Tzunami Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Du kan se alderen på dekkveggen. det skal stå f.eks 4013, det betyr at de er produsert i uke 40 - 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Denne vel omtalte Otto G-Wagen har visst vært med på litt av vært..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Have you ever been robbed or felt you were in great danger sleeping in your car? Never. We’ve been very fortunate. No incidents, no accidents, no hold ups, no robberies. But you have to be very careful, very alert. You have to avoid unnecessary risks. Stemmer ikke heeeeeelt det da? Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Denne vel omtalte Otto G-Wagen har visst vært med på litt av vært..! Skjermbilde 2014-10-16 kl. 21.10.46.png Komplett artikkel.. http://www.bbc.co.uk/news/special/2014/newsspec_8703/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Det er det som forklarer det da. Ulykken skjedde på den siste turen, artikkelen jeg siterte er fra før denne turen. Forøvrig verdt å bla gjennom den også (link). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikhoe Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Jeg merker jeg har fått helt OCD de siste dagene. Ettter jeg fikk min første BMW for noen uker siden. Så klarer jeg ikke å nyte den. Vær eneste lyd gjør meg nervøs. Og så har bilen gått nå ca 92 000 km. Så begynner jeg å tenke. Bør jeg bare skifte tennpluggene nå, hvordan er det med servo væske, bremse væske (fikk ikke vite når sånne ting sist ble bytta). Jeg går vel uansett ut ifra at man får beskjed når slike ting bør skiftes ut. Samtidig så har jeg vasket den innvendig 2 ganger i løpet 3 uker, og vasket og polert. Så er jo veldig glad i den. Men engster meg hele tiden for om noe er galt, og om i så fall hvis noe er galt, at jeg klarer å fange det opp. må være noe galt med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Ser ut som det er noe galt med deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Står vel gjerne noe om det i serviceheftet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Har lagt ut denne for en kamerat som er bortreist, er endel visninger, og noen har lagret den osv, men hører ingenting, noen som har noen forslag til forandringer/forbedringer? http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=51802105 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Noen som leser dieselmotor tråden ? byttet til mekanisk pumpe på min M51D25 i går , når registeret er satt på " død punkt " eller hva man kaller det , så tok jeg ut gammel pumpe og satt inn ny , passer kun en vei da det er aksel med halv måne på. den gjør bare 2200 rpm og ikke høyere nå .. tips ? ta ut pumpa og vri den en omreining for å så sette den inn igjen ? toppen og veiva står riktig , siden dette var låst når jeg byttet pumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Har lagt ut denne for en kamerat som er bortreist, er endel visninger, og noen har lagret den osv, men hører ingenting, noen som har noen forslag til forandringer/forbedringer? http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=51802105 Litt mere bilder fra innsiden, som bagasjerom og baksetet. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 40 min med film(intervjuer++) fra Oslo Motorshow for de som har litt dødtid! majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Fant ut i dag at garasjen var litt liten for en e23! Bakfangeren står i veggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Noen som har orginal eksos til E60 M5 ? Hadde den på visning hos Statens Vegvesen i Kristiansand å fikk mangel på eksos. Prøver å få tak i papirer men har ikkje fått tak i. så viss noen har orginal eksos skrik ut. Så da hadde eg meg en liten lufte tur med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Wicky, mener du sa at du ikke sendte bilde av deg selv på snap? Det siste der var jo... deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg