Kvasi Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 E altså så vakkert at. Italia har sendt høyttalere nordover bmw-520i, FredrikE24 og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Sonus Faber? Jeg brukte kvelden på å recone en CV! bass til partyhøytalerne mine.. Spideren revna sist nyttårsaften.. Så da var det greit å få det ordna før årets nyttårsfeiring går av stabelen.. Ble da ferdig og testspilt! Fungerer utmerket nå Skal bytte kantoppheng på den andre høytaleren.. Blir ganske så blasse i fargen etter 21 år. Ettersom de fóres med mye power er det sjeldent diskantene det går utover. Dette elementet har tidligere fått røket trådene som går fra terminalen og inn på spolen grunnet påført strekk på grunn av elementets slaglengde Festen etter, så røk spideren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 SF Venere 3.0 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Folk er redde meg.... haha haybimmsen: jeg har vel aldri vært på E30 meet... så nei du har nok ikke møtt meg... Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Folk er redde meg.... haha haybimmsen: jeg har vel aldri vært på E30 meet... så nei du har nok ikke møtt meg... Det var min søster også, da hun fikk vite at vi skulle slå følge med en Waqas til Bergen! "Er han snill da?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 hahahaha jeg var snill jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 E altså så vakkert at. Italia har sendt høyttalere nordover Nydelig... etter 25 år med en oppsetning Sonus Faber i stuen går jeg god for kvaliteten... Nytern og Kvasi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Glane på biler, sparke i dekk og tenke "det der MÅ være han Kalllikzm men jeg tør ikke å spørre, får heller skrive på bimmers etterpå". hahahah! Nei uff det hørtes ikke akkurat spennende ut . Kommer til å ta turen dit uansett, bare for å se hvordan stemningen er. Om noen skulle spotte meg er det bare kos om dere kommer og hilser, jeg biter ikke Bilen min blir ikke vanskelig å spotte. Blå e46 coupe med 19", angel eyes + US blink, og Detailersclub + Bimmers.no skiltholdere, . HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Folk er redde meg.... haha haybimmsen: jeg har vel aldri vært på E30 meet... så nei du har nok ikke møtt meg... så hvem kjørte den troika mercedesen som kjørte inn dit en tur i sommer a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 ÅJAAAA! Rudskogen ja! Nei tells ikke som oppmøte..parkerte uttafor, gikk til banen og tilbake også hjem... hilsa ikke på noen så... Men ja... jeg var der... Ser ut som E30Meet Standen på Oslo Motorshow kommer til å bli RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Der er neste helg right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 E altså så vakkert at. Italia har sendt høyttalere nordover Forresten... hvor kraftig forsterker må man ha for å kunne drive disse høyttalerne (og Venere 2.5) på en fornuftig måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Der er neste helg right?Jepp Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 ÅJAAAA! Rudskogen ja! Nei tells ikke som oppmøte..parkerte uttafor, gikk til banen og tilbake også hjem... hilsa ikke på noen så... Men ja... jeg var der... Ser ut som E30Meet Standen på Oslo Motorshow kommer til å bli RÅ! Ka e sa...du Va i kiosken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Noen som har greie på 1000metere? Disse ser litt penere ut syns jeg og er på lager. http://www.ekstralys.no/products/comet-200-ff-xenon-lyskastersett Disse ser jeg for meg lyser bedre og ser litt mer brutale ut og er ikke på lager. http://www.ekstralys.no/products/hella-lyskastersett-rallye Hva ville du valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg