K-E Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Slikt bruker man skrujernet i verktøykassen til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Det ultimate er selvsagt en kompakt motorsag. Er vel ingen med vettet i behold som hadde nærmet seg en sinna kar med starta motorsag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Jeg fikk ved en anledning kjeft fordi jeg hadde en dykkerkniv liggende i passasjersetet. Etter mye om og men fikk jeg heldigvis lov til å beholde den, men da måtte den legges i bagasjerommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 (endret) Det ultimate er selvsagt en kompakt motorsag. Er vel ingen med vettet i behold som hadde nærmet seg en sinna kar med starta motorsag. hahaha, der ga du meg en god latter, så umiddelbart for meg noen dra fram en miniatyr motorsag fra under setet var med på å kjøre på ett rådyr en gang, på en øde vei midt på ett jorde.. rådyret kom åpenbart ikke til å klare seg, og vi hadde absolutt ingenting å kverke det med.. fant ikke en eneste stein langs veien heller. Det her er både flaut og fælt å fortelle, men; ingen av de andre evnet å gjøre noe, og jeg, 17 år og stup dritings, kom fram te at det lureste var å kvele det sparka det først i hodet så det skulle svime av, men likavel... Endret November 21, 2014 av Ådne95 -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 kan man ikke bare ringe til det er viltnemda greiene så fikser dem det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 (endret) midt på natta, fikk ikke tak i viltnemnda, (som forsåvidt bare er en person, så om han sov, var på fylla sjøl, eller var bortreist, er ikke godt å si) og det hadde uansett tatt lang tid før vedkomne kunne vært der... Endret November 21, 2014 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 (endret) Hva er telefonnummeret dit i DITT område? Kan være smart å legge ut her, sånn at folk kan se og lagre på telefonen sin. For Oslo: http://www.bymiljoetaten.oslo.kommune.no/natur/skadd_vilt_og_viltforvaltning/ Endret November 21, 2014 av noekult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Overtar om en time hva er det jeg ser, stående panel, med liggende kontakter, skjærer i øyna mine FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 hva er det jeg ser, stående panel, med liggende kontakter, skjærer i øyna mine Haha ja. Konpis har byggd hus å ville snu stikka sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Lommelykta mi.....Den lyser ikke....men den funker... hahaha Er det noen som har fått den i skallen enda? Hvis kebaben ikke kommer raskt nok HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Der var du tilbake ja... Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Hva gjør folk ikveld ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Julebrus og Moccabønner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Hva gjør folk ikveld ? Sitter å ser på E38 på finn.no hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Ser frem til hjemreise i morgen. Utover det blir nok en tidlig kveld. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg