Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nok en Audi eier driter seg ut i med fyllekjøring, ikke ulikt en viss kjent skiløper :P Det er godt trafikkens drittsekker går over til Audi etter mange år med å gi BMW dårlig rykte ;)

Var ute for nok en køddskalle i en Audi her om dagen, han tålte ikke å bli forbikjørt av meg i forbikjøringsfeltet til tross for at han kjørte UNDER fartsgrensen. Jeg kjørte pent og pyntelig forbi og blinket inn foran han med god avstand, likevel blinka han med lysa og når jeg svingte av så holdt han inne tuta og viste fingern. Det vittige er at iallfall fire biler før meg kjørte også forbi han, men når jeg kom rolig forbi da så han rødt. Jeg skjønte egentelig ingenting jeg, kanskje han fikk en steinsprut eller noe... Det er iallfall en lokal bil her i byen, ganske ny helt hvit A4 med store felger så jeg håper jeg møter ham igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Come on now... Ingen av oss hadde likt det om noen satt på Audi forum og sa "enda en idiot i BMW herregud" osv. :)

Det gjør de helt sikkert men det bryr jeg meg ikke om. Mitt innrykk er at BMW og Mercedes eiere samarbeider bedre i trafikken og respekterer hverandre mer :) BMW eiere har alltid hatt ord på seg for å være bøller men jeg føler at merket og eierne i større grad har "vokst" opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg du sikter til? :P Joda, fine er de, men ingen som har truffet hjertestrengen slik det pleide å være på 90-tallet og første halvdel av 2000-tallet (for min del). Morsomt nok så er det 6GCen den eneste av de bilene jeg ble giret av da jeg så den for første gang  :P

Det ene utelukker ikke det annet. Mitt poeng er at det etter noen litt småtriste år (det finnes klare unntak) etterhvert bygges mange fine nye bilmodeller. Mange 80-talls modeller var fine, men disse er veteranbiler nå og kan ikke helt sammenlignes med dagens bilmodeller selv om de gamle har bøtter med sjarme... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...