Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26509205

Se på den...koster ikke SÅ mye mer...og ser hundre ganger bedre ut (dog sedan som i utgangspunktet er rimeligere men what the hell....)

Sedan og coupe kan IKKE sammenlignes i det hele tatt, coupe er 100 ganger penere enn sedan utgaven av E36

Der er jeg faktisk uenig med deg. Hvis du hadde stilt 2 stk M3 opp mot hverandre, éne sedan og andre coupe. Så er jeg ærlig og sir at jeg hadde valgt sedan da den er finest.

00864.jpg

BMW_M3_E36_coupe.jpg

Må si meg enig med Marius2002 og Jordfæsar, sedan er MYE tøffere enn Coupe når man kommer til E36! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men apropo smak og behag! Hva tror dere om dette? "Beskjærte" AE på nye F30?

attachment.php?attachmentid=486621&d=1297820579

Dette ga iallefall meg skikkelige E24 635 CSi vibrasjoner... så utrolig sexy og deilig aggressiv... 8)

Hmm fjern nyrene og sett inn hel grill så har du en Volvo XC90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å hu lest at LED DRL er påbudt fra og med 2011 på nye biler som inngår i Europakommisjonen! Om Norge inngår i denne regelen vet jeg ikke, men tror ikke vi slipper unna. De har testet virkningen av DRL på dagtid og resultatet var nedgang i ulykker.

Jeg håper at BMW heller bruker sine AE til LED og DRL enn to striper med dioder på fronten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å hu lest at LED DRL er påbudt fra og med 2011 på nye biler som inngår i Europakommisjonen! Om Norge inngår i denne regelen vet jeg ikke, men tror ikke vi slipper unna. De har testet virkningen av DRL på dagtid og resultatet var nedgang i ulykker.

Jeg håper at BMW heller bruker sine AE til LED og DRL enn to striper med dioder på fronten!

Trodde de innerste ringene alt ble brukt til dette på nye modeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å hu lest at LED DRL er påbudt fra og med 2011 på nye biler som inngår i Europakommisjonen! Om Norge inngår i denne regelen vet jeg ikke, men tror ikke vi slipper unna. De har testet virkningen av DRL på dagtid og resultatet var nedgang i ulykker.

Jeg håper at BMW heller bruker sine AE til LED og DRL enn to striper med dioder på fronten!

Trodde de innerste ringene alt ble brukt til dette på nye modeller?

Det stemmer, det kom vel med E60/E61 facelift. Der er de innerste ringene godkjent som kjørelys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...