Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Heia bloggen! Føler for å skryte litt 8-[

Tok over "nye" leiligheta på mandag og begynner nå å bli skikkelig innflytta, det føles endelig som et hjem. Gud, det er deilig med noe eget! \:D/ Det er riktignok myye som gjenstår dog... At jeg eide så mye drit, det hadde jeg aldri klart å se for meg :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med lyd fra kamera til iPhone 5S? Jeg har en telefon som er under ett år gammel, men sliter litt med mikrofon/lyd ved filming. Det rare er imidlertid at lyden fungerer om kameraet står i "selfie-modus", men når man snur og tar film på normalt vis blir det kun skurring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha påpekt det, man må skille mellom belastning (last), turtall, og vedvarende belastning som vil gi økt termisk belastning. De aller færreste "vanlige" brukere har muligheten til å kjøre inn på mest mulig ideell måte da dette innebærer bane eller dyno. Derfor går alle produsenter ut med en generell "kjør litt forsiktig" melding.

Den innkjørings-diskusjonen kommer aldri til å få noen ende trur jeg :P

Erfaringa mi baserer seg fra totaktsmotore, men har det ikke noe å si hva slags sylinderforing det er og? Eks nicasil vs støpejern? Ikke at det er så relevant mtp bil da...

Endret av Ådne95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...