Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøringa fra Nordfjordeid til Bergen trenger ikke å være kjedelig da (nødvendigvis uten at jeg tar hensyn til hva en har gjort gjennom helga). Finnes mange nydelige "kjøreveger" i området. Har tatt knekken på noen sett klosser med mer på den kanten av landet. God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jevla pakk er min første tanke om deg når du fremstår slik :)

Og skulle jeg nå bli lei meg? Bryr meg fint lite om dine meninger mister... Jeg er den jeg er og sånn er det :)

Men hvorfor er det så stas å ha "slagvåpen"? Er du så feig at du ikke tør bruke nevene eller....? :P

Er ikke snakk om stas....Er bare slik det er :) Og nei orker ikke bruke nevene. Vil ikke ha skader og risikere å ødelegge klokka mi :P

Dere som havner i bråk har definitivt noe av skylden for det selv. Jeg har ingenting i bilen, men som Ådne nevnte over, en kniv hadde vært kjekt for praktiske grunner (halvdød roadkill f eks, den situasjonen hadde gitt meg panikk uten kniv).

Da rygger man over og sørger for at roadkillen dør 100%...

Jeg vet nok at DU aldri hadde endt opp i bråk i trafikken... det er forskjell på oss....For noen er image og fremtoning viktigere enn å "snu seg vekk og dra"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...