-Roger- Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Men nå må dere slutte å mase om senger. Noen av oss må jobbe i natt og kjenner på kroppen at jeg begynner blir drittlei nattjobbing :/ Hadde hverttfall ventet til januarsalget om jeg skulle hatt seng nå. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Skulle gjerne ha venta til januarsalget, men skal fylle to soverom, og hittil har jeg kun en 120cm rammemadrass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Om det kun er deg, så holder vel den til Januar? Vi har forøvrig 150-seng, og tenkte aldri noe spesielt over størrelse når den ble kjøpt. Hadde jeg kjøpt i dag hadde jeg valgt 180, men det går helt greit med 150 også. Om det er trangt om plassen er det ikke verdens undergang med en på 150 etter min mening, og om det er såpass trangt at det blir mindre enn 40cm på hver siden av sengen med en på 180, så hadde 150 vært mitt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Enn så lenge, så er det kun seng til meg det er snakk om... Meeen, så har jeg ikke tenkt å bo aleine for evig og alltid heller, da Så 180cm er anbefalt fra dere altså. Var det jeg var fast bestemt på i utgangspunktet, men begynte å tvile litt. Med den romstørrelsen og det at du ikke har små unger eller dame så hadde jeg gått for 150... Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Awt: hva er innpresset på de 225 felgene dine? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 19x8 ET37 og 19x9 ET39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Hmm.. Får ta å sove på det. Skulle få et greit tilbud fra dama på Bohus i morra siden jeg skal handle både seng og kjøkkenmøblement. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Hmm.. Får ta å sove på det. Skulle få et greit tilbud fra dama på Bohus i morra siden jeg skal handle både seng og kjøkkenmøblement. Skal forsåvidt jeg også, få høre hva de kommer frem til for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 32 års forskjell + Bon Scott vs. Brian Johnson. AC/DC rocker stadig like bra og nå legger de snart ut på turné igjen... adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Jeg er klar for 2 x 120 senger. Vi har plass, men det er uvant å tenke på denne måten. Allikevel... skikkelig plass når man skal sove er alltid bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 7000 kroner i bot... Åfy da venter vi nok til mandag, tenker jeg. Skulle egentlig hente en bil, helst i dag men da blir det ikke no. Eller det ble ikke no Og flaks for oss forsåvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Jeg er klar for 2 x 120 senger. Vi har plass, men det er uvant å tenke på denne måten. Allikevel... skikkelig plass når man skal sove er alltid bra... Må si meg enig. Trivdes godt i 180 seng alene. Nå deles den med samboer og 2 hunder, begynner å bli trangt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Skal forsåvidt jeg også, få høre hva de kommer frem til for deg... Skal prøve å huske å oppdatere deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Jeg har 220*200 og det er veldig deilig. Skikkelig god plass. De er delte i bunn, med en stor overmadrass. Eneste er at det er ett helvete å flytte på overmadrassen, så greit å ikke bo i femte uten heis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Norske hjem (spesielt i hovestaden) har så knøtte soverom. Må ha liten seng for å kunne ha litt "luft" i rommet, eller så blir jeg gal av følelsen av tranghet når jeg skal legge meg og stå opp. Soveromplass og godt med skap-plass for klær er ordentlig luksus som jeg dessverre ikke har råd til Stua er stor heldigvis, det hjelper mot å føle at leiligheten er udugelig liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg