Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Man skal vel ikke skrive direkte tips om slikt her, men inne på den popcorn-greia, der ligger alt ute :)

Noen her som driver med RC forresten?

Har selv en Traxxas Rustler VXL, samt et DJI P2 Quadcopter, kjekke leker :)

Filma litt i dag, men har ikke fått Fatshark-brillene mine enda, så resultatet blir ikke imponerende bra enda....

Har en nitro savage og en Stampede vxl (begge med annen motor/esc)

Har og bygd eget quadcopter, og har kjøpt ferdig 2 fly :-P

Hehe

Endret av eriksen76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en del biler oppgjennom [emoji14] Nett nå for øyeblikket har jeg bare Hubsan X4 quadrocopter. Gidde absolutt mersmak så tror jeg kommer til å kjøpe meg Dji Phantom og Fatshark briller til slutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drev mye med radiostyrt med faren min før han ble bitt av båtlivets gleder! Etter det kom jeg meg ikke ut på flyplassene ved egen hjelp(mangel på sertifikat).

Her er jeg rundt 10 år.. Gamle Fornebu flyplass

DSC00049.jpg

I 2003 var helikopter svært uvanlig i RC-Hobbyen, det var for viderekomne og de med feit lommebok. Jeg satt en hel vinter med simulator og et svindyrt tysk helikopter(Robbe Futura Nova) ble kjøpt som byggesett som kostet mer enn Mercen min uten motor og radioutstyret...

Det må sies at helikopter den gang var eksotisk og mer utfordrende. Helikoptrene man får idag er finslipt en hel del og er langt enklere å fly, samt billigere i innkjøp(Align T-Rex 700 med flybar-less feks.).

DSC00363.jpg

Hadde en tur på stripa for noen få år siden, da med et Extra 300L med en oversized 20 kubikks firetakt og en Raptor 50(slenge-helikopter)

8a5bc7026427a58ce04b40d78a6ecebb.jpg

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke problemer kan en tenke seg komme rundt 300.000km på en E39 530DA?

Hvordan svare på dette enkelt..ca alt? Alt er mulige feilkilder på gamle biler med høy kilometerstand, her er det vedlikeholdet som spiller stor rolle. Fult mulig at den går langt lenger, men også en risiko for at du ender opp med påkost som er uhyggelig mtp pris.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan svare på dette enkelt..ca alt? Alt er mulige feilkilder på gamle biler med høy kilometerstand, her er det vedlikeholdet som spiller stor rolle. Fult mulig at den går langt lenger, men også en risiko for at du ender opp med påkost som er uhyggelig mtp pris.

 

Uff  :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik, ja det er enkelt ut

Jeg bruker å si at de som prøver et slikt for første gang(som ikke er dobbeltroterende), klarer å holde det i lufta i sekunder før en kræsj er et faktum.

Filmen du viser til er fabrikkflyveren til Align, han denger så mange han vil rundt slik som en jobb :)

Man kan med sikkerhet si at det er noen timer med flyvning bak det.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig dødt bilmarked for tiden? Er jo alltid det synes jeg at jeg hører snakk om.. Men prøver å selge min E39 for å kjøpe sykkel i sommer. Men ikke noe interesse.. Vet alt selges om prisen er lav nok, og hørt flere mene bilen er verdt 40.000 og sånn, noe jeg mener er altfor lite.. Er ikke priset så ulikt andre tilsvarende biler.. Samt at det er byttet ekstremt mye på bilen, så slipper mest sannsynlig større verkstedsregninger i nærmeste fremtid. Hva mener folk om prisen og bilen? Om noen er interessert, så bare å ta kontakt :)

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=56752158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...