Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Forskjellige meninger der ser jeg :P Samtlige Bangle-era biler var rett og slett stygge, men han skal ha for at en riktig utstyrt E60/1 og Z4 Mk1 kan fortsatt se fresh ut utvendig... E30 fungerer ikke pga. utseendet, men mye av samme grunnen som Porsche 911, generasjon 964 (89-94); du har oldschool feelingen, men bilene er moderne nok til at du kan fortsatt bruke de hver dag... Også hjelper det at de er lette og har bakhjulstrekk, tiltrekker mange kjøre- og tuningentusiaster...

Syns E46 M3 (begynner å se utdatert ut nå da) og E46 coupe facelift (2004+?) ser bra ut. E36 har jeg av en eller annen grunn begynt å få sansen for nå, men det skal være strøken bil med god motor og cleant eksteriør i såfall...

Nå syns jeg 3/4/5/6/7 ser virkelig bra ut alle sammen. X og i-bilene interesserer meg ikke, finnes bedre alternativer å bruke pengene på da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 var helt nydelig da den var på markedet. Tilsvarende også med E46. E90 overbeviste meg imidlertid aldri helt. Teknisk og dynamisk var den spot on, men designet var kanskje litt anonymt og kjedelig. Jeg savnet også det førerorienterte dashboardet som E46, E36, E30 og E21 hadde. Idag opplever jeg E90 i forhold til F30 litt på den samme måten som E36 er i forhold til E46. Både E46 og F30 fullførte det som ble påbegynt med E36 og E90... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig, er vel som Ferrari det. 308->328, 348->355, 360->430 og nå inne på helt ny designretning med 458. Jeg savner også det "fører-rettede" dashboardet som eldre BMW hadde, F30-serien har ikke noe sånt (men til gjengjeld rundt 100 andre ting som er awesome inne i bilen, så det overlever man!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at den er STYGG. Men den er ikke vakker som f.eks E38 (har eid en selv) Derfor synes jeg den er mindre pen. Dette er selvfølgelig objektivt på biler som IKKE er modifiserte.

E38 er fine, litt lange, kanskje, men jeg synes de er søte. Er veldig glad i E46 (etter facelift spesielt), E39 (samme) og har faktisk begynt å like E61 også i det siste. Men den styggeste må vel være i3? Så en her om dagen, fy flate...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 er E30, husker når E36 kom så sa alle i min krets at vi ikke kunne skjønne hva BMW tenkte på. At de kunne lage noe så jævlig :P E36 har aldri vært min favoritt, men riktig sort er ikke feil, i dag. E46 er og i samme tankegang, men er hakket bedre enn E36. Dog IKKE Compact!! E90 er helt grei, E92 er tøff med litt modifikasjoner. E60 liker jeg ikke personlig, blir mindre fin fra siden. Fremme- og bakfra er den grei. E61 er fine, ikke fordi jeg selv har det, tok litt tid faktisk. Nå sitter den! Så kommer de nye da..

F10, litt kjedelig "gubbe" bil, haha, kommer seg med msport, min smak. F11 er tøff, litt kjedelig bak, fra B-stolpe og bakover. F3x ser sint ut, som passer bra.

7-serie så er det kun E38. Som også er den som er penest av alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har endret mening etter sist vi diskuterte dette ser jeg, da du hardnakka påsto det motsatte...?

Men ja, helt enig med deg. e90 er rent teknisk og dynamisk svært bra, men spesielt preface er jeg ikke fryktelig begeistra for når det kommer til design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at den nye Audi TT er ganske sexy. Spesielt interøret er moderne og sobert... førerorientert også. Instrumentpanelet er rett og slett fenomenalt. Fronten med ringene på panseret a la R8 gjør også mye for det totale inntrykket sammen med de skarpe linjene rundt lysene som er 100% LED i likhet med bl.a A8. Dette er en bil jeg godt kan vurdere på nivå med Boxster og Z4... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...