Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

pc'n er rar nå

har kopla på tlf.

merka 5 mapper, tar den vanlige måten å kopiere, ender opp med at bare en mappe blir kopiert

prøver igjen, og da blir bare 4 kopiert. (den ene som allerede var det og 3 andre) wtf liksom :P

edit:

og nå når den omsider klarte kopiere alle 5, så mangler det masse filer inni ene mappa.

prøver da å kopiere de manuelt, men nada skjer,

moderne teknologi :stupid: :stupid: :gunfire:](*,):-({|=

Endret av janerik171187
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pc'n er rar nå

har kopla på tlf.

merka 5 mapper, tar den vanlige måten å kopiere, ender opp med at bare en mappe blir kopiert

prøver igjen, og da blir bare 4 kopiert. (den ene som allerede var det og 3 andre) wtf liksom :P

edit:

og nå når den omsider klarte kopiere alle 5, så mangler det masse filer inni ene mappa.

Merkelig. Det er fint når det virker! Jeg merker selv hvor avhengi jeg er av mobiltelefon og internett når det forsvinner. Blir nærmest funksjonshemmet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noken som er erfaring med MR2 (1993mod med 156hk) som bruksbil,? :) tenker da spesielt på vinterføre, vi hadde en lotus 111s her, den var helt ubrukelig på vinterføre.. Men toyotaen har gjerne litt mere vekt og litt lengre akselavstand? Skal ikkje ha tidnes vinterbil, men lurer på om den er helt ubrukelig når snøen legger seg?

Tenker å kjøpe meg en å ha som bruksbil året rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Står jo at 1 dag koster 5600kr.

Hvor mye e30meet betaler for leie 1 dag? Mener jeg har hørt at det koster rundt 25000 for 1 dag. Hvertfall for 1 par år siden.

Eller tenker du på hvor mye det koster å kjøre på e30meet?

Det kostet i 2014, 1500 for kjøring i 3 dager. Da er camp, adgang og utstilling inkludert.

250kr i årsavgift/medlemskap kommer i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pc'n er rar nå

har kopla på tlf.

edit:

Bruker du en tredjepartskabel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Står jo at 1 dag koster 5600kr.

Hvor mye e30meet betaler for leie 1 dag? Mener jeg har hørt at det koster rundt 25000 for 1 dag. Hvertfall for 1 par år siden.

Eller tenker du på hvor mye det koster å kjøre på e30meet?

Det kostet i 2014, 1500 for kjøring i 3 dager. Da er camp, adgang og utstilling inkludert.

250kr i årsavgift/medlemskap kommer i tillegg.

Takk du svarte vel på alle mine spørsmål, tenkte mest på hva selvebanen koster i leie en dag, og det var ca 25 tusen. Så skal man leie banen å få med noen å kjøre må man fort være endel folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk du svarte vel på alle mine spørsmål, tenkte mest på hva selvebanen koster i leie en dag, og det var ca 25 tusen. Så skal man leie banen å få med noen å kjøre må man fort være endel folk.

Prøvde å google det litt nå, og tror nok det er en del dyrere enn 25 000.. 

Er en som sier det er snakk om 50 000kr for 10 timer.

Kanskje det ikke er faste priser, men at det blir gitt pris i forhold til hvem som leier, hvor mange dager, når på året, ukedager eller helg osv.. Jeg vet rett og slett ikke.

Men jeg har hørt 25000kr for et par år siden. Tror det var "Dirty" her inne og en gjeng som leide banen en gang for den prisen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koster det jo mildt sagt flesk hvis ikke alt er i orden da du reiser der i fra igjen.

Ja det er helt sant!

Men det gjelder forøvrig uansett om det er gatebil, ccn osv..

Regn med 15000kr om du er borti et eller annet.

Var ikke store skadene på de bildene som hylle la ut etter e30meet. Men det kostet 15 lapper hver plass likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...