316 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Har du kjørt for fort eller driti deg ut på annet vis så er det vel bare å ta det som en mann og betale for seg?! Shattered, Haukefer og hsd reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Har du kjørt for fort eller driti deg ut på annet vis så er det vel bare å ta det som en mann og betale for seg?! Hadde nå passet meg fint å slippe ifra det vertfall. Vet ikke om du har vært borti hvor gøy det er å miste lappen. Og ikke kom med den du aldri har kjørt forbi en eneste bil eller noe Skal ikke mer til enn å være uheldig 2 ganger på ei forbikjøring på 3 år så er man lappeløs. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Hadde nå passet meg fint å slippe ifra det vertfall. Vet ikke om du har vært borti hvor gøy det er å miste lappen. Og ikke kom med den du aldri har kjørt forbi en eneste bil eller noe Skal ikke mer til enn å være uheldig 2 ganger på ei forbikjøring på 3 år så er man lappeløs. Jeg har blitt stoppet i 96 km/t i en 80-sone, betalte boten uten å sutre.......... Det er det jeg mener man skal gjøre om man blir tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Skal ikke mer til enn å være uheldig 2 ganger på ei forbikjøring på 3 år så er man lappeløs. Det skal godt gjøres å være uheldig 2 ganger på EI forbikjøring, neida ser hva du mener. Og er enig med 316 at det er bare å betale, alle kompisene mine er sånn. Nei de kan heller ta førerkortet enn 6000kr, jeg er omvendt. Førerkortet er verdt mye mer enn 6000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 http://m.youtube.com/watch?v=jL2_ygsI9Q0 E30 sin det faen for en lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Hadde nå passet meg fint å slippe ifra det vertfall. Vet ikke om du har vært borti hvor gøy det er å miste lappen. Og ikke kom med den du aldri har kjørt forbi en eneste bil eller noe Skal ikke mer til enn å være uheldig 2 ganger på ei forbikjøring på 3 år så er man lappeløs. Ble tatt i 184kmt i 100 sone...Eneste jeg var sur over var at jeg ikke fikk utlevert videoen de hadde av kjøringa mi men ellers vrir jeg meg unna alt jeg kan...Hvorfor? Fordi jeg klarer det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Jeg har blitt stoppet i 96 km/t i en 80-sone, betalte boten uten å sutre.......... Det er det jeg mener man skal gjøre om man blir tatt. Ja man betaler boten sin, men har man muligheten til å vri seg unna så gjør jeg gjerne det. Litt vanskelig kan man være, iallfall innafor de rettighetene man har Mattae, Cbrooen og torbfer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Jeg ble selv tatt i fotoboks for ca. en måned siden.. 6km/t over fartsgrensa. En fotoboks jeg passerer minst 4 ganger pr. uke i en 50-sone klokka halv 12 natt til Lørdag. Jeg er innstilt på å betale bota, men før jeg godkjente forelegg, så synes jeg det ble for enkelt å oppnevne fører av bilen i gjerningsøyeblikket. Så det ble en ekstra runde, med mulige personer som kan ha kjørt bilen i tidsrommet som svar tilbake. Da må man sammenligne bildet mot evt. førerkortbilde. Så har jeg også en tvillingbror, og vi er temmelig like Så dukka det opp et brev i posten hvor det sto at de hadde klart å identifisere meg som gjerningsmann. Greit nok det, jeg underskrev og sendte svar tilbake, men for meg var det viktig at det måtte ligge litt jobb bak Cbrooen og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Det skal godt gjøres å være uheldig 2 ganger på EI forbikjøring, neida ser hva du mener. Og er enig med 316 at det er bare å betale, alle kompisene mine er sånn. Nei de kan heller ta førerkortet enn 6000kr, jeg er omvendt. Førerkortet er verdt mye mer enn 6000kr. Enig der, husker selv når jeg ble lappeløs. Kunne betalt STORE summer for å slippe miste den ja.. Bota kan være det samme, er ikke den jeg syter over Er prikkene som kan føre til jeg blir fotgjenger. Ble tatt i 184kmt i 100 sone...Eneste jeg var sur over var at jeg ikke fikk utlevert videoen de hadde av kjøringa mi men ellers vrir jeg meg unna alt jeg kan...Hvorfor? Fordi jeg klarer det.... Haha En kompis ble tatt i 180 i 80 sone(motorvei kl.b ) Fikk vell 3 år som fotgjenger og noen dager i fengsel(lenke). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 3mnd uten førerkort, 9k i bot... And thats kind of it.... Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Nesten så det ikke går ann å tro på hvordan i alle dager klarte du det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Jeg kjenner folk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Men viktig å kjenne advokater....og leger.... veldig viktig... Hva hjelper det egentelig å kjenne disse folkene hvis du har begått ett helt klart lovbrudd som å kjøre uten lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 tror vi tar resten på PM om det er noe du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Nå er Kia skikkeligt i slage! Selger Kia Soul Eletrisk som bare hakka møkk!! I Haugesund nærme dei seg 70 solgte på et par mnd. Er blitt så populære at det er 1 år ventetid nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg