Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått til det der en gang jeg også gitt... Midt på natten våknet jeg av alarmen på bilen, så ut av vinduet og der sto den med fronten plantet godt ned i grøfta. Ikke snakk om å komme opp igjen da grøfta var ganske dyp. Ødelagt frontfanger og to kanalskjørt men det verste av alt var at det ble så mye sand oppi kanalene at det ble maurbol der etterpå. Helt fram til vinteren slet jeg med de forbanna krypa overalt, piplet inn i bilen og overalt. Hvert fall det dummeste jeg har vært med på, hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos insekter i bilen. En bekjent av søstera mi hadde vært i Nevada og hentet seg en gammel 60-talls Amcar...Da bilen kom vel hjem til Norge skulle han støvsuge og ordne litt....Fant en edderkopp i baksetet. Så en til. Og en til....Før han fjernet baksetet og fant et drit svært edderkopp-bol under setet som hadde blitt med fra USA. Det var visstnok ikke en kosejobb å få fjernet de jævlene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkermaur nærmere bestemt... Spyla bilen daglig under med høytrykkspyler. No fucking way at jeg ble kvitt dem. Kom ut ved cdspilleren og alt mulig. Jeg ble nesten gal av det, før vinteren kom og krypene frøs i hjel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen endrer vell km selv ut fra analyser og greier på olje og slikt? Ved mye småkjøring og slikt så må man på service oftere.

evnt så sender BMW ut mld til alle bilene når de trenger litt ekstra inntekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt kjedelig å kjøre Nixon-greia som en eller annen hipstersau? 

Hva med

img_2016.jpg

Jeg kan glatt selge min, har andre sære klokker jeg heller bruker da jeg er redd for å lage riper i denne :P Radioaktiv klokke med sovjethistorie som tema, det er jo herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt kjedelig å kjøre Nixon-greia som en eller annen hipstersau? 

Hva med

img_2016.jpg

Jeg kan glatt selge min, har andre sære klokker jeg heller bruker da jeg er redd for å lage riper i denne :P Radioaktiv klokke med sovjethistorie som tema, det er jo herlig!

Har du misforstått begrepet "hipster"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg denne:

speedywrist.jpg

Den er vannvittig elegant på armen, og ikke fullt så glammy(gult gull) som Omega Constellation klokka jeg bruker nå :P

Den er nok i maksimal størrelse av hva mine håndledd kan kle se opp med, jeg har temmelig tynne armer :P Constellation 38mm passer perfekt, sitter med 35mm nå og den er svært anvendelig sånn sett.

Certina har også veldig mye fint!

Denne feks. er automatisk, god kvalitet, ser bra ut og koster rundt 5 lapper :)

c026.407.16.087.00_midres_12326.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjaa, selve definisjonen av hva en hipster er virker veldig selvmotsigende. Jeg velger derfor å anse uttrykket for fritt vilt og anvender det i situasjoner der det gir mine vaklende argumenter litt ekstra oomph :D En er hipp og trendbevisst men ikke lik noen andre, jeg mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

540i er jo luksus det, ikke alle som kan ta seg råd til en slik.

Å gå arbeidsledig er ille om man ønsker å komme seg ut i arbeid. Når det gjelder olje&gass sektoren, så har det vært 30 år minst med vekst. Nå har man begynt å bremse sirkuset noe, for Statoil sin del, har det nok noe med å få kartlagt kostnader og få bukt med diverse problemer relatert til økonomi. Situasjonen vil nok stabilisere seg på et noe lavere nivå, enn det vi er på nå. Hele bransjen følger etter.

Det er mye man skulle ha vært for å få "de riktige jobbene", det som gjelder aller mest, er å trives med jobben man har. Man tjener godt i så og si alle praktiske yrker for tiden uten å ha stort behov for utdanning(med noen unntak) dersom man ikke er organisert.

Basert på tidligere erfaring og observasjoner, er det få selskaper som annonserer noe som helst på Finn.no og slike steder, en må rett og slett spesifikt sette seg inn i hvert enkelt selskap en ønsker seg inn i, og by på seg selv. Skape et behov for at bedriften må ha akkurat deg i arbeid.

Mange som ikke gidder å gjøre hva som trengs for å skaffe jobb, hvis noen sier de ikke klarer å få en jobb så har de vel ikke prøvd å starte øverst i byen og spørre hver eneste matbutikk, bensinstasjon, maxbo, bygg max, biltema alle slags butikker da er man omtrent sikret 1 eller annen jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...