janerik171187 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Hey! Folks! Det kommer litt seig guffe på ruta mi...alså som dugg, men det sitter fast på ruta, om dere skjønner? Er det kun varmergister som kan være synderen her? Det er en e30 det er snakk om... Er bilen som er så glad å bli kjørt at den "kommer" Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Det er "humor" aften i Tulletråden i kveld ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Alltid det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Det er "humor" aften i Tulletråden i kveld ser jeg... Seig klissete guffe på ruta... Det måtte gå sånn... Fredrik 90 og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Seig klissete guffe på ruta... Det måtte gå sånn... Ja det er vel det samme som med han som klaga over at det lukta reker i E39en hans... Vet ikke om dere husker det med det ble mange livlige forslag for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Nei, men jeg husker den tråden om han bilselgeren som manglet et øre... (Var vel øre tror jeg). Makan til hysterisk tråd har jeg ALDRI sett!!! Gråt av den. M|Fjeld, Fredrik 90 og Haukefer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Jeg har solgt Toyota Corona for 2.2 x transporter i kveld Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Hhaha Nytern da, to transportere å en kasse eller to med deler. Eller summen 1 stk transporter er verdt x2.2? Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Seig klissete guffe på ruta... Det måtte gå sånn..."Klissete" var ditt ord jeg har ikke onanert på ruta... kanskje noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Hhaha Nytern da, to transportere å en kasse eller to med deler. Eller summen 1 stk transporter er verdt x2.2? Haha, jeg ser hvordan det kunne misforstås Solgte for det 2.2 slitne transportere er verdt Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 "Klissete" var ditt ord jeg har ikke onanert på ruta... kanskje noen andre? Har faktisk samme problem i e36n og fordn til kjerringa. Får ny vifte, filter og rens i e36n nå, så får vi se Til meg går det bort ved grundig vask, men ikke lett slik som dugg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Haha, jeg ser hvordan det kunne misforstås Solgte for det 2.2 slitne transportere er verdt Har aldri hørt om Toyota Corona, er det en ny variant med litt pils i kofferten? Eller er det Corolla som går på Corona? Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Så trist vær idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Er en pilsdrevet Aygo faktisk, Shattered! Nye greia til yota dette, mye fæl pils der ute, godt noe kan nyttes som drivstoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Kjørte på E18 i Sverige tidligere i kveld. Store deler av veien er 3-feltsvei som bytter på hvilken retning som har 2, så veien er litt trang med vaier som midtrekkverk. Lå i 120 km/t i pissregn i mørket med dårlig sikt, og rett etter at jeg har lagt meg inn etter en forbikjøring (der jeg har 2 felt i min kjøreretning) møter jeg plutselig en fjøsnisse som kommer i marsfart i feil retning på motorveien! Man får seg en støkk av slikt. Hadde jeg brukt 7-8 sekunder mer på forbikjøringen hadde det smelt noe jævlig front mot front siden ingen av oss hadde hatt noe plass til unnamanøver. Tilfeldigheter som avgjør om man kommer levende hjem eller havner på likhuset i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg