316 Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Nettop. Om de hadde oppført seg, og ikke laget alko-burnout-sepåmeg treff så hadde aldri politiet brydd seg. vegvesenet kom en tur og stelte seg der også, men de dro igjen da de ikke hadde intensjoner om å ta folk så lenge alt av papirer etc var i orden. Politibilen i veien var der for å opprettholde trafikkloven. Intent annet. De stoppet verken senka biler eller folk med park/tåke da de ikke var ute etter å ødelegge kvelden for folk. Men så var det disse som absolutt skulle ødelegge...Grisekjøre til jessheim og burne/slædde og ragge og drekke.... Alkohol har intet på biltreff å gjøre enkelt og greit, _______________________________________ Hahaha, klasse det bildet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Mandag er en tung dag på jobb, da jeg sover altfor lite i helgen.. Skal bli godt og komme hjem etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Sover mellom 4 - 6 timer pr døgn jeg as! Klarer meg helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Godt jeg har høstferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Helt enig, alkohol har ikke noe på bil treff å Gjøre ^^ mye fete biler selvom det er noen slitne volvoer der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Sover mellom 4 - 6 timer pr døgn jeg as! Klarer meg helt fint Natt til søndag la jeg meg kl 06.00 etter 12 timer på jobb. 09.30 var jeg på vei kjørende en 35 mils kjøretur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Og du var ikke trøtt...? jaujau... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Jeg har aldri hatt en dieselbil med partikkelfilter (inkl. AdBlue). Merker man når soten brennes av (i mangel av en bedre beskrivelse)? Altså at motoren i noen sekunder går litt dårliger og/eller lugger litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Jeg merker det på at lyden i eksosen blir annerledes Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 OK... hvor ofte skjer dette (altså kilometer intervaller)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Det skjer ikke på KM intervall, det skjer på utregninger fra DDE (diesel styringa, ikke bandet) basert på mottrykk i eksos, eksostemp, belastning osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 En kompis kjøpte gamlemotoren min i dag, så hjalp til med å få den INN I BILEN hans fikk jammenmeg plass med automatkassa og alt!! baki en e39 touring! SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 E39 Touring kan nå brukes som lastebil... Fine biler Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Stemmer det at e39 sliter mye bakdekk om "knirkeforinga" er dårlig? 540i'n min sliter vannvittig helt innerst. Har ikke hatt hjulstilling ennå heller da men. Skal ta når jeg får på 18" vinterhjul og justert passelig høyde. Greit nok den spiser mye bakdekk, men kan nå spise fra hele flaten syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Jepp. Bakdekkene slites utrolig fort når knirkeforingene er gåen Men da slites som oftes hele flaten. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg