janerik171187 Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Fikk prøvd 540'n på rolig langkjøring nå i helga. "alle" typisk på forum sier dem går jo lett nedi literen på langkjøring og 1.2 på blanda. Jeg klarte faktisk få min nedi 1,03l i snitt i følge forbruksmåler den ene veien. Da lå jeg jevnt stort sett i 80-90 hele tiden på cruisekontroll, ikke eneste forbikjøring, kun meg i bilen. Ikke noe å si på det syns jeg, ikke galt får en gammel bil med 4.4l v8 Utrolig deilig tur bil, ligger uanstrengt under 2000 rpm på cruisekontroll samme hvilken bakke På veien hjem var det noe mer aktiv kjøring og snittet endte vell på ca 1,3l da. Men vanlig her hjemme er 1,6-1,7 da.. Bryr meg ikke såå utrolig mye egentlig. men følger nå med da naturligvis Er jo bare å fylle når den sier ifra så Clevion, de selger slikt på Biltema hadde nok klart lavere forbruk om du ikke hadde brukt cruisecontrol, ikke mest økonomiske kjøringa på den. husker e38'n jeg hadde, klarte 1dl bedre på mila om jeg tok langtur uten cruisecontrol enn med cruisecontrol på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 http://www.smp.no/nyheter/article10577558.ece Må være rimelig surt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 http://www.smp.no/nyheter/article10577558.ece Må være rimelig surt... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/stjal-hjulene-mens-eier-var-paa-skitur/a/23381373/ ekke den eneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssabidaa Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 (endret) Jeg har igjen begynt å titte på biler og fant en som virket særdeles interessant. Jeg fikk pappa til å ringe, men underveis i samtalen ble både jeg og pappa mindre begeistreit for bilen. Det var ikke det at vi fikk avdekket feil og mangler, men forhandler unngikk å svare på etthvert spørsmål. Da vi spurte om den hadde et godt utfylt service-hefte var svaret vi fikk "det vet jeg ikke noe om, står det i annonsen så har den vel det" da vi spurte om understell og teknisk stand fikk vi beskjed om at "vi utgjør ikke grundige inspeksjoner av slike biler" (bilen ble solgt av en forhandle og er trolig noe de har tatt til innbytte). Slik fortsatte han å svare alle våre spm. og jeg blir bare mer of mer frustrert. Spesielt fordi jeg virkelig liker bilen utifra hvorden den framstår i annonsenJeg måtte bare få det ut.. Endret Januar 26, 2015 av ssabidaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Fikk prøvd 540'n på rolig langkjøring nå i helga. "alle" typisk på forum sier dem går jo lett nedi literen på langkjøring og 1.2 på blanda. Jeg klarte faktisk få min nedi 1,03l i snitt i følge forbruksmåler den ene veien. Da lå jeg jevnt stort sett i 80-90 hele tiden på cruisekontroll, ikke eneste forbikjøring, kun meg i bilen. Ikke noe å si på det syns jeg, ikke galt får en gammel bil med 4.4l v8 Utrolig deilig tur bil, ligger uanstrengt under 2000 rpm på cruisekontroll samme hvilken bakke På veien hjem var det noe mer aktiv kjøring og snittet endte vell på ca 1,3l da. Men vanlig her hjemme er 1,6-1,7 da.. Bryr meg ikke såå utrolig mye egentlig. men følger nå med da naturligvis Er jo bare å fylle når den sier ifra så Clevion, de selger slikt på Biltema Har du gitt opp salget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Hey! Er det en egen tråd på bimmers for oss som har 4x4? ;p Hva slags innhold tenkte du å ha i en slik tråd?Har smått testet xDriven på nye bilen på bratte oppoverbakker, der jeg pleier å stå fast med bakhjulstrekk av og til. Jeg er veldig imponert, tror jeg aldri kommer til å sette meg fast med denne bilen! Er jo bare å stoppe på en bratt bakke og gi gass... Men det som nesten sjokkerte er at den er fortsatt så utrolig sladdevillig med nydelig handling og forutsigbarhet, i god BMW tradisjon! Firehjulstrekk fra BMW er helt topp. Tør bare ikke å brøyte snø med frontfangeren enda eller så skulle jeg testa litt for høye snømengder og. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Hva slags innhold tenkte du å ha i en slik tråd? Har smått testet xDriven på nye bilen på bratte oppoverbakker, der jeg pleier å stå fast med bakhjulstrekk av og til. Jeg er veldig imponert, tror jeg aldri kommer til å sette meg fast med denne bilen! Er jo bare å stoppe på en bratt bakke og gi gass... Men det som nesten sjokkerte er at den er fortsatt så utrolig sladdevillig med nydelig handling og forutsigbarhet, i god BMW tradisjon! Firehjulstrekk fra BMW er helt topp. Tør bare ikke å brøyte snø med frontfangeren enda eller så skulle jeg testa litt for høye snømengder og. Litt for høye snømengder er ikke noe problem med xDrive. og som du sier så er de sladdevillige. BMW har satt dem opp til lett overstyring istedenfor understyring. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 hadde nok klart lavere forbruk om du ikke hadde brukt cruisecontrol, ikke mest økonomiske kjøringa på den. husker e38'n jeg hadde, klarte 1dl bedre på mila om jeg tok langtur uten cruisecontrol enn med cruisecontrol på. Teoretisk ja, men større sjangs får jeg kjører rolig med cruise. Syns uansett det er mer behagelig så bryr meg ikke så mye om det går litt ekstra suppe pga det Har du gitt opp salget? Gitt opp og gitt opp, har nå aldri prøvd skikkelig. Har jo bare lagt den ut på FB får å se om det var noen som hadde et fornuftig bytte i e90 med meg. Biler selger man på finn.no, ikke FB Er stort sett bare snakk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Teoretisk ja, men større sjangs får jeg kjører rolig med cruise. Syns uansett det er mer behagelig så bryr meg ikke så mye om det går litt ekstra suppe pga det Gitt opp og gitt opp, har nå aldri prøvd skikkelig. Har jo bare lagt den ut på FB får å se om det var noen som hadde et fornuftig bytte i e90 med meg. Biler selger man på finn.no, ikke FB Er stort sett bare snakk der. Ja, er mye useriøse folk der. Har du fått noen greie bud da? Tenker jeg slenger min også opp på tryneboka, så ser vi om den blir solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Fikk nå et brukende, Men er bare å legge på finn heller... ikke noe å tenke på engang spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Fikk nå et brukende, Men er bare å legge på finn heller... ikke noe å tenke på engang spør du meg. Haster ikke for min del å bli kvitt den, så lenge jeg får tak i noe annet å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Mattae: Jeg får mark av får/for feil. Verste jeg vet om! Robkill og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Hva med og bare bry seg om seg sjøl a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Hva med å bare bry seg om seg sjøl a? Måtte bare, :P tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 (endret) ehm.... var vel det som var meningen da.....? _____________________________________ Hvordan kan man få slik lyd på dieselbil!? Endret Januar 26, 2015 av Wicky Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg