Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

har vell fortsatt igjen noen kroner etter å ha kjøpt felger for 10? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer

Det va nok bare en spøk! Men er veldig usikker på hvilken bil eg skal kjøpe nå.  Er student så har ikkje råd til en veldig dyr bil. Men tenker å bruke ca 100-150.000kr, men føler eg får så lite bil for den prisen.. 8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va nok bare en spøk! Men er veldig usikker på hvilken bil eg skal kjøpe nå.  Er student så har ikkje råd til en veldig dyr bil. Men tenker å bruke ca 100-150.000kr, men føler eg får så lite bil for den prisen.. 8-[

Jeg kjøpte min 525dA for under 150 000.... Jeg føler det er ganske mye bil for den prisen  :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va nok bare en spøk! Men er veldig usikker på hvilken bil eg skal kjøpe nå. Er student så har ikkje råd til en veldig dyr bil. Men tenker å bruke ca 100-150.000kr, men føler eg får så lite bil for den prisen.. 8-[

Pffft, mye man får til den prisen! MX5 med ståltak, Accord 2.2 diesel, X3 Mk1. Noe for enhver smak og behov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruke M5'en da ;)

Vanskeligt uten hvite skilt det.

Jeg kjøpte min 525dA for under 150 000.... Jeg føler det er ganske mye bil for den prisen  :-s

Joda, er nok greit det!

HAHA, eg skal ikkje ha noe sånn boss.

Pffft, mye man får til den prisen! MX5 med ståltak, Accord 2.2 diesel, X3 Mk1. Noe for enhver smak og behov!

Ja får mye flott for den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...