hermanoo90 Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Er det noen her som kan anbefale meg en meget bra lommelykt til ca 400-600kr. Må være handel fra norsk nettbutikk/butikk.
Kvasi Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Funker ikke å oppdatere/resette via PC companion heller. Har funnet ut at tlf har en hemmelig bittelyen rød knapp man kan resette med så nå starter spenninga..
FredrikE24 Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 (endret) LedLenser M7 feks. bør være midt i blinken. Veldig fornøyd med mine LedLenser produkter. De er forøvrig X21R, T7 og H14. Endret November 20, 2014 av FredrikE24 hermanoo90 reagerte på dette 1
Skårholen Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Jeg er også svært fornøyd med mine ledlenser produkter, skulle gjerne hatt ei skallelykt. Men vet ikke om det blir ledlenser, har litt lyst på zebralight.
Haukefer Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Har ei ledlenser hodelykt på jobb, meget god.. Sent from my iPad using Tapatalk HD
hermanoo90 Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Okey, virker som Ledlenser er tingen å gå for. Har de noen sterke foreler og eller ulemper?
hermanoo90 Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Hvilken modell burde jeg ta? Må jeg strekke en 100 lapp med enn 600 og få en mye bedre en så gjør jeg det. Hvor mange lumen burde være minimum?
asv Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Hør med Nytern om lykter. Han er vel bevandret i emnet, han er vel fint sagt lommelyktentusiast. Han har det med å trylle frem et svar på hva som gir mest bang for the buck innen en prisklasse! Nytern reagerte på dette 1
Nytern Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Jeg svarer på PM etter taco!LedLenser er i mine øyne dyrt og gammeldags.. Ikke at jeg har fasiten, men de gidder ikke engang å regulere lyktene sine, dvs at effekten daler fra første sekund.. Dessuten bruker de gammeldags led-teknologi og prisene er direkte fæle.. Synes je. MEN!Jeg har hatt LL selv og de tåler juling hermanoo90 reagerte på dette 1
Skårholen Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Akkurat der sa du det som for meg teller mest, Nytern. Tåler juling, de har et chassis av aluminium. De burde kanskje vært regulert, men bruker man oppladbare batterier så er det fint å bytte litt ofte. Ellers finner man fort en svakhet. Vet ikke hvordan en lykt fra zebralight ville vært for deg? De kan brukes som både lommelykt og skallelykt.
Nytern Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Jeg vil nok påstå til de fleste lykter åå markedet i dag er like solide. IP68 er standarden. Noname og kopilykter kan derimot være skjøre saker.
wicky124 Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Lommelykta mi.....Den lyser ikke....men den funker... -Roger- reagerte på dette 1
Shattered Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Til å skremme, eventuelt slå ned folk som er frekke :P
adne95 Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 (endret) Jeg svarer på PM etter taco! LedLenser er i mine øyne dyrt og gammeldags.. Ikke at jeg har fasiten, men de gidder ikke engang å regulere lyktene sine, dvs at effekten daler fra første sekund.. Dessuten bruker de gammeldags led-teknologi og prisene er direkte fæle.. Synes je. MEN! Jeg har hatt LL selv og de tåler juling hvis du skulle anbefalt en hodelykt til maks tusenlappen, hva ville du anbefalt da? skal brukes til litt skigåing i vinter, så må tåle vann, men blir nok mest brukt til crosskjøring på kveldstid, så må tåle litt juling og hadde en led lenser sak før, fornøyd med den, men kamerat lånte den, funka dårlig å ha den teipa fast på framskjermen når man setter ned framhjulet hardt ned etter bakhjulskjøring... Endret November 20, 2014 av Ådne95
Anbefalte innlegg