Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sonus Faber?

Jeg brukte kvelden på å recone en CV! bass til partyhøytalerne mine.. Spideren revna sist nyttårsaften.. Så da var det greit å få det ordna før årets nyttårsfeiring går av stabelen..

1502525_10153714952675341_926148034_n.jp

1175704_10154708201980341_71159269145512

Ble da ferdig og testspilt! Fungerer utmerket nå :) Skal bytte kantoppheng på den andre høytaleren.. Blir ganske så blasse i fargen etter 21 år. 

Ettersom de fóres med mye power er det sjeldent diskantene det går utover. Dette elementet har tidligere fått røket trådene som går fra terminalen og inn på spolen grunnet påført strekk på grunn av elementets slaglengde  :P Festen etter, så røk spideren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er redde meg.... haha :P

haybimmsen: jeg har vel aldri vært på E30 meet... så nei du har nok ikke møtt meg...

Det var min søster også, da hun fikk vite at vi skulle slå følge med en Waqas til Bergen! "Er han snill da?"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glane på biler, sparke i dekk og tenke "det der MÅ være han Kalllikzm men jeg tør ikke å spørre, får heller skrive på bimmers etterpå". 

hahahah! Nei uff det hørtes ikke akkurat spennende ut :P

Kommer til å ta turen dit uansett, bare for å se hvordan stemningen er.

Om noen skulle spotte meg er det bare kos om dere kommer og hilser, jeg biter ikke ;) Bilen min blir ikke vanskelig å spotte. Blå e46 coupe med 19", angel eyes + US blink, og Detailersclub + Bimmers.no skiltholdere, :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...