Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ringte på en ledig stilling idag.. endte opp med å prate om bil etc i 30min.. fyren virka veldig entusiastisk og diskuterte til og med lønn på tlf.. ba meg inn på intervju imorgen.. ba meg da sende cv så han kunne se igjennom den før jeg stakk innom...

Sendte cv... fikk svar tilbake "ser at du bor på lillestrøm..det blir langt for deg å pendle til majorstua... du blir sikkert fort lei så tror ikke stilligen passer for deg"

Fønni det der....

Håper mine snapvenner koser seg med mine musikalske innslap på snapstory...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg ikke, noekult :( Ikke at jeg leita så sykt hardt heller da. Du finner meg i sentrum!

Hva kjører du? Jeg er fortsatt i Oslo da haha. Kommer i morgen kveld :) Ser meg sikkert rundt Kongens Gate, skal bo på Hotel Augustin. Har du tips om hvor jeg kan stå gratis parkert i nærheten der? Vanligvis parkerer jeg ved Samfundet. Umulig å stå gratis i byen sist gang jeg var der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte på en ledig stilling idag.. endte opp med å prate om bil etc i 30min.. fyren virka veldig entusiastisk og diskuterte til og med lønn på tlf.. ba meg inn på intervju imorgen.. ba meg da sende cv så han kunne se igjennom den før jeg stakk innom...

Sendte cv... fikk svar tilbake "ser at du bor på lillestrøm..det blir langt for deg å pendle til majorstua... du blir sikkert fort lei så tror ikke stilligen passer for deg"

Fønni det der....

Langt? Vel... Var det en dårlig unnskyldning for noe annet eller? Han bestemmer vel ikke om du vil pendle eller ei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på de og, men føler jeg får mye mer for pengene med den e92'n.

Ikke vesentlig prisforskjell, bedre utstyrt og nyere. Mer praktisk er den og selv om det ikke er det viktigste.

Klart de 1 seriene vil jo være sprekere da men.

Usikker på hva som vil holde seg best i pris og, er litt viktig for meg :P

Er dog stasjonsvogn, men kan jo ta en titt på denne :-)http://www.finn.no/51196152
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kjører du? Jeg er fortsatt i Oslo da haha. Kommer i morgen kveld :) Ser meg sikkert rundt Kongens Gate, skal bo på Hotel Augustin. Har du tips om hvor jeg kan stå gratis parkert i nærheten der? Vanligvis parkerer jeg ved Samfundet. Umulig å stå gratis i byen sist gang jeg var der...

Sølv E60 med grå 20" hjul, tonede ruter. Bor for øvrig i sentrum selv, men har ingen gjesteparkeringsmuligheter :\

Er dårlig med gratisparkering i sentrum, da må du enten ut til Ila (20+ min å gå til sentrum), Bakklandet (10 min å gå til sentrum) eller parkere utenfor Trondheim Spektrum nede på Øya (10 min unna sentrum). Hadde foretrukket å sette fra meg bilen nede på Øya selv. Etter klokka 18 på lørdag kan du jo hente bilen og parkere gratis inne i byen frem til mandag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fønni det der....

Mistenker det er en dårlig unnskyldning for noe annet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mailkorrespondansen:

Hei.

Likte veldig godt telefonsamtalen vi hadde, men jeg burde spurt om hvor du bodde.

Vi synes ikke, hvis det er så, og bo i  Lillestrøm og jobbe hos på majorstua er en god kombinasjon. Dette kan selvfølgelig diskuteres, men av erfaring, så blir dette  et problem. Arbeidstiden din  ca 09.00-17.00,er i den værste rushtrafikken, og er overbevist at du blir tidlig lei. Det er veldig langt fra Lillestrøm til oss mandag morgen. Er og vanskelig og tidkrevende med kolletktivtransport til oss.
Under helgevakten, som du har ansvar for hver 3 dje helg, så kan det skje at du må innom kontoret 3-6 ganger i løpet av helgen. Utrykning/alarm/ etc

Mvh xxxx

Hei

hmm..det er faktisk bare 20min fra "dør til dør"... Jobber på Ensjø så morgenkø er null problem.. gjort det i 4år nå så.. dessuten er jeg såpass kjent i byen at jeg vet hvilke veier til dere som ikke har kø til forskjellige tidspunkter... Har i år kjørt motorsykkel når det er fint vær så kø blir litt ikke-eksisterende... Har også vakt her jeg jobber nå hver kveld og hver helg, og da må jeg faktisk ut og kjøre med engang når en kunde ringer og ønsker hjelp til transport..det kan da være alt fra en tur fra Sandvika til drammen eller oslo s til national...så transportmessige og vaktmessige problemer vil jeg nok ikke oppleve...

Men igjen..det er jo selvfølgelig opp til dere :)

Waqas

Hei.

Er helt enig at det er 20 min i teorien, men ikke i praksis. Vi har prøvd dette før, og på vinteren, har det blitt mye for "sent" på jobb. Vi forstår det jo som kollegaer, men våre kunder aksepterer det ikke.
Vondt å komme på jobb hvis det har vært et uhell på E-6, hvis det står 4/5 kunder sure utenfor døra i minus 20 grader....
Den andre kandidaten som ønsker jobben, er fra Rælingen, og det er det som gjør at vi antakelig ikke sier ja til han heller....

Men, kanskje jeg kommer tilbake til deg neste uke...

Mvh xxx

Er det rush / ulykke på E6 så finner man det ut via twitter...da tar man helst trondheimsveien og indre veier...og starter man på jobb 09 så er man gjerne i trafikken allerede 08...

Men ser hva du mener...kom gjerne tilbake om det er aktuelt ved en senere anledning!

Waqas

Menmen..samma faen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke giddi å bruke tid på å argumentere med de der. Man skal ikke trenge å argumentere for å få en jobb. Det er bare latterlig å påstå at noen bor for langt unna til å få en jobb. Har en kollega som jobber vanlig uke 07-14.30, bor i Kongsvinger og har kontor i Oslo. Alt er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke giddi å bruke tid på å argumentere med de der. Man skal ikke trenge å argumentere for å få en jobb. Det er bare latterlig å påstå at noen bor for langt unna til å få en jobb. Har en kollega som jobber vanlig uke 07-14.30, bor i Kongsvinger og har kontor i Oslo. Alt er mulig.

Hadde lite å gjøre her så jeg bare fortsatet å diskutere med dem :P

Men nei er ikke interessert i jobben når de oppfører seg slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Når firmaene virkelig vil ha en bestemt ny medarbeider går de ofte svært langt for å legge forholdene til rette fra deres side slik at en ansettelse kan finne sted. Evt. praktiske utfordringer løses fortløpende. Det negative svaret Wicky fikk skyldes derfor mest trolig andre årsaker. På den annen side kan de ha andre kandidater på hånden som er mer attraktive og derfor sorterer kandidatene fortløpende til de står igjen med den mest mulige optimale kandidaten. Som regel er det bare 2-3 av de mest attraktive kandidatene som blir invitert til jobbintervju.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...