Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

damn, likte den :D   mulig det bare er meg, men noe med designet på fronten fikk meg umiddelbart til å tenke på merce GL?  :-s  undersøkte bildene ved sia hverandre, greier ikke sette fingern på det, men noe er det..

0669993372df403493f35b5e9f84feda.jpg?t%5mercedes-gl-1-front-tracking_0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig... den er veldig Volvo... trygt og godt designmessig, men samtidig ganske fin. På den annen side så liker jeg designet på Volvo 240 også så jeg teller vel egentlig ikke i denne sammenhengen... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig... den er veldig Volvo... trygt og godt designmessig, men samtidig ganske fin. På den annen side så liker jeg designet på Volvo 240 også så jeg teller vel egentlig ikke i denne sammenhengen... :P

Alle med sansen for Volvo 240 mister automatisk retten til å diskutere bildesign generelt. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredrik 90. syns du kan kjøre og kjøpe en kebab ^^ 

og være spydig når noen spør om du kan forklare noe. syns jeg er helt på tryne. er jo en av grunnene folk bruke mye tid her inne for og lære og dele erfaringer.

og si at en ikke har peiling på hva han snakker om forså og skyte personen og ryggen når han spør om du kan forklare og vise link til dine referanser. sier litt. er ikke bare denne gang jeg har lest det. skulle gjerne linket til side. men etter den nye bimmers finner jeg ikke utav søkemotoren. 

ikke vont ment. men når jeg leser innleggene så er det jo ingen tvil om at du kan forskjellige tall på det ene og det andre. og kan skrive som om du har bygget om 100 vis av biler. men har du noen erfaring på den praktiske delen? kan verken se noe prosjekt tråd eller noen annen tråd om når du bygger om noe eller skifter noe. og når jeg leser innleggene dine så er det som om det er kopi past fra bmw sin hjemme side enkelte ganger. som det mest sannsynlig er de fleste ganger. en ting er teori men hvordan funker det i praksis ? ok en bil skal klare 0-100 på 4,5 sec men klarer den det i praksis? ja seff tallene sier det jo. men når en kommer på banen(dragrace) og setter bilen(ene) på test og så er resultatet noen annet en hva som ble oppgitt. her er det bare og søke opp på youtube så er det eksempler på dette.

poenget mitt er at du bør tenke deg om 2 ganger. for de fleste har nok mest sannsynlig mer peiling og erfaring når det kommer til det som gjeller en hva du har.

om jeg er helt på bærtur her så legger jeg meg flat og trekker det tilbake. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og være spydig når noen spør om du kan forklare noe. syns jeg er helt på tryne. er jo en av grunnene folk bruke mye tid her inne for og lære og dele erfaringer.

og si at en ikke har peiling på hva han snakker om forså og skyte personen og ryggen når han spør om du kan forklare og vise link til dine referanser. sier litt. er ikke bare denne gang jeg har lest det. skulle gjerne linket til side. men etter den nye bimmers finner jeg ikke utav søkemotoren. 

ikke vont ment. men når jeg leser innleggene så er det jo ingen tvil om at du kan forskjellige tall på det ene og det andre. og kan skrive som om du har bygget om 100 vis av biler. men har du noen erfaring på den praktiske delen? kan verken se noe prosjekt tråd eller noen annen tråd om når du bygger om noe eller skifter noe. og når jeg leser innleggene dine så er det som om det er kopi past fra bmw sin hjemme side enkelte ganger. som det mest sannsynlig er de fleste ganger. en ting er teori men hvordan funker det i praksis ? ok en bil skal klare 0-100 på 4,5 sec men klarer den det i praksis? ja seff tallene sier det jo. men når en kommer på banen(dragrace) og setter bilen(ene) på test og så er resultatet noen annet en hva som ble oppgitt. her er det bare og søke opp på youtube så er det eksempler på dette.

poenget mitt er at du bør tenke deg om 2 ganger. for de fleste har nok mest sannsynlig mer peiling og erfaring når det kommer til det som gjeller en hva du har.

Jeg forstår din frustrasjon, men jeg liker ikke slike innlegg som dette i forumet. Det er for enkelt å bare lire av seg kritikk rettet mot motdebattanten bare man møter litt motstand. Å gå etter spilleren istedenfor ballen er aldri særlig fruktbart. Bruk heller kreftene på å vise at du evt. kan bedre ved å finpusse argumentene dine. Finn gode kilder og bruk disse fornuftig i diskusjonene. Det er slik forumet blir bedre og diskusjonene mer interessante. No offence... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte om hva en bil het her en gang, plutselig var jeg wannabe entusiast. Fikk nesten huet bitt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei noekult. Har du glemt hva som ble skrevet? Du skrev "Hva slags modell er dette egentlig" :P hehe.

Men nå trenger vi ikke og ta folk her i tråden. Har man problem med noen, så ta det med personen på pm i såfall. Vi skal ikke diskutere andre medlemmer åpent i tråder.

11. Uønsket innhold - Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Har du et personlig problem med en person så hold det for deg selv og ta det evt. direkte opp med vedkommende. Vi skal ikke ha offentlig "skittkasting" i forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette spørsmålet har vært stilt mange ganger før, men svaret forandrer seg også med tiden så jeg spør likevel :-)

Hvilken av tv serier som er ferdig anbefaler dere?

Gidder ikke begynne på en ny serie som ikke er ferdig enda. Liker å se fortsettelsen når jeg vil :)

Har sett blant annet The wire, Sopranos, The shield, Breaking bad, dexter, prison break, lost, oz og sikkert flere :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...