wicky124 Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 du er vel mer wikipediamester... anyway...fant ut av det, har kjøpt, og utplassert maurdreperboks!
Fredrik Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 du er vel mer wikipediamester... Google er bedre enn Wikipedia. Det er dessverre for mange feil og mangler i Wikipedia idag, men selve konseptet er genialt.
Jordfræsar Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Er bare å vaske litt grundigere. Mauren søker matsmuler ho ho
Jordfræsar Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 The googlemaster I følge Wicky ja... og det undrer meg derfor at han som vet slikt ikke selv vet hvordan man bruker Google effektivt. Kanskje han bare er stor i kjeften?... Han er nok stor i kjeften! Eller shæften som det heter i o-town!
wicky124 Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Vaska godt nok all over...men katt som løper inn og ut og gjemmer døde fugler bak sofaen er det litt verre med...
S.Arnesen Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 hvor får jeg fylt gass på ac anlegget i bimmern til en rimelig pris i Sarpsborg området?
Marius2002 Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 hmm...siden bimmers er allmektig...HVOR skaffer jeg maurdrepende greier?hmmm... Hvis du skal drepe insekt på flekken og holde de borte derfra(gjelder alle insekt, også edderkopper som jeg hater), så kan du bruke Permetrin, det fåes på Felleskjøpet eller hos et gartneri/byggevareforetning osv.. Det har jeg selv brukt flere ganger og er storfornøyd. Hvis det KUN er maur du sliter med og det er maurtue i nærleiken har også Bayern Garden et middel som strøs i maurens "veier", og mauren tar dette med tilbake til tuen og etter en stund blir mange/alle maur forgiftet og utryddet. Jeg har ikke prøvd dette da, men solgte et slik produkt til en kunde idag. Ihvertfall kan jeg gå god for Permetrin http://www.bayergarden.no/no/produkter/ ... index.html
Kjexx Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Fikk ei forsinka bursdagskake av dama til brodern idag! Sånn vil jeg ha og når jeg har bursdag, har underrettet kjærringa.
CV-Erik Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Var med en kompis på visning av et GAMMELT hus i går. Og utti "boden" fant jeg fronten og panseret på bildet, samt en gammal VW og Ford grill Kan se ut som at det er fra 2002...?
Dirty Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 er så Forbanna at jeg rister! Hadde glemt å sende inn boligverdiskjemaet, så 0 skattepenger på meg på fredag!!! fy faen 40 lapper mindre i sommer
spruddel Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Haha, drev med plastelina i barnehagen idag (ja, siviltjeneste for de som ikke har fått det med seg) også hadde vi sånn hjerteform, så lagde et hjerte og skrev BMW i det, så sier han ene gutten som også heter Magnus at han ville ha det med hjem Fikk lov å legge det på hylla si og vise det til far da han ble hentet. Hmm, må lære barna at BMW er tingen
bad_ip Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Noen som har peiling på leie av bil? Er noen kompiser som vurderer å ta en tur over til østlandet i sommer og ser de har bileksempler: audi a6 aut. Det går ikke an å reservere bilmodeller, kun grupper. Vet ikke hvilke biler som går under premium. Noen som har formeninger?
Mexos Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 er så Forbanna at jeg rister!Hadde glemt å sende inn boligverdiskjemaet, så 0 skattepenger på meg på fredag!!! fy faen 40 lapper mindre i sommer Jeg føler med deg! Har enda ikke fått sms fra altinn selv, så mistenker at jeg kanskje ikke får skatteoppgjøret før til høsten, så da er det 15 lapper mindre i sommer på meg og Men kan du sende inn i ettertid slik at du får pengene til slutt, eller er de long gone?
Dirty Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 er så Forbanna at jeg rister!Hadde glemt å sende inn boligverdiskjemaet, så 0 skattepenger på meg på fredag!!! fy faen 40 lapper mindre i sommer Jeg føler med deg! Har enda ikke fått sms fra altinn selv, så mistenker at jeg kanskje ikke får skatteoppgjøret før til høsten, så da er det 15 lapper mindre i sommer på meg og Men kan du sende inn i ettertid slik at du får pengene til slutt, eller er de long gone? Må sende inn! jeg var inne på altinn istad og sendte inn. får se på pengene som sparing
Mexos Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 er så Forbanna at jeg rister!Hadde glemt å sende inn boligverdiskjemaet, så 0 skattepenger på meg på fredag!!! fy faen 40 lapper mindre i sommer Jeg føler med deg! Har enda ikke fått sms fra altinn selv, så mistenker at jeg kanskje ikke får skatteoppgjøret før til høsten, så da er det 15 lapper mindre i sommer på meg og Men kan du sende inn i ettertid slik at du får pengene til slutt, eller er de long gone? Må sende inn! jeg var inne på altinn istad og sendte inn. får se på pengene som sparing En får gjøre det
Anbefalte innlegg