Robkill Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Du må ikke tro jeg bare er ute etter kvalm kjære deg! Hadde jeg ment noe med det ville jeg nok vært krass og påpekt det som noe negativt, noe jeg ikke nødvendigvis mente at det var! Ellers var jeg ganske så uvitende om at det var en "score" å finne her på bimmers i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 huff....føler meg såååååå elsket <3 e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 (endret) Så klart er du elsket! Eneste forumbrukeren jeg har dratt på tur sammen med, hadde ikke tatt meg bryet til det med mindre du var en slik en elskbar type Endret Januar 5, 2015 av Robkill wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Roadtrip <3 Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Jeg trykker veldig skjeldent på liker. Ser ikke hensikten. Liker er liksom feil å gi til mye av det som postes. Ganske enig at takk kanskje hadde vært bedre. Føler igrunn liker knappen hat tatt over den like ubrukelige "+1" alle fyllte trådene med før. Var det ikke det som var litt av poenget når liker knappen kom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 (endret) Bygg om til M50B25 og manuell du, men dropp ispigg da flere baner krever bur ved bruk av ispigg. Gode piggdekk foran burde holde, i slutten av januar er det gatebil on ice. Der er det mulighet for begge deler på to forskjellige baner, ispigg krever bur på gatebils arrangement. Såvidt jeg har funnet ut er skrudd halvbur godt nok. Så det går an å lage til. Er mer skeptisk til om det går å sladde med ispigg og 525. ? Tenkte å sikte på sigdal med CCN helgen etter gatebil. Endret Januar 5, 2015 av kvammis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Du må ikke tro jeg bare er ute etter kvalm kjære deg! Hadde jeg ment noe med det ville jeg nok vært krass og påpekt det som noe negativt, noe jeg ikke nødvendigvis mente at det var! Ellers var jeg ganske så uvitende om at det var en "score" å finne her på bimmers i det hele tatt. Beklager Robkill, jeg skrev før jeg tenkte Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Bytta en lambda på en bil i dag, men var elendige gjenger da den gamle satt noe voldsomt og dro med seg litt ut. Fikk skrudd den nye i normalt, men stoppa noen mm før den var til bunns(tørde ikke dra til mer). Er helt tett da, men den skal jo eegentlig stå noe lengre nedi. Bør vell ikke ha noe stor betydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 For en opplevelse!!Vi fikk en velskapt sønn på riksen igår natt. kry som en hane og i lykkerus over alt alt gikk fint med kåne og barn.Dette som er meningen med livet skjønner jeg. Ingenting som kan måle seg med dette :love: VegarVS, tambur4, noekult og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Gratulerer så mye Dirty! Dirty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Gratulerer så mye! Dirty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 (endret) Forsøkte og tegne litt igjen, noe jeg ga opp etter jeg fikk noe som heter essensiell tremor... (Ukontrollerte skjelvinger i hender) 5min ga dette resultatet! Endret Januar 6, 2015 av Robkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Ettersom Rekorden ble vrak, sto det plutselig en ny gammel Opel i innkjørsla! 2.0 manuell med xenon og 18" vinterfelger og dekk Dette duger nok bra til sitt formål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Jeg trykker veldig skjeldent på liker. Ser ikke hensikten. Liker er liksom feil å gi til mye av det som postes. Ganske enig at takk kanskje hadde vært bedre. Føler igrunn liker knappen hat tatt over den like ubrukelige "+1" alle fyllte trådene med før. Men slik som det over her, der en har blitt pappa, er ikke liker-knappen da en fin ting istedenfor at alle ti som liker skriver hvert sitt innlegg, og dermed fyller hele tulletråden? Jeg mener iallefall dette.... Samme gjelder den tegningen, blir feil å takke for at han publiserte noe han har tegnet, da passer en "like" bedre... En annen ting er for de med gode prosjekter med mange flotte oppdateringer. I slike tilfeller passer det også veldig godt med en liker-knapp, som kanskje gir en ekstra piff til personen bak prosjektet? Takk blir feil i de to sammenhengene iallefall, selv om jeg naturligvis ser poenget som folk legger frem her, og at en slik knapp kunne vert et godt alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 (endret) Gratulerer Kim!! Egil, formålet er å herje? Så ut som en pen en det der. Lurer på åssen de går med V6er motoren! Endret Januar 6, 2015 av 316 Dirty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg