hermanoo90 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Sitter å ser på E38 på finn.no Skal du ha en ny E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Ser frem til hjemreise i morgen. Utover det blir nok en tidlig kveld. Er noen som har det ja.. Enda 2 uker om 5 dager her. Får heldigvis jul og nyttår hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Har vært ute en uke jeg nå, får holde det. Noe som igjen betyr at det blir fem uker fri. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Skal du ha en ny E38? Er ikke umulig det blir E38 igjen. Titter på E38 ganske ofte jeg D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Er ikke umulig det blir E38 igjen. Titter på E38 ganske ofte jeg Hva har du nå? Ser alle i signaturen er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Kjørte fra Bergen til Nordfjordeid i dag. Vorspiel, middag og bar i dag, julebord med alt inkludert i morgen, pluss hotell hele helgen! Og alt er betalt. Livet er hardt! Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Høres ut som en trivelig helg det.. Hadde ikke sett frem til søndag viss det var meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Søndag er det 6 timer kjøring hjem igjen, men den tid den sorg Er kjedelig å ta sorgene på forskudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Det er sant! Den tid, den sorg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Kjøringa fra Nordfjordeid til Bergen trenger ikke å være kjedelig da (nødvendigvis uten at jeg tar hensyn til hva en har gjort gjennom helga). Finnes mange nydelige "kjøreveger" i området. Har tatt knekken på noen sett klosser med mer på den kanten av landet. God tur knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Hva har du nå? Ser alle i signaturen er solgt? Nå har jeg noe veldig grønnt Seat Cordoba skrot fra 98. Og en Triple E Commander fra 92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Jevla pakk er min første tanke om deg når du fremstår slik Og skulle jeg nå bli lei meg? Bryr meg fint lite om dine meninger mister... Jeg er den jeg er og sånn er det Men hvorfor er det så stas å ha "slagvåpen"? Er du så feig at du ikke tør bruke nevene eller....? Er ikke snakk om stas....Er bare slik det er Og nei orker ikke bruke nevene. Vil ikke ha skader og risikere å ødelegge klokka mi Dere som havner i bråk har definitivt noe av skylden for det selv. Jeg har ingenting i bilen, men som Ådne nevnte over, en kniv hadde vært kjekt for praktiske grunner (halvdød roadkill f eks, den situasjonen hadde gitt meg panikk uten kniv). Da rygger man over og sørger for at roadkillen dør 100%... Jeg vet nok at DU aldri hadde endt opp i bråk i trafikken... det er forskjell på oss....For noen er image og fremtoning viktigere enn å "snu seg vekk og dra".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Våres kjære "316" her inne har bursdag idag [emoji1] happy birthday! [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Vært på NRJ Music Awards Pre party i kveld VIP party på stratos i oslo. Awesome! hermanoo90 og knoskar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Utsikten der er awesome! MEn ett helvete om heisen ikke virker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg