Fredrik 90 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Ai, ikke kult å ha spinnekatter på panseret heller da Ene katta mi gjemte seg i motorrommet en kald vinterdag! Dette var i MR2 tia mi, var sånn fin liten avsats de kunne ligge på baki motorrommet. Det skjedde ikke igjen, katta klarte seg godt heldigvis Ja det ble noen spinne merker, men kunne "polere" dem vekk med fingertuppen så var ikke så ille Var før jeg skulle polere bilen ordentlig uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Er i Pakistan, mange villkatter i gatene utafor hjemmet vårt. Ligger en og annen ny katt under bilene hver natt... Av og til fighter de om plassen lol, masse kattevræl midt på natta sånn helt random et par ganger i uka... En bitteliten en som finner seg tilrette på velkomstmatten også hehe (vedlagt). Aldri sett kattene sette seg på panseret her hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Klimaet i Pakistan er vel kanskje ikke slik som her i Norge, altså at katter og andre levende vesener søker etter varme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 De søker etter varme fra november til februar. Det blir kaldt om vinteren i varme land også... Før noen sier "men ikke like kaldt", prøv å sove i 10+ i hus totalt blottet for isolasjon, dvs 12-13° inne... Jeg sover med lua på og to dyner i desember og januar her, tuller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Jeg sover med soveromsvinduet åpent hele året, sommerdyne såklart! Ikke har jeg varme der heller. Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 10 plussgrader er da ikke akkruat hva jeg vil kalle kaldt Vet at det blir kaldt i varme land også, men ikke slik som i Norge regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Carlsen tapte mot Anand i går, men idag har han hvite brikker og helt sikkert et fandenvoldsk humør. Partiet begynner klokken 13... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Klar (eller ikke) for en 4nye uker på jobb...Alltid like kjip denne dagen her Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Heller fire uker til sjøs, enn å sitte på skolebenken...Kunne lett reist ut på dagen nå kjenner jeg, både 1 og 3 mnd i slengen... torbfer og adne95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Ser den ja.. Liker ikke å levere jentungen i barnehagen når jeg skal reise Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Det er jo klart, ser den at det ikke er så kjekt! Går glipp av en hel del når en er borte i 4 uker i slengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Heller fire uker til sjøs, enn å sitte på skolebenken...Kunne lett reist ut på dagen nå kjenner jeg, både 1 og 3 mnd i slengen... Skolebenken er høyst midlertidig, om 1,5 år går jeg ut på jobbmarkedet med blandede følelser. På den ene siden er det å endelig få seg jobb, få fast inntekt igjen osv. Deilig. På en annen side, så er det kun opptil deg selv hvordan ting foregår på skolen. Sålenge man leverer er det kun deg selv du setter krav til. På jobb må man ta viktige avgjørelser, holde skuta både på rett kurs, og holde den flytende. På skolen begrenser det seg til 6 eksamener hvert år, om man følger et normalt løp. Man skal jobbe i 40 år, 4-5 års ekstra skole gjør en godt! Jeg trodde høgskole var et evig stress og mas, det er det ikke om man gjør det man skal og leverer til rett tid. Man har mye fritid og har ingen andre enn seg selv å "rapportere" til. Skole er med andre ord ikke så aller verst likevell Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Joda, ser absolutt det du mener... Fritid er ikke noe jeg har hatt så mye av i det siste. Vært på skolen og jobbet med innleveringer/studiekrav til 7 hver kveld. Helgene har gått til øving og forberedelser til prøver og etterprøvinger. Er ikke ende på det, i skrivende stund er det gjenstående 9 studiekrav, med innleveringer hver uke frem til jul. Topper seg med et tverrfaglig studieprosjekt siste uka før jul (Lateplanlegging, reiseplanlegging, navigasjon, engelsk, norsk, matte, fysikk)...Nok å gjøre! Gleder meg til starten av juni når siste eksamen skal leveres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Gutter, det å studere er i allefall det beste jeg noengang har gjort. Og Fredrik har rett, det er akkuratt det du gjør det til selv. Jeg ble ferdig, jobb i boks til tross for at det jeg stort sett gjorde var sludder, internett, litt notater og jævlig mange enheter alkohol. Beste 3 åra i mitt liv, ever. Savner det hver dag, med unntak av den dagen i måneden jeg får lønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 De søker etter varme fra november til februar. Det blir kaldt om vinteren i varme land også... Før noen sier "men ikke like kaldt", prøv å sove i 10+ i hus totalt blottet for isolasjon, dvs 12-13° inne... Jeg sover med lua på og to dyner i desember og januar her, tuller ikke... Lue? Sikkert fordi du ikke har hår på hodet Jeg sover med soveromsvinduet åpent hele året, sommerdyne såklart! Ikke har jeg varme der heller. Samme her...klarer ikke sove om det er varmt på rommet...kona klager...Men hun får sove i det andre rommet som konstant er kokvarmt... Ser den ja.. Liker ikke å levere jentungen i barnehagen når jeg skal reise Sent from my iPad using Tapatalk HD En av grunnen til at jeg aldri kunne hatt en slik jobb...å reise vekk fra familie i flere uker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg