Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Apropos actionfilmer...Noen andre her som har et forhold til skuespilleren Charles Bronson?

Jeg gikk bananas på cdon.com, og kjøpte "Death wish"-filmene (1974-1987) på DVD. Jeg digger den type Vigilante-filmer, og spesielt den karismatiske Charles Bronson. Det er nesten så jeg vurderer å anskaffe meg en tynn bart. 

Han er ordentlig badass.

attachicon.gifbronson_charles_01_g.jpg

Her har du en kar som liker Bronson, bør heelt klart sees.. 

mzi.nborajdo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg bytta forsikringsselskap :P

E92n betalte jeg 11k i året på meg som 20 åring... med 20 000km toppkasko

Har ringt rundt te alt som er, men må ha 40 000km i året da...

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å ta ut ditt trekk og spraye på med vinyl/tekstil farge? Får farge på boks..funker knall!

Lakk legger seg utenpå fibrene, så med en gang dem flytter på seg får man store skjolder av den gamle fargen. Foreksempel ved montering.

Farga taktrekket mitt med klesfarge, ble rundt 300 kroner for hele taktrekket.

DSC_0107_zpsa0578715.jpg

Kjapp test på en a-stolpe før hele trekket, tålte ca fint 10 sec med hard rubbing, så det blir vanvittig mye mere slitesterkt enn lakk.

Høres interessant ut! Har fått to svimerker i taket etter sigaretter (dum som lot fulle folk røyke i bilen), irriterer meg grønn av å sitte å se på det, så må få gjort noe :P  noen anbefalinger ang. produkt som burde brukes? hva brukte du Håskjold? :D

13 k på fardin?? betalte jo kje meir på m5 en med 60% bonus på meg selv..

Hvilket selskap??  Eg betaler 11 eller 13k, husker ikkje heilt nå... full kasko og 40 000 km i året. Han har 70 eller 75% bonus og ansattrabatt i forsikringsselskapet :P  på meg ville den billigste ha 26k i året på ansvar  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos actionfilmer...Noen andre her som har et forhold til skuespilleren Charles Bronson?

Jeg gikk bananas på cdon.com, og kjøpte "Death wish"-filmene (1974-1987) på DVD. Jeg digger den type Vigilante-filmer, og spesielt den karismatiske Charles Bronson. Det er nesten så jeg vurderer å anskaffe meg en tynn bart. 

Han er ordentlig badass.

attachicon.gifbronson_charles_01_g.jpg

Jeg var stor fan av disse filmene på 80-tallet. Jeg har i løpet av de senere årene hatt reprise på både Death Wish 1-5 og diverse andre klassikere fra 80- og 90-tallet som var mine favorittfilmer da jeg vokste opp. Dessverre ble det en stor nedtur på de aller fleste. Det holder bare ikke mål i dag. Det blir som med enkelte drømmebiler man hadde som liten, ikke kjøp dem når du blir voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk hardt for seg på 70 tallet og! :P

Hehe, var det i det i det hele tatt noen Folkevogner eller Renault 8 som klarte det partiet der uten å havne på taket :)

Men skal sies at på akkurat samme sted er den eneste plassen jeg har hatt seriøs breisladd med E34en på tørr asfalt, det kvein godt i ballongdekka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...