thbrekke Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Samme her, nord for Haugesund. Blåser kraftig, regn og torden nå i kveld! Syns det er artig med vær som har litt futt! Bedre enn bare litt puslete regnvær. Skal det først være drittvær, kan det godt være litt ekstremt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Noen som skal på høsttreff i regi av BMWCCN neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 99% sikkert bare bullshit. Ingen kilder eller noe oppført. Skal nyte hver bit av min spermfrie kebab Jepp i denne saken er det nok bullshit, men du husker vel Bergen Kebab? De ble nedlagt pga "manne-saus" i dressingen.. Vårt tidligere favorittsted for kebab. Deilig.... Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Noen som skal på høsttreff i regi av BMWCCN neste uke? Årets siste treff, så må jo ta turen.. Når er det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Årets siste treff, så må jo ta turen.. Når er det igjen? Jeg tenkte å ta turen også. Det er 4/10 på Schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Blir det noe vintertreff? Får bilen i desember og kan tenke meg å dra på treff igjen, lenge siden sist. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Har på følelsen at du får bilen i November jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Noen av dere her inne som har vært med på noe slikt? Evt noen som vet hva E30 meet osv betaler for baneleie en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Samme her, nord for Haugesund. Blåser kraftig, regn og torden nå i kveld! Syns det er artig med vær som har litt futt! Bedre enn bare litt puslete regnvær. Skal det først være drittvær, kan det godt være litt ekstremt! Komma deg til Kristiansand, 25 grader å sol her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Ahhh, torden! Har nettopp tilbakelagt 60 mil i min elskede Saab, de siste 30 akkompagnert av et snålt lysshow i det fjerne. Retning vest for å være eksakt! Jeg og Saaben har diskutert hvorvidt disse lysglimtene kom fra artilleri (Rena og omegn) eller meteorittregn. Nå vet vi bedre, jeg og min elskede Saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Noen fra det vestlige Norge som sliter med dårlig vær i kveld? Ser det er ganske ekstremt! River godt i nordsjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Ahhh, torden! Har nettopp tilbakelagt 60 mil i min elskede Saab, de siste 30 akkompagnert av et snålt lysshow i det fjerne. Retning vest for å være eksakt! Jeg og Saaben har diskutert hvorvidt disse lysglimtene kom fra artilleri (Rena og omegn) eller meteorittregn. Nå vet vi bedre, jeg og min elskede Saab Jøss. Hva kom det av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Entusiastisk fyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Så dette da jeg skulle på butikken i sta. En gubbe på sikkert 85-90 som så vidt holdt seg oppegående, og ei negerdame på 35-40... Astra var registrert på ei norsk dame på 88 med nærmere 5 Mill i formue. Da begynner jeg å tenke mitt, for å si det sånn. Pengelopping? Blir litt forbanna inni meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Så dette da jeg skulle på butikken i sta. En gubbe på sikkert 85-90 som så vidt holdt seg oppegående, og ei negerdame på 35-40... Astra var registrert på ei norsk dame på 88 med nærmere 5 Mill i formue. Da begynner jeg å tenke mitt, for å si det sånn. Pengelopping? Blir litt forbanna inni meg. {style_image_url}/attachicon.gif WP_20140927_003.jpg Mer sannsynlig at et ektepar med en del penger i madrassen har leid inn hjelp. Ville ikke du gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg