Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Åssen gikk det der til Egil? Så ikke direkte pent ut.

Gikk utrolig nok bra. Verken jeg eller kompisen som satt på, ble skadet, kun litt mør og ør. Han som kjørte volvoen fikk noen indre blødninger, men det var ikke så veldig alvorlig, spytta blod noen timer igårkveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet akkurat en sort F10 M5 på motorveien mellom sentrum og Åsane :) Kjekt å se. Trodde det var en 520d helt til den lå foran meg. Haha. Hørte ikke noe lyd heller, men de er vel stille når de cruiser :) Sexy rumpe på de hvert fall!

Vi har vel hatt lyddiskusjonen her for noen sider tilbake.... all motorlyd i nye M5 kommer innvendig...i høyttalerne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dacia Duster 4x4 synes jeg faktisk er en ganske kul SUV. Den er virkelig billig, den er solid konstruert (primært for dårlige østeuropeiske/nordafrikanske veier) og den har overraskende god fremkommelighet. Dette er et artig norsk innslag, men navnet Dacia uttales "datsjia" og ikke "dasia"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel hatt lyddiskusjonen her for noen sider tilbake.... all motorlyd i nye M5 kommer innvendig...i høyttalerne....

https://m.youtube.com/watch?v=30rKRw-WEWA

Ja denne lyden kommer helt sikkert ifra høyttalerne... Skjønner meg ikke på de som sier at lyden i F10 M5 er dårlig, kunne sikkert bråket enda mer men hva er liksom vitsen med det. Når RingTaxien som er F10 M5 passerer deg på Nurburgring så hører du det, tro meg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...