Kjennern Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Så om hun hadde vært "hvit" så hadde du ikke tenkt 2 sekunder på det engang.. Litt fordomsfull kanskje? wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Ville ikke leid inn hjelp av ei negerdame nei. Menmen... Ja, jeg er fordomsfull, men det var ikke naturlig at de skulle henge sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 (endret) pc'n er rar nå har kopla på tlf. merka 5 mapper, tar den vanlige måten å kopiere, ender opp med at bare en mappe blir kopiert prøver igjen, og da blir bare 4 kopiert. (den ene som allerede var det og 3 andre) wtf liksom edit: og nå når den omsider klarte kopiere alle 5, så mangler det masse filer inni ene mappa. prøver da å kopiere de manuelt, men nada skjer, moderne teknologi :stupid: Endret September 27, 2014 av janerik171187 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 pc'n er rar nå har kopla på tlf. merka 5 mapper, tar den vanlige måten å kopiere, ender opp med at bare en mappe blir kopiert prøver igjen, og da blir bare 4 kopiert. (den ene som allerede var det og 3 andre) wtf liksom edit: og nå når den omsider klarte kopiere alle 5, så mangler det masse filer inni ene mappa. prøver da å kopiere de manuelt, men nada skjer, moderne teknologi :stupid: Merkelig. Det er fint når det virker! Jeg merker selv hvor avhengi jeg er av mobiltelefon og internett når det forsvinner. Blir nærmest funksjonshemmet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Noen av dere her inne som har vært med på noe slikt? Evt noen som vet hva E30 meet osv betaler for baneleie en dag?ser at jeg glemte linken i natt..http://www.rudskogen.no/index.php/eventer/racerforer-for-en-dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 noken som er erfaring med MR2 (1993mod med 156hk) som bruksbil,? tenker da spesielt på vinterføre, vi hadde en lotus 111s her, den var helt ubrukelig på vinterføre.. Men toyotaen har gjerne litt mere vekt og litt lengre akselavstand? Skal ikkje ha tidnes vinterbil, men lurer på om den er helt ubrukelig når snøen legger seg?Tenker å kjøpe meg en å ha som bruksbil året rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Gode dekk og normal høyde så vil jeg tro at det fungerer finfint. Litt usikker på hvor bra varme det er i de, men det er vel helt sikkert mer enn bra nok? BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 ser at jeg glemte linken i natt.. http://www.rudskogen.no/index.php/eventer/racerforer-for-en-dag Hva mener du? Står jo at 1 dag koster 5600kr. Hvor mye e30meet betaler for leie 1 dag? Mener jeg har hørt at det koster rundt 25000 for 1 dag. Hvertfall for 1 par år siden. Eller tenker du på hvor mye det koster å kjøre på e30meet? Det kostet i 2014, 1500 for kjøring i 3 dager. Da er camp, adgang og utstilling inkludert. 250kr i årsavgift/medlemskap kommer i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 pc'n er rar nå har kopla på tlf. merka 5 mapper, tar den vanlige måten å kopiere, ender opp med at bare en mappe blir kopiert prøver igjen, og da blir bare 4 kopiert. (den ene som allerede var det og 3 andre) wtf liksom edit: og nå når den omsider klarte kopiere alle 5, så mangler det masse filer inni ene mappa. prøver da å kopiere de manuelt, men nada skjer, moderne teknologi :stupid: Bruker du en tredjepartskabel? Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Org samsung eller Sony kabel, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Hva mener du? Står jo at 1 dag koster 5600kr. Hvor mye e30meet betaler for leie 1 dag? Mener jeg har hørt at det koster rundt 25000 for 1 dag. Hvertfall for 1 par år siden. Eller tenker du på hvor mye det koster å kjøre på e30meet? Det kostet i 2014, 1500 for kjøring i 3 dager. Da er camp, adgang og utstilling inkludert. 250kr i årsavgift/medlemskap kommer i tillegg. Takk du svarte vel på alle mine spørsmål, tenkte mest på hva selvebanen koster i leie en dag, og det var ca 25 tusen. Så skal man leie banen å få med noen å kjøre må man fort være endel folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Takk du svarte vel på alle mine spørsmål, tenkte mest på hva selvebanen koster i leie en dag, og det var ca 25 tusen. Så skal man leie banen å få med noen å kjøre må man fort være endel folk. Prøvde å google det litt nå, og tror nok det er en del dyrere enn 25 000.. Er en som sier det er snakk om 50 000kr for 10 timer. Kanskje det ikke er faste priser, men at det blir gitt pris i forhold til hvem som leier, hvor mange dager, når på året, ukedager eller helg osv.. Jeg vet rett og slett ikke. Men jeg har hørt 25000kr for et par år siden. Tror det var "Dirty" her inne og en gjeng som leide banen en gang for den prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Så koster det jo mildt sagt flesk hvis ikke alt er i orden da du reiser der i fra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Endelig fått komplett sett skinnseter til bilen. Mangler bare full rens og montering, får se om det blir i år eller til våren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Så koster det jo mildt sagt flesk hvis ikke alt er i orden da du reiser der i fra igjen. Ja det er helt sant! Men det gjelder forøvrig uansett om det er gatebil, ccn osv.. Regn med 15000kr om du er borti et eller annet. Var ikke store skadene på de bildene som hylle la ut etter e30meet. Men det kostet 15 lapper hver plass likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg