Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tips om The Killing, en amerikansk serie som er basert på danske forbrytelsen. Har ikke sett forbrytelsen, men the killing svarer iallefall til forventingene foreløpig. Er litt usikker på om det er ferdig, men det finnes mange sesonger til nedlastn.... eeeeh, kjøp.

The Killing er bra ja! Er totalt 4 sesonger. Den siste (4) har kun 6 episoder.. Hele serien ligger på Netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette spørsmålet har vært stilt mange ganger før, men svaret forandrer seg også med tiden så jeg spør likevel :smile:

Hvilken av tv serier som er ferdig anbefaler dere?

Gidder ikke begynne på en ny serie som ikke er ferdig enda. Liker å se fortsettelsen når jeg vil :)

Har sett blant annet The wire, Sopranos, The shield, Breaking bad, dexter, prison break, lost, oz og sikkert flere :smile:

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg pleier også å tenke som deg, at jeg vil begynne på det som allerede er ferdig :) Derfor avventer jeg med The Walking Dead... Falt for Game of Thrones fella og begynte å se den, skikkelig gøy å vente halvt år av gangen for nye episoder  :P Men hørte så mye bra om GoT at jeg måtte bare se... Worth it!

Min favoritt gjennom tidene er Battlestar Galactica. Har du sett den? Hvis ikke, se, du kommer til å bli hekta. Fantastisk slutt, i motsetning til de fleste TV-serier som blir for populære.

Lyst til å prøve deg på anime-serier? Det er grei "avbrekk" hvis man går lei av vanlige TV-serier. Death Note er vanvittig kult. Handler om en notatbok hvor man kan skrive navn, tid og dødsårsak, så vil personene som man skriver ned dø. (Finnes med engelsk tale på bukta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg gjorde det samme som deg med SOA :-)

Skikkelig dritt og vente på ny sesong, har veldig lyst å se GOT men avventer til den er ferdig...

Takk for tips folkens, jeg skal se litt trailere og vurdere :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det kommet litt av hvert ja, får begynne fra en kant. Jeg må få lov å svare på tiltale så lenge moderatorene lar diskusjonen/angrepene stå åpene.

Link til offisielle tall :)? Og er dette med eller uten smg? Og tidvis ikke ha peiling var da en liten overdrivelse?

Offisiell tall finnes ikke på nett i BMW systemet lengere da bilene ikke lengere er i produksjon. Men sider som bla Carfolio.com kan gi en god pekepinn på hva de offisielle tallene er, og de er 4,9 for CSL og 5,1 for vanlig M3. Dette er tallene som oftest blir brukt på disse bilene og er iallfall de jeg tar utgangspunkt i :) Dette skal være tallene for vanlig manuell kasse.

Du kom med noen tall du selv sa ikke var offisielle, jeg var uenig i dette og mente at skal man bruke akselerasjonstider så bør man ta utgangspunkt i de offielle tallene. Det mener iallfall jeg er mest riktig å gjøre :)

fredrik 90. syns du kan kjøre og kjøpe en kebab ^^

og være spydig når noen spør om du kan forklare noe. syns jeg er helt på tryne. er jo en av grunnene folk bruke mye tid her inne for og lære og dele erfaringer.

og si at en ikke har peiling på hva han snakker om forså og skyte personen og ryggen når han spør om du kan forklare og vise link til dine referanser. sier litt. er ikke bare denne gang jeg har lest det. skulle gjerne linket til side. men etter den nye bimmers finner jeg ikke utav søkemotoren.

ikke vont ment. men når jeg leser innleggene så er det jo ingen tvil om at du kan forskjellige tall på det ene og det andre. og kan skrive som om du har bygget om 100 vis av biler. men har du noen erfaring på den praktiske delen? kan verken se noe prosjekt tråd eller noen annen tråd om når du bygger om noe eller skifter noe. og når jeg leser innleggene dine så er det som om det er kopi past fra bmw sin hjemme side enkelte ganger. som det mest sannsynlig er de fleste ganger. en ting er teori men hvordan funker det i praksis ? ok en bil skal klare 0-100 på 4,5 sec men klarer den det i praksis? ja seff tallene sier det jo. men når en kommer på banen(dragrace) og setter bilen(ene) på test og så er resultatet noen annet en hva som ble oppgitt. her er det bare og søke opp på youtube så er det eksempler på dette.

poenget mitt er at du bør tenke deg om 2 ganger. for de fleste har nok mest sannsynlig mer peiling og erfaring når det kommer til det som gjeller en hva du har.

om jeg er helt på bærtur her så legger jeg meg flat og trekker det tilbake. :)

Hvem faen er du og hvilket hull kommer du ut ifra? Har du problemer med med måten jeg debatterer på så får du værsågod å ta det på PM, slik som dette er ikke ønsket her på forumet. Jeg skjønner at det er lett å fortelle andre hva du synes om dem bak nicket ditt men prøv nå å styr deg og ta det på PM. Jeg har verken sagt eller skrevet noe om deg og da vil jeg ikke ha slike uprovoserte angrep som dette, helt på siden av sakens kjerne.

Ja jeg var kanskje litt for grov mot Skullebollen i sted men da får han være kar nok til å si ifra om det selv, så får jeg og han ta dette opp oss i mellom i og med at det var vi som hadde denne diskusjonen.

Spurte om hva en bil het her en gang, plutselig var jeg wannabe entusiast. Fikk nesten huet bitt av.

Jeg stillte egentelig kun spørsmålstegn ved at du ikke visste hvordan en VW Karmann Giha så ut, så reagerer du med å sverte meg og mitt brukernavn på det aller groveste inne på naboforumet Bimmeren....

Forbered deg på lang ventetid. Jeg venter fortsatt på den statistikken som sier at E39 er en relativt feilfri bil.

Her har du ett diagram fra Auto Motor und Sport som viser driftsikkerheten på A6, E-klasse og 5-serie :) Dette er ifra 2004 og grunnlaget er i større grad basert på E39 da E60 da bare var ca to år som modell og ikke gammel nok for ett slikt grunnlag.

post-47692-0-91125800-1409081991_thumb.j

Hadde helt glemt den ubetydelige diskusjonen jeg så beklager at du måtte vente så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte fra China noe greier, strømkontakten var selvfølgelig feil i forhold til input i veggen(ikke lader, mn strømkontakt). Den er 5v, (5VDC1A). Fant en gammel lader som tilhørte et kamera. Dette er som sagt en ladet, denne hadde samme ende som den andre og passer i norske støpsler. Denne står det 6VDC300mA, hva går galt om jeg bruker den? Google sa både at det gikk og ikke og mye regnestykker jeg ikke skjønte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte fra China noe greier, strømkontakten var selvfølgelig feil i forhold til input i veggen(ikke lader, mn strømkontakt). Den er 5v, (5VDC1A). Fant en gammel lader som tilhørte et kamera. Dette er som sagt en ladet, denne hadde samme ende som den andre og passer i norske støpsler. Denne står det 6VDC300mA, hva går galt om jeg bruker den? Google sa både at det gikk og ikke og mye regnestykker jeg ikke skjønte...

må gjerne vite hva det er og, om det er noe som takler 1v ekstra eller ei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...