wicky124 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Mye snakk om meg her.... Jeg føler jeg må oppklare en del her: Nei jeg klatrer ikke ut av vinduer Nei jeg kommer meg ikke ut av så smale døråpninger Nei jeg har ikke noen venner som kjører så gammel merce Nei jeg har ingen privatsjåfør Nei jeg kødder ikke slik med mine kompiser (vi har andre type spøker) Nei jeg har ingenting imot dere Shattered og Robkill reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Ta kontakt med Caropractor 1. Han er innom Haugesund fra tid til annen for å gjøre jobb hos bilforhandlere, så han har ofte mulighet til å ta private på kveldene. Han tok noen parkeringsbulker på e46-en jeg hadde, og jobben var veldig godt utført. Jeg fant aldri bulkene igjen. Håper for guds skyld at han trademarket Caropeactor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Ta kontakt med Caropractor 1. Han er innom Haugesund fra tid til annen for å gjøre jobb hos bilforhandlere, så han har ofte mulighet til å ta private på kveldene. Han tok noen parkeringsbulker på e46-en jeg hadde, og jobben var veldig godt utført. Jeg fant aldri bulkene igjen. Takk for tips! Skal sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 (endret) Mye snakk om meg her.... Jeg føler jeg må oppklare en del her: Nei jeg klatrer ikke ut av vinduer Nei jeg kommer meg ikke ut av så smale døråpninger Nei jeg har ikke noen venner som kjører så gammel merce Nei jeg har ingen privatsjåfør Nei jeg kødder ikke slik med mine kompiser (vi har andre type spøker) Nei jeg har ingenting imot dere Alle mytene om wicky er knust Endret Februar 6, 2015 av Shattered wicky124 og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Jeg er en myte i meg selv....En enigma... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 http://www.liveleak.com/view?i=064_1423123189 majuz og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 http://www.liveleak.com/view?i=064_1423123189 HAHAHAHA, den var faktisk helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Wicky nå lyver du vel, du har kompiser som kjører gammel Mercedes, faktisk eldre en den det er snakk om her. I allefall hvis vi skal tro på hva du skrev litt lengre bak i tråden her, angående en slc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Forskjell på klassiker og "brukt gammal driit" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Ønsker dere en god helg! ahj og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Ønsker dere en god helg!Takk iligemåde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 (endret) @BMW525ix Man kan jo massere ut fra baksiden. Og på noen har man et verktøy. Brukte det en del på lakklinjen, men husker ikke hva det het. Man limte hvert fall en plugg, midt i bulken (limpistol) Og så festet man et håndverktøy, som minnet om en ters krysset med en knipetang. Denne knep man på, litt og litt, så ble bulken jekket ut igjen. Endret Februar 6, 2015 av Thundercoil thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Noen her med en E39 525tdsa touring til salgs i de kommende månedene? Helst rogaland/hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Haha... noen i nabobygda her som har smidd i sammen ein videå :iwant: VegarVS, Thundercoil, noekult og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg