henrikhoe Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Har lagt så mange tråder, så orker ikke spamme flere. Men hvis dere hadde hatt noe problemer med bremsene og evt clutch. Ville dere da tatt inspection service 1 fks, eller ville dere bare bedt dem reparere det du tror er feilen. Husk at jeg er student, så driter ikke penger. Har sittet å lurt på det å ikke bruke bavaria og. bilen er tross alt en 2002 modell. Og forskjellen på bmw orginal deler og andre er nesten 50%, hvis ikke mer http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/95/1665 - Bosch 550 kr http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/95/1665 - Bmw orginal 1200 kr http://www.schmiedmann.no/no/produkt/123-nytt?produkt=34116761244 - 290 kr ukjent merke Hva tror dere om å bestille deler fra schmiedmann eller gsbildeler for så dra til mekonomen og be de fikse. Da går jeg jo selvfølgelig glipp av en inspection som kan være bra for å avdekke andre feil, samt påfylt bremsevæske og diverse andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Anbefaler deg å sjekke delepriser på koed! Sist jeg bestilte deler til bilen min ble det halve prisen på koed i forhold til konkurrentene Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Hah.. satt å så gjennom en gammel HDD, fant faktisk ett bilde av gamle bmwen min. Eneste bildet jeg har.. Savner den bilen.....>_> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Norske hjem (spesielt i hovestaden) har så knøtte soverom. Må ha liten seng for å kunne ha litt "luft" i rommet, eller så blir jeg gal av følelsen av tranghet når jeg skal legge meg og stå opp. Soveromplass og godt med skap-plass for klær er ordentlig luksus som jeg dessverre ikke har råd til Stua er stor heldigvis, det hjelper mot å føle at leiligheten er udugelig liten. Du har rett i det... Men boligmarkedet er så ekstremt at jeg hvert fall velger å tilpasse meg fremfor å havne på luksusfellen! noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Masse folk på Nordby idag. Skulle dratt tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Ingen folk i Lillestrøm...Burde flytte herfra... Igår...kl 0205 fikk jeg lyst på kebab...Nope...må helt til oslo sentrum....De stenger ALL matservering i Lillestrøm kl 02.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Ingen folk i Lillestrøm...Burde flytte herfra... Igår...kl 0205 fikk jeg lyst på kebab...Nope...må helt til oslo sentrum....De stenger ALL matservering i Lillestrøm kl 02.... Du er blitt avhengig av dette og bør oppsøke eksperter for å få hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Det kan være lokale kommuneregler som bestemmer hvor lenge butikker og restauranter kan være åpne. I nabobyen her i DK stenger alt klokken 23 og de har til og med vedtatt i kommunestyret at det ikke skal være fastfoodrestauranter med drive-in i byen. Ingen McDonald, Burgerking eller tilsvarende kan derfor etablere seg i byen. De vil heller ikke ha shoppingsentre i byen. Det er stille og rolig i byen når kvelden kommer og veldig, veldig kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Bare jeg som er DRITLEI av standard BMW vs mers diskusjonene som er her hele jævla tiden? Mercedes er best! Bmw stjele jo designe til Kia, det er flaut! Nei fra nå av kjøpe eg heller merce... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Mercedes er best! Bmw stjele jo designe til Kia, det er flaut! Nei fra nå av kjøpe eg heller merce... Du av alle synes vel ikke det er noe galt i at BMW rapper Kia designet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Hvordan får man penger fra kjøper av bil på tryggest måte? Har solgt endel biler før, men da har det vært biler i veldig lav prisklasse der kontantbetaling er best, men her er det snakk om mer penger enn hva som er vanlig å få tatt ut i minibanken. Bankoverføring kan vel kjøper avbryte etterpå, kontantbetaling er vanskelig, og møte i banken krever at begge ikke er på jobb i vanlig kontortid. Hva gjør dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Remisse, eller samtale med banken kjøper søkte lån hos. sandersander og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Bankremisse sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Du av alle synes vel ikke det er noe galt i at BMW rapper Kia designet? Haha, eg bare fyre eg! Jobbe kje der eg nå så eg gir faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Fast and furious 7 traileren! mkj, Shattered, awt og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg