Tzunami Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Om budsjettet er på 150 000,- maks så blir det ikke bare bare å få grom 4wd, men om du fortsatt har budsjett på rundt 300k så ville jeg satset på en wrx sti. har veldig lyst på opp til 2005 eller 2006 og nyere. Dette er flotte biler, og veldig driftsikre! sålenge de ikke er tuklet mye med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 e46 330xd manuell, steg 2-4 så burde det bli bra Ikke dumt nei, men halve vennekretsen kjører e46, og har litt avsmak på det syns og de er noe overprisa mtp det er karosseri fra 98 Om budsjettet er på 150 000,- maks så blir det ikke bare bare å få grom 4wd, men om du fortsatt har budsjett på rundt 300k så ville jeg satset på en wrx sti. har veldig lyst på opp til 2005 eller 2006 og nyere. Dette er flotte biler, og veldig driftsikre! sålenge de ikke er tuklet mye med er helste maks 150k ja, kan strekke meg til 300k med lån, men da skal det være 07 mod eller nyere og gått lite. Bør igrunn ha noen mnd garanti og. Skal helst være diesel så noen kostnader blir litt lavere enn sånn ellers vertfall. Tror generelt driftskostnader på en 07 mod wrx feks er rimelig høye I den prisklassen ligger det sånn sett en kjekk e60 530XD lci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50689305&searchclickthrough=true Nå skal jeg ikke presse deg til noe Subarukjøp altså Men her har du iallefall en kraftig dieselbil med permanent 4wd og lite kostnader i drift osv 150hk og 350nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Kjørt sånnen, Rimelig uaktuelt for å si det mildt Likte verken bilen eller motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Tzunami: E klassen min pumper 170hk og 400nm...da kan han jo likegjerne kjøpe en gammal drosje mattae: hva med nyere A6 allroad? de ligger på rundt 200tusenkr og er vel egentlig jævlig bra biler? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49478625&searchclickthrough=true http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50397899&searchclickthrough=true Noe høy km.. men få biler som matcher de der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Tzunami: E klassen min pumper 170hk og 400nm...da kan han jo likegjerne kjøpe en gammal drosje Pfft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50689305&searchclickthrough=true Nå skal jeg ikke presse deg til noe Subarukjøp altså Men her har du iallefall en kraftig dieselbil med permanent 4wd og lite kostnader i drift osv 150hk og 350nm De der er kjipe, er en 2011 modell men ser ut som en 1998 modell... -Roger- og Mattae reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Noen som har oversikt over om det finnes noe regler på hvor lang tid en garantireperasjon kan ta før man kan begynne å stille krav. Har forsåvidt fått leiebil, men er ikke fult så kult å kjøre rundt i en bil man ikke eier selv. Er på sjette uken nå, og sist jeg snakket med de famlet de fortsatt i blinde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Noen som har oversikt over om det finnes noe regler på hvor lang tid en garantireperasjon kan ta før man kan begynne å stille krav. Har forsåvidt fått leiebil, men er ikke fult så kult å kjøre rundt i en bil man ikke eier selv. Er på sjette uken nå, og sist jeg snakket med de famlet de fortsatt i blinde. Det er håndverkertjenesteloven som regulerer tvister i forbindelse med bilverksteder og bilreparasjoner. Først og fremst er det viktig at du har en skriftlig avtale over hva som skal gjøres med bilen. Har du ikke dette bør du benytte deg av en tredjepart som kan evt. kan gi deg en vurdering av arbeidet som er gjort så langt og hvor lang tid det vil være rimelig å bruke på dette. Det enkleste er nok å få et tilbud fra et annet verksted. Hvis det er stor forskjell på arbeidets omfang og tidsforbruk går du til forbrukerrådet med saken. Umiddelbart høres 6 uker lenge ut med mindre en vesentlig del av tiden er utenfor verkstedets ansvar (f.eks forsendelse av deler fra fabrikk etc.). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Nice Nope http://www.wimp.com/makeit/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Savner vannscootern min når jeg ser det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Om budsjettet er på 150 000,- maks så blir det ikke bare bare å få grom 4wd, men om du fortsatt har budsjett på rundt 300k så ville jeg satset på en wrx sti. har veldig lyst på opp til 2005 eller 2006 og nyere. Dette er flotte biler, og veldig driftsikre! sålenge de ikke er tuklet mye med Åh, de har blitt så mye rimeligere i det siste. 250' for drømme WRX STIen, jeg liker Blobeye best...Problemet med de bilene er vel at de ekstremt utsatte for tyverier... Kunne aldri parkert på gata i fremmede byer og sovet godt... Heller ikke i fellesgarasjen. Men perfekt om man bare kan ha en lekebil Tzunami reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Det er håndverkertjenesteloven som regulerer tvister i forbindelse med bilverksteder og bilreparasjoner. Først og fremst er det viktig at du har en skriftlig avtale over hva som skal gjøres med bilen. Har du ikke dette bør du benytte deg av en tredjepart som kan evt. kan gi deg en vurdering av arbeidet som er gjort så langt og hvor lang tid det vil være rimelig å bruke på dette. Det enkleste er nok å få et tilbud fra et annet verksted. Hvis det er stor forskjell på arbeidets omfang og tidsforbruk går du til forbrukerrådet med saken. Umiddelbart høres 6 uker lenge ut med mindre en vesentlig del av tiden er utenfor verkstedets ansvar (f.eks forsendelse av deler fra fabrikk etc.). Ok, problemet er famling i blinde og siden det er låsen som er problemet så må alle deler de tester med spesialbestilles fra Tyskland siden de er kodet til bilen. Så for hver gang det viser seg at nye delen ike var problemet så blir det nye deler som skiftes ut. Så vidt jeg har forstått så er nesten alt av deler til comfort access og dørlåsen nå bytta ut, så man må begynne å nærme seg. I tillegg så klarte de å lage en ripe i døra, så det må fikses i tillegg. Det får de ikke gjort før låsen er i orden, siden Bilia har skadeverksted sentralt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Blobeye er fantastisk kul skulle gjerne hatt en sånn selv må være perfekt vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Ok, problemet er famling i blinde og siden det er låsen som er problemet så må alle deler de tester med spesialbestilles fra Tyskland siden de er kodet til bilen. Så for hver gang det viser seg at nye delen ike var problemet så blir det nye deler som skiftes ut. Så vidt jeg har forstått så er nesten alt av deler til comfort access og dørlåsen nå bytta ut, så man må begynne å nærme seg. I tillegg så klarte de å lage en ripe i døra, så det må fikses i tillegg. Det får de ikke gjort før låsen er i orden, siden Bilia har skadeverksted sentralt. Føler med deg.. Fikk nettopp tilbake bilen min fra verkstedet nå der de måtte skifte dørhåndtak pga trøbbel med comfort access systemet, tok 2,5 uke å få det fiksa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg