Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

99% sikkert bare bullshit. Ingen kilder eller noe oppført. Skal nyte hver bit av min spermfrie kebab :)

Jepp i denne saken er det nok bullshit, men du husker vel Bergen Kebab? :mrgreen:

De ble nedlagt pga "manne-saus" i dressingen.. Vårt tidligere favorittsted for kebab. Deilig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, nord for Haugesund. Blåser kraftig, regn og torden nå i kveld! Syns det er artig med vær som har litt futt! Bedre enn bare litt puslete regnvær. Skal det først være drittvær, kan det godt være litt ekstremt! :D

Komma deg til Kristiansand, 25 grader å sol her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, torden! Har nettopp tilbakelagt 60 mil i min elskede Saab, de siste 30 akkompagnert av et snålt lysshow i det fjerne. Retning vest for å være eksakt! Jeg og Saaben har diskutert hvorvidt disse lysglimtene kom fra artilleri (Rena og omegn) eller meteorittregn. Nå vet vi bedre, jeg og min elskede Saab :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, torden! Har nettopp tilbakelagt 60 mil i min elskede Saab, de siste 30 akkompagnert av et snålt lysshow i det fjerne. Retning vest for å være eksakt! Jeg og Saaben har diskutert hvorvidt disse lysglimtene kom fra artilleri (Rena og omegn) eller meteorittregn. Nå vet vi bedre, jeg og min elskede Saab :)

Jøss. Hva kom det av? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette da jeg skulle på butikken i sta. En gubbe på sikkert 85-90 som så vidt holdt seg oppegående, og ei negerdame på 35-40... Astra var registrert på ei norsk dame på 88 med nærmere 5 Mill i formue. Da begynner jeg å tenke mitt, for å si det sånn.

Pengelopping? Blir litt forbanna inni meg.

post-45412-0-67266600-1411802917_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette da jeg skulle på butikken i sta. En gubbe på sikkert 85-90 som så vidt holdt seg oppegående, og ei negerdame på 35-40... Astra var registrert på ei norsk dame på 88 med nærmere 5 Mill i formue. Da begynner jeg å tenke mitt, for å si det sånn.

Pengelopping? Blir litt forbanna inni meg.

{style_image_url}/attachicon.gif WP_20140927_003.jpg

Mer sannsynlig at et ektepar med en del penger i madrassen har leid inn hjelp. ;)

Ville ikke du gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...