Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd dette selv, min erfaring er at de lyser betydelig svakere enn original vare. Prøvd dette både på xenon og halogenfronten. Hvis reflektoren din er ren, og glasset ikke møkkete og ripete er forskjellen betydelig. Mer enn nok til at jeg kjøper Osram fremfor kopivare.

Jeg sammenlignet Osram og 20kroners Xenon-pærer selv, og jeg konkluderer helt fint med at de er like gode i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble det til, Einarsson? :P

Har enda ikke kjøpt noe, tipper at det ikke blir noe enn så lenge. Tar kontakt med banken imorgen for å sjekke opp i heftelser.

Tok bakfangeren på Vectraen i en mur på fredag, bomtur til Bergen på lørdag å steinsprut midt i synsfeltet i dag.. Ikke nok med det, den har fått time til eu godkjenning imorgen... Grei start på ferien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må slutte spørre hva man har gitt for bilen, når man skal selge bil...Gjelder også uansett om det er salg eller ikke.. Det er så frekt å spørre, det har ingen Noe med(venner, familie er unntak)

Jeg kan spørre hvor mye har du på konto eller hva har du i lønn osv da, så kan man se hva folk sier Tilbake..

Sikkert flere som irriterer seg over dette

Endret av BmwChris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og irriterer meg over at folk spør deg hva du solgte bilen for.

Enda verre.. Både da jeg solgte bil og leilighet sist og helst ville tenke på noe annet var det en fyr på jobben som spurte åssen det gikk med salget hver gang jeg så han. Holdt seriøst på å klikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg hater aller mest er når folk spør hvor mye jeg kjøpte bilen for, det bryr meg skikkelig og jeg føler at det har ikke folk noe med. Men høflig som jeg er så svarer jeg selvsagt som det er... Er ingen som har spurt hvor mye jeg ga for min 21 år gamle 520I..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg hater aller mest er når folk spør hvor mye jeg kjøpte bilen for, det bryr meg skikkelig og jeg føler at det har ikke folk noe med. Men høflig som jeg er så svarer jeg selvsagt som det er... Er ingen som har spurt hvor mye jeg ga for min 21 år gamle 520I..

Hva ga du?!? :)

Tror du nevnte det et sted tidligere her inne, mulig jeg husker feil. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat vært og vasket bilen etter å ha vært i Sverige en harrytur. Jeg er så lei av å finvaske den allerede :P Klarer ikke å sove med god samvittighet hvis den har synlig salt på seg, får enda dårligere samvittighet av steinsprut og vaskemerker som har begynt å komme. Må nok investere i skikkelig polering med vann som preller av samt RainX til vinduer. Ikke minst bittesmå riper på sorte pianolistene. Akkurat nå tenker jeg at det neeesten hadde vært bedre med en brukt 3-serie som jeg hadde gitt blanke i (pun intended) og bare vasket i vaskehaller slik med de forrige bilene :P Vondt å se at strøken bilen begynner å få litt merker her og litt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er billigere (og bedre) å ta en slik behandling før bilen blir så nedsarvet og slitt, og med hensyn til hvordan du fremtrer bilen din (mye smårusk på usedvanlig kort tid) ville jeg sørget for en slik behandling snarest mulig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ga du?!? :)

Tror du nevnte det et sted tidligere her inne, mulig jeg husker feil. :P

Har ikke annonsert hvor mye jeg ga nei, ikke annet at det for mitt vedkommende ble en dyr affære ;) Men så absolutt verd det når man er så interesser som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble levert med polering. Trodde man ikke skulle polere igjen da?

Noen form for behandling du anbefaler?

Ceramic Pro er det beste av det beste. Da kan du faktisk vaske bilen din som du vasket dine gamle biler uten at det gjør noe... Søk opp det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...