Skårholen Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Kan hende de var veldig treige å laste i sta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Jeg vil også ha en bil som spytter flammer Hadde en fyr i parallellklassen. Han gikk innledende mekanisk. Hadde koblet opp et kit for stikkflammer. Det var noe med å bore hull i bakpotten, skru inn en slags tennplugg og strekke ledning og knapp, inn til kupeen. Så holdt han inne knappen under pådrag, og vips..flammer ut enderøret. Haha. Spesiell fyr. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Jeg vil også ha en bil som spytter flammer http://www.instructables.com/id/Exhaust-Flame-Thrower-Kit-For-Car-or-Bike/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Er ebay nede? http://www.iidrn.com/ebay.com.html funker her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Problemet med de nettsidene der er at de bare pinger serveren. Altså sjekker om serveren er oppe og går, og gir livstegn. Selv om serveren er oppe kan softwaren nekte tilgang til selve nettsiden Men utifra kommentarene på den siden så er ebay nede, eller rettere sagt, utilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Åja men har kommet inn i hele dag jeg? Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Jeg kommer inn lett igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Bremsefiks hos brødrene i dag! Mye rart i garasjen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Da er man visst gift også. Haukefer, Skårholen, Fredrik og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 noen som har en gaming pc med de nye Intel Core i7 prossesorene? hvordan er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Da er man visst gift også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Da er man visst gift også. {style_image_url}/attachicon.gif image.jpg Grattis Flobben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 noen andre som har dette problemet og? har en stasjonær pc kopla på tv'n via en onkyo forsterker. når jeg går mellom fullskjerm og vanlig så hopper bildet noen cm til siden, dvs mangler litt på ene siden og bare sort på andre siden. løser seg om jeg bytter til en annen hdmi inngang (via fjernkontrollen) og tilbake igjen, er ikke hver gang det skjer heller. men varierer litt, kan funke fint lenge, for så å kødde hele tia, tilogmed bare jeg er innom vlc en gang uten å ta fullskjerm, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Da er man visst gift også. Gratulerer så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=51356180&ref=stream 350k.... Ka som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg