Robkill Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Km. telleren starter på nytt etter 99.999km! Min står på 73k HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Jeg vil ha X5….Eller ML… Eller Audi S6…. Fikk solgt CLK igår.. så nå har jeg lyst på litt kul vinterbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Jeg vil ha X5….Eller ML… Eller Audi S6…. Fikk solgt CLK igår.. så nå har jeg lyst på litt kul vinterbil... W124? e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Km. telleren starter på nytt etter 99.999km! Min står på 73k Jepp... det er ikke så enkelt å se, men her runder min tidligere 1977 Porsche 924 99999 Km en gang i 1986/87 (sannsyligvis for 2 gang)... Det jeg synes var litt artig med dette instrumentpanelet er at tallene på turtelleren er posisjonert slik at den høye enden av skalaen ligger inn mot speedometeret. Det gjør at man ikke behøver å flytte blikket langt vekk fra speedometer for å se hvilket turtall motoren ligger på når den blir presset. På den aktuelle 1982 modellen er turtelleren vinklet enda mer slik at 6000 rpm er der hvor 5000 rpm var på min bil. Porsche rendyrket senere konseptet slik at turtelleren på deres modeller alltid er i sentrum/midten av instrumentpanelet... Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Her er min bil 5 Oktober i år. Nesten ikke gått noe siden 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Det med kilometerstand er sikkert heller tvilsomt, ja. Men den var visst veldig bra stand ifg fattern som hadde vært og sett på den. Ikke rust, og hel og komplett. Var arvet av en annen i familien eller noe lignende, så hadde de ikke brukt for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Jepp... det er ikke så enkelt å se, men her runder min tidligere 1977 Porsche 924 99999 Km en gang i 1986/87 (sannsyligvis for 2 gang)... Det jeg synes var litt artig med dette instrumentpanelet er at tallene på turtelleren er posisjonert slik at den høye enden av skalaen ligger inn mot speedometeret. Det gjør at man ikke behøver å flytte blikket langt vekk fra speedometer for å se hvilket turtall motoren ligger på når den blir presset. På den aktuelle 1982 modellen er turtelleren vinklet enda mer slik at 6000 rpm er der hvor 5000 rpm var på min bil. Porsche rendyrket senere konseptet slik at turtelleren på deres modeller alltid er i sentrum/midten av instrumentpanelet... Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Mulig å kjøpe kart til 07 E61 til en god pris uten å bruke ebay noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Mulig å kjøpe kart til 07 E61 til en god pris uten å bruke ebay noe sted? Pleier ikke de fleste å ta en tur til bukta og brenne dvd selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Noe logisk grunn til hvorfor telleren ikke gikk til lenger enn 99 999km på eldre biler? Golf 1'eren min er vell gått 72 000 km elns og skal i følge tidligere eier kun ha rundet en gang før. Tror ikke den har blitt så vannvittig mye brukt siste 20 år vertfall, mtp det henger naf test klistremerke i frontruta ifra 1991 elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Fz'n jeg hadde gikk bare til 9999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Var ikke så mye bilkjøring før som det er i dag, men akkurat hvorfor de valgte å gjøre det aner jeg ikke. De følte kanskje ikke at det var behov for noe mer Wicky: Det som er morsomt med deg og når du sier noe sånn er at du plutselig dukker opp med en Audi S6 med 400 hester Digger din uforutsigbarhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Ikke fyllesyk i går og heller ikke fram til nå, fra lørdags aktiviteter på byn Slipper jeg unna eller kommer det senere i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Wicky: Det som er morsomt med deg og når du sier noe sånn er at du plutselig dukker opp med en Audi S6 med 400 hester Digger din uforutsigbarhet. Var og prøvde en igår...ja den var fet som faen...Men sjekka også forsikring...tror ikke det er så lurt å bruke 2-3 mndslønner på forsikring i året as... så foreløpig dropper jeg det...med mindre jeg tar kun ansvarsforsikring på den...Foreløpig har jeg ikke funnet en billig X5...og jeg føler ikke at de er verdt 120k med tanke på hvor gamle de er...så regner med at det blir en ML iløpet av uka... 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Noen som vet hvor man får tak i tøff front leppe til Bmw E32 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg