Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på om det er skadelig å kjøre en bil som går på 3 sylindre? gjelder en ford transit connect 1,8Bensin (4 sylindre)

Kjøreturen er vell 8 timer lang... MÅ dette fikses eller går det bra å gjøre dette når jeg kommer hjem? Har ikke mulighet til å fikse dette her, da jeg er på kurs i bergen..

http://bimmers.no/topic/788772-skadelig-%C3%A5-kj%C3%B8re-en-bil-p%C3%A5-3-sylindre/

Det går nok bra. Broren min og en kompis var akkurat i Øst Tyskland (i helga) med en Lada som gikk på 3 cylindre og som i tillegg hadde rimelig gått toppakning. Så da tror jeg den tåler det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adriaaan! Min lille c-klasse diesel kjørte fra store 8ern din...and u know it! :P Men ja..fikk rast fra meg veldig mye ifjor as...

Fant ut hvorfor: http://imgur.com/a/EdUi8#0

Bøyd ventil, slitte løftere og en dårlig kam. Men god som ny nå! :D

Nei det er jo bare å finne en dag det, må jo få samlet Sveigis, Crabfish190 og VegarVS også da så tar vi ett Bimmers treff ;)

Plass til meg óg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1995 modell 316i compact en vanskelig bil å selge ? 

Compact er i mine øyne , den styggeste BMWen som er laget, men har kommet over en som er godt tatt vare på, eu til slutten av 2015 og årsavgift betalt , for 4000 kr da starteren er ødelagt. 

liten bulk der antenna er..

gått 220 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Compact er i mine øyne , den styggeste BMWen som er laget, men har kommet over en som er godt tatt vare på, eu til slutten av 2015 og årsavgift betalt , for 4000 kr da starteren er ødelagt.

gått 220 000

Er den pen og fungerer får du nå hvert fall 15 for den sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gått 220 000

Vet jeg er farget her, men er da stor forskjell på e36 compact og e46 compact... Uten tvil sistnevnte som er stygg :)

mg7787.jpg

BMW_E46_compact_front_20071104.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...