Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker ikke å oppdatere/resette via PC companion heller. Har funnet ut at tlf har en hemmelig bittelyen rød knapp man kan resette med så nå starter spenninga.. 

Skrevet

Hør med Nytern om lykter. Han er vel bevandret i emnet, han er vel fint sagt lommelyktentusiast. Han har det med å trylle frem et svar på hva som gir mest bang for the buck innen en prisklasse!

Skrevet

Jeg svarer på PM etter taco!

LedLenser er i mine øyne dyrt og gammeldags.. Ikke at jeg har fasiten, men de gidder ikke engang å regulere lyktene sine, dvs at effekten daler fra første sekund.. Dessuten bruker de gammeldags led-teknologi og prisene er direkte fæle.. 

Synes je.

MEN!

Jeg har hatt LL selv og de tåler juling :)

Skrevet

Akkurat der sa du det som for meg teller mest, Nytern. Tåler juling, de har et chassis av aluminium. De burde kanskje vært regulert, men bruker man oppladbare batterier så er det fint å bytte litt ofte. Ellers finner man fort en svakhet. Vet ikke hvordan en lykt fra zebralight ville vært for deg? De kan brukes som både lommelykt og skallelykt. 

Skrevet

Jeg vil nok påstå til de fleste lykter åå markedet i dag er like solide. IP68 er standarden. Noname og kopilykter kan derimot være skjøre saker.

Skrevet (endret)

Jeg svarer på PM etter taco!

LedLenser er i mine øyne dyrt og gammeldags.. Ikke at jeg har fasiten, men de gidder ikke engang å regulere lyktene sine, dvs at effekten daler fra første sekund.. Dessuten bruker de gammeldags led-teknologi og prisene er direkte fæle.. 

Synes je.

MEN!

Jeg har hatt LL selv og de tåler juling :)

hvis du skulle anbefalt en hodelykt til maks tusenlappen, hva ville du anbefalt da?  skal brukes til litt skigåing i vinter, så må tåle vann, men blir nok mest brukt til crosskjøring på kveldstid, så må tåle litt juling og  :P  hadde en led lenser sak før, fornøyd med den, men kamerat lånte den, funka dårlig å ha den teipa fast på framskjermen når man setter ned framhjulet hardt ned etter bakhjulskjøring... :)

Endret av Ådne95
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...