janerik171187 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Da er det avtalt, skal kjøre til Mosjøen etter jobb på Fredag, for å bytte Touran jeg kjøpte mot en 7 serie E38 også blir det og kjøre hjem igjen... ifølge Google Maps er det 12 timer en vei................................. henta turbo e30'n i mosjøen, dro i ti tia på kvelden fredag, var vell hjemme litt utpå søndag, sov litt i trondheim på vei hjem vakke helt våken på vei hjem ivaffall fikk regning i posten nå. bomselskap, skal ha 50kr for å ha kjørt oslofjordtunellen med bil på hengeren, og regninga gjelder bilen på hengeren hehe får klage vell, tviler jeg kommer no sted med det menne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Da er E38`en på Finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53745991&searchclickthrough=true Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Den ser fornuftig ut... fin bil... Nytern og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Jeg aner ikke (bryr meg ikke), men rett under liter mila i byen. Signifikant mindre på motorveien of course... Kanskje jeg skal sjekke kjørecomputeren senere. Apropos det, hva sa din forhandler om innkjøring av 4ern? Min sa bare "ikke kjør over 120 i første 5000 km". Jeg har for min egen del, for å være på den sikre siden, ikke kjørt med gassen i bånn enda (dvs ikke dratt turtallet ut i sportsmodus). Har kjørt 1400 km og skal nok begynne å gasse skikkelig om 100 km. Ja, det hadde vært kult om du gadd å gjøre! Jeg kunne vurdert en bensin, skjønner du Han sa at en masse ting under gjennomgang av bilen, men jeg husker ikke alt. Var blant annet innkjøring av motor og bremser (og dekk?).. Ingen harde nedbremsninger eller noe sånt de først 1500km eller no. Annet enn det var å ikke kjøre fortere enn 120(?) de første 3000km. De første 5000km høres voldsomt ut... Bilen min har knapt rullet 6000k, haha.. Jeg har egentlig kjørt ganske fint med den, tatt det rolig. Bare cruiset rundt HAr veldig lyst til å teste launch control, men vet ikke om det er så smart når bilen ikke har kjørt så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Takk for tilbakemelding! Men... Hva.. Har disse bilene launch control?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Jepp Jeg har selv aldri prøvd det enda.. Innbiller meg at det er stor belastning på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Såpass ja... Tenker det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) Sukk! Nå fikk jeg lyst på E38'en din, hermanoo Endret Februar 2, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Sukk! Nå fikk jeg lyst på E38'en din, hermanoo Han tar sikkert bytte i E46en din, så får han den økonomiske bilen han vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Sukk! Nå fikk jeg lyst på E38'en din, hermanoo Kom og kjøp hehe Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Hoi! Tror dessverre ikke at E46'en er tilstrekkelig behagelig for øyet Det slår meg at hermanoo nok er en pertentlig kar, tipper E46'en min hadde vært uutholdelig for han (Dessuten er jeg litt momentjunkie) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Hoi! Tror dessverre ikke at E46'en er tilstrekkelig behagelig for øyet Det slår meg at hermanoo nok er en pertentlig kar, tipper E46'en min hadde vært uutholdelig for han (Dessuten er jeg litt momentjunkie) Tror ikke Nytern selger Laffen med det første; virker ikke så lett å overtale i hvert fall. Men Nytern i E38? Hmm, ikke umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 I dag har det vært glatt og i lokalavisa var det hele tre saker om biler som havnet utenfor veien. Er det bare tilfeldig at det i alle tre sakene er SUVer http://www.agderposten.no/nyheter/skled-ut-pa-speilblank-vei-1.1372735 http://www.agderposten.no/nyheter/kjorte-ut-pa-glatt-fore-1.1372583 http://www.agderposten.no/nyheter/trafikkuhell-pa-fevik-1.1372519 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 e34 540i på ispigg var ganske så artig i bruk denne helgen! Jås, hermanoo90, turbina10 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Regner med at piggfrie dekk er rimelig ubrukelige på slik bane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg