forbrukslån bør dette komme før BSU-sparing riktignok 3. Vanlig sparing.
Thundercoil Skrevet August 17, 2014 Skrevet August 17, 2014 Jeg har 100k i bil og 70k hos lånekassen, tenkte i grunn å cashe ut begge disse på en og samme dag, men burde jeg da droppe studielån og legge de 70k i bolig? Det du mente? Og takker for svar. Ellers er det ingen forbrukslån, kreditt og mastercard. Livredd for sånt. Hehe. Mest på grunn av meg selv, vel og merke.
awt Skrevet August 17, 2014 Skrevet August 17, 2014 Ja, studielån har så lav rente at det er det siste du bør gjøre noe med. Begynn med det som har høyest rente og jobb deg nedover, både når det gjelder lån og sparing.
Thundercoil Skrevet August 17, 2014 Skrevet August 17, 2014 Okei. Takk Jeg har dessverre ikke BSU lenger, pga jeg ble kastet ut den uken jeg ble 18, og måtte ta det ut for å få hjelp av NAV Men samboeren har en BSU som får maksbeløpene. Vi har også hver vår sparekonto (høyrente) og en liten buffer på 17k. Alle monner drar
turbina10 Skrevet August 18, 2014 Skrevet August 18, 2014 God morgen God morgen kom akk hjem fra jobb jeg
Haukefer Skrevet August 18, 2014 Skrevet August 18, 2014 God måren god måren, to laster igjen før det er stiming til Fosnavåg for mannskapskifte!!
Anbefalte innlegg