Robkill Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Selgeren av e61'n min startet den opp, og startet ganske fort med å ruse den! Ble litt satt ut, og lurte mest på hva i alle dager det var han drev med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Heia bloggen! Føler for å skryte litt Tok over "nye" leiligheta på mandag og begynner nå å bli skikkelig innflytta, det føles endelig som et hjem. Gud, det er deilig med noe eget! Det er riktignok myye som gjenstår dog... At jeg eide så mye drit, det hadde jeg aldri klart å se for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Noen som har erfaringer med lyd fra kamera til iPhone 5S? Jeg har en telefon som er under ett år gammel, men sliter litt med mikrofon/lyd ved filming. Det rare er imidlertid at lyden fungerer om kameraet står i "selfie-modus", men når man snur og tar film på normalt vis blir det kun skurring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 (endret) Bare for å ha påpekt det, man må skille mellom belastning (last), turtall, og vedvarende belastning som vil gi økt termisk belastning. De aller færreste "vanlige" brukere har muligheten til å kjøre inn på mest mulig ideell måte da dette innebærer bane eller dyno. Derfor går alle produsenter ut med en generell "kjør litt forsiktig" melding.Den innkjørings-diskusjonen kommer aldri til å få noen ende trur jeg Erfaringa mi baserer seg fra totaktsmotore, men har det ikke noe å si hva slags sylinderforing det er og? Eks nicasil vs støpejern? Ikke at det er så relevant mtp bil da... Endret Desember 3, 2014 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 billig 728i 16000kr http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=53273605 litt reklame må vell være lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 billig 728i 16000kr http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=53273605 litt reklame må vell være lov Går for 20 ved hurtig avgjørelse altså? Hmm, bedre butikk å vente litt da, for så å heller kjøpe til 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Går for 20 ved hurtig avgjørelse altså? Hmm, bedre butikk å vente litt da, for så å heller kjøpe til 16 hakke giddi endra teksten inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Noen som trenger litt garasjepynt? Annonse. adne95 og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Byr deg 10 for sjuern.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Mange som har testa Popcorn Time her? Lasta det nå, ser ut til å fungere veldig bra! 1080p og alt mulig Bedre alternativ til å drive med den nedlastinga kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Har ikke testa det, men har brukt ROX player ett par ganger. Den fungerte i såfall meget greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Byr deg 10 for sjuern.... 16 er billig, og det vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Mange som har testa Popcorn Time her? Lasta det nå, ser ut til å fungere veldig bra! 1080p og alt mulig Bedre alternativ til å drive med den nedlastinga kanskje?Hva er det??[emoji2] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Ja vet det er billig. Men jeg byr 10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Mange som har testa Popcorn Time her? Lasta det nå, ser ut til å fungere veldig bra! 1080p og alt mulig Bedre alternativ til å drive med den nedlastinga kanskje?Jeg bruker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg