-Erik- Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Stor motor i Bobla da Hehe, ja racer-boble:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Noen som har peiling på om det er skadelig å kjøre en bil som går på 3 sylindre? gjelder en ford transit connect 1,8Bensin (4 sylindre) Kjøreturen er vell 8 timer lang... MÅ dette fikses eller går det bra å gjøre dette når jeg kommer hjem? Har ikke mulighet til å fikse dette her, da jeg er på kurs i bergen.. http://bimmers.no/topic/788772-skadelig-%C3%A5-kj%C3%B8re-en-bil-p%C3%A5-3-sylindre/ Det går nok bra. Broren min og en kompis var akkurat i Øst Tyskland (i helga) med en Lada som gikk på 3 cylindre og som i tillegg hadde rimelig gått toppakning. Så da tror jeg den tåler det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Går jo det hvilken dag tenker du? Nei det er jo bare å finne en dag det, må jo få samlet Sveigis, Crabfish190 og VegarVS også da så tar vi ett Bimmers treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Nei det er jo bare å finne en dag det, må jo få samlet Sveigis, Crabfish190 og VegarVS også da så tar vi ett Bimmers treff Bare til å skrike ut, tar vel ca 1 time fra kristiansand sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Tror det må være første gangen jeg legger meg 01tiden...kommer på jobb 08tiden..og oppdager at det ikke er NOEN oppdaterte tråder på "mine innlegg".... Shattered og Weltzin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4drian Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Adriaaan! Min lille c-klasse diesel kjørte fra store 8ern din...and u know it! Men ja..fikk rast fra meg veldig mye ifjor as...Fant ut hvorfor: http://imgur.com/a/EdUi8#0 Bøyd ventil, slitte løftere og en dårlig kam. Men god som ny nå! Nei det er jo bare å finne en dag det, må jo få samlet Sveigis, Crabfish190 og VegarVS også da så tar vi ett Bimmers treff Plass til meg óg? wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Folket er vel opptatt med The Fappening Martin1993 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Er 1995 modell 316i compact en vanskelig bil å selge ? Compact er i mine øyne , den styggeste BMWen som er laget, men har kommet over en som er godt tatt vare på, eu til slutten av 2015 og årsavgift betalt , for 4000 kr da starteren er ødelagt. liten bulk der antenna er.. gått 220 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Om noen lurer på hvorfor folk kjøper SUV-er selv om de stort sett kjører i bysentrum. Film (ekstern side) majuz og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Nei det er jo bare å finne en dag det, må jo få samlet Sveigis, Crabfish190 og VegarVS også da så tar vi ett Bimmers treff Hei hei! ..... VegarVS og torbfer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Er 1995 modell 316i compact en vanskelig bil å selge ? Compact er i mine øyne , den styggeste BMWen som er laget, men har kommet over en som er godt tatt vare på, eu til slutten av 2015 og årsavgift betalt , for 4000 kr da starteren er ødelagt. liten bulk der antenna er.. gått 220 000 Er den pen og fungerer får du nå hvert fall 15 for den sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Er 1995 modell 316i compact en vanskelig bil å selge ? Compact er i mine øyne , den styggeste BMWen som er laget, men har kommet over en som er godt tatt vare på, eu til slutten av 2015 og årsavgift betalt , for 4000 kr da starteren er ødelagt. liten bulk der antenna er.. gått 220 000 Vet jeg er farget her, men er da stor forskjell på e36 compact og e46 compact... Uten tvil sistnevnte som er stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Enig! Men jeg liker ikke baken på e36'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4drian Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 E36 compact er bare søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg