Shattered Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 Skubb i blinde, men prøver. Noen som vet hvor tauekrok til E39 kam fås, eller har en liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 begynner å bli noen år gammel denne også. Denne stod i kjellerstuen. I garasjen en 56 modell Austin Healey 100-4, Triumh tr3-b 63 modell og en Jagur xk150 som er plukket helt ned. Dessverre ingen bilder av de denne gang. janerik171187 og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 (endret) Sa tidligere at jeg ikke slet med varme på dieselpurka på vinterstid, og det trekker jeg tilbake! Den var nok heller at på de kaldeste dagene så hadde den gjerne en fanger full av snø...I dag fikk den en papplate nederst i fangeren, og alt var på stell Spjeldene i grillen virker det som at gjør jobben greit det også med å regulere tempen.Edit:Må sies at jeg synes det ser forferdelig teit ut med en e61 som har papp i fronten, men på en tur i dag så orket vi ikke å fryse Ellers var jeg meget fornøyd med forbruket som endte på 0.52 med en bil som ble veid til 2420kg med alt pikk pakk. Endret Desember 27, 2014 av Robkill 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 noen som veit ossen det er og få lån på bmw e39 m5? får man ikke lån på bil over 10år selv om den er spesiell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Tok finansiering på 330en da den var 10 år. Aldri noe problem. Ble ikke tatt opp en gang. Dette er hos AS financiering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Er vel slik at bil og lånetid ikke kan overstige 15 år. Var hvertfal slik en gang jeg handla bil. Bilen var 10 år. Så lånet måtte være nedbetalt iløpet av 5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 (endret) På Golfen vi har hjemme, så ville den ikke starte ved -17. Åpna så hvidt sentrallåsen og lysene i dashen lyste meget svakt.... starta med engang da jeg fikk startet den ved hjelp av en annen bil+ startkabler. Kjørte hele dagen, stoppen og skrudde av motor, og startet igjen kanskje 4-5 ganger i løpet av dagen, null problem. Så dagen etter, samma greia... "dødt" batteri. ... Batteriet er 1 år gammelt og har fremdeles garanti. Hva burde gjøres? (Før kulda kom, fungerte batteriet helt perfekt!) Og fungerer fint når bilen er varm EDIT: Bør batteriet lades fullt opp? Endret Desember 28, 2014 av hermanoo90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 (endret) Det er bare å lade det. Men kan godt hende dynamo er dårlig. Hva måler du på batteriet ved standby og i drift? Skal ha 14,5 ca når det lader. Endret Desember 28, 2014 av 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Etter å ha tilbrakt hele julen med en Dacia Duster må jeg si at jeg er dypt imponert over den bilen. Til en pris på 253.000 kr for 4WD-modellen så er det jaggu mye bil for pengene. Tok oss trygt opp på fjellet i kolonne med full bil og helt fullt bagasjerom. Brukte 0,46 i gjennomsnitt tur/retur Bergen-Hol og jeg kjørte langt i fra økonomisk.. Skikkelig artig med 4WD lock og antispinn av, går sidelengs hvor som helst Kul og litt annerledes bil! Blir nesten kjipt å gå tilbake til 740i'en.. Haha hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 (endret) Dacia er vel i utgangspunktet Renault? Dette merket er absolutt utbredt i resten av Europa utenom Norge og Sverige(mulig også Finland). Det krydde av dem i Kroatia blant annet. Dacia Sandero, Dacia Duster og en eller annen varebil kalt Dokker(Citan/Kangoo?). Det er fryktelig mye bil for lite penger, og varebil modellen koster 100 000 +/- i Norge og man kan lure på hvorfor ikke disse er mer utbredt som varebiler. http://www.logistikk-ledelse.no/2013/tr/tr0806.htm Endret Desember 28, 2014 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Interiørmessig er Dusteren ganske billig. Blant annet gulvteppene er av et merkelig materiale som ikke er mykt og passer heller ikke særlig bra. Mulig det har blitt endret etter jeg så på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Hva forventer man av en billigbil egentlig....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Forventer hvert fall at gulvteppet passer inn i bilen, altså at man ikke kan dytte det ned flere plasser fordi det er dårlig utskjæringer i teppet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Sånn er det når man handler billig, og er intensjonen med bilkjøpet å ha en billig bil man kan ha i mange år som det ikke er så farlig med, så er det vel helt topp. Kvaliteten er vel god nok, men man kan ikke regne med den finishen man finner i mye dyrere biler. Det er litt med bruken, jeg kjøper ikke en sofa på Ikea om jeg har planer om å sitte i den hver dag og se på TV. Da sitter jeg der som en sekk poteter etter kort tid. Da kjøper man heller noe av litt bedre kvalitet som kan vare i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Så klart. Den varebilen er jo latterlig billig uansett åssen man ser på det, 100 000 er iiiingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg