wicky124 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Mente seff showet hans på tv ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Mente seff showet hans på tv ja....Ikke noe fan av det nei, ser mye heller Senkveld og Golden goal på en fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 houff, sjåfør på kamerats SLITNE w124 300 sugediesel, nesten 10cm slark i rattet, ligger elendig på veien og selvfølgelig i ekte notodden-stil: sinnsyk basskasse, og 6 stk 6*9 høyttalere i en "vegg" bak bakseta som er feilstilt så diskanten bare skjærer i øra... hver gang jeg sier ja til å være sjåfør så husker jeg hvorfor det var så lenge sia sist eriksen76 og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Hmm, 300 sugediesel av den gamle sorten er late saker Kjører seg 300 sugediesel, men jeg har 24 ventilern på 136hk. Dvaske saker, har ikke kjørt gode gamle 12 ventilern på 113hk, men har kjørt 250 på 92hk og det virker faktisk litt trafikkfarlig dersom man ikke er vant til å kjøre med gassen i bunn hele tiden Nå er de jo faktisk laget slik og er laget for å tåle presset, de trenger bare god tid på å komme opp i marsjfart. Så har stort sett alle levd et hardt liv, og på Notodden går det bare en vei for dem. Ettersom snekka er såpass slakk som det høres ut som skal du ikke se bort ifra at bilen har gått 4-500 000km. Min snekke ble overhalt på 430 000km. Noen dårlige endeledd og bærearmsforinger så har man helt villt skjæivslitte dekk og helt vilt dårlige vei-egenskaper. Jeg kom rett inn døra her nå, kjørte 124n min til og fra en kompis, la ut noen sladder på våta her og der, banka litt motorvei. Lett å bli glad i en så god bil! Skal sies at min er i 100% teknisk stand, og har jobbet hardt for å få det slik. Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Mente seff showet hans på tv ja.... Da er jeg enig, ikke fan av det.. Blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 tss, Har 1.6D 8v sugediesel jeg Er vell mellom 50-60 ville hester her. Monstermotorer det dere snakker om i forhold hehe Nå veier bilen min riktignok bare 850kg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Nettop...Men han får veldig mye tv-tid og skjønner ikke greia... Menmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Hey! Folks! Det kommer litt seig guffe på ruta mi...alså som dugg, men det sitter fast på ruta, om dere skjønner? Er det kun varmergister som kan være synderen her? Det er en e30 det er snakk om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Det regner som juling idag. Da er det viktig å kose seg inne med god kaffe og lesestoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Kan ikke fordra Valen lenger, han hadde sine glansdager for mange år siden, men den tiden er forbi Deilig å være på jobb idag, mens det pøser ned ute... blir nok en innedag ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Hmm, 300 sugediesel av den gamle sorten er late saker Kjører seg 300 sugediesel, men jeg har 24 ventilern på 136hk. Dvaske saker, har ikke kjørt gode gamle 12 ventilern på 113hk, men har kjørt 250 på 92hk og det virker faktisk litt trafikkfarlig dersom man ikke er vant til å kjøre med gassen i bunn hele tiden Nå er de jo faktisk laget slik og er laget for å tåle presset, de trenger bare god tid på å komme opp i marsjfart. Så har stort sett alle levd et hardt liv, og på Notodden går det bare en vei for dem. Ettersom snekka er såpass slakk som det høres ut som skal du ikke se bort ifra at bilen har gått 4-500 000km. Min snekke ble overhalt på 430 000km. Noen dårlige endeledd og bærearmsforinger så har man helt villt skjæivslitte dekk og helt vilt dårlige vei-egenskaper. Jeg kom rett inn døra her nå, kjørte 124n min til og fra en kompis, la ut noen sladder på våta her og der, banka litt motorvei. Lett å bli glad i en så god bil! Skal sies at min er i 100% teknisk stand, og har jobbet hardt for å få det slik. Er en om606 faktisk, går ikke så værst rett fram når du først får litt fart på den 124 er fantastiske biler om de er i god stand, men den her virker rævkjørt ettet alle kunstens regler... står 320 i instrumentpanelet, men det gjorde det sikkert en gang for mange år siden og foringer? Trur de forsvant for en stund siden, nesten skummelt.. du svinger, så skjer det ingenting med en gang, før den "legger" seg på sida og svinger brått "i ett byks", så du må rette opp igjen og gjenta prosedyren før du er gjennom svingen Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Har alltid likt Valen, jeg. Han har dog dårlige vitser han og som andre komikere. Han er jo utrolig dyktig på parodi og mimikk. Bare sjekk parodien på tidligere statsråd Kleppa. Priceless Men at han gjør mye rart privat er jeg enig i. Jeg kjenner ingen som liker han. Tror noen ganger at jeg og ledelsen i Tv-Norge er de eneste BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Årets første pinnekjøtt komt seg i gryta mmmmm Sent from my iPad using Tapatalk HD sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Årets første pinnekjøtt komt seg i gryta mmmmm Sent from my iPad using Tapatalk HD å du!! Faen, eneste som er i gryta her er grøten til ungene.. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Hey! Folks! Det kommer litt seig guffe på ruta mi...alså som dugg, men det sitter fast på ruta, om dere skjønner? Er det kun varmergister som kan være synderen her? Det er en e30 det er snakk om... Har du onanert på ruta? M|Fjeld, Halvor_nor, knoskar og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg