Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjører fra Trondheim til Fredrikstad på skjærtorsdag... Skal en legge om til sommerdekk eller er det fremdeles glatt/snø over Dovre eller i Østerdalen? Noen som relativt nylig har tatt turen? 

 

Skal du kjøre hit kun får å kjøre til Strømstad / drikke her? 

 

har du snap? kan skru her hos meg om du må legge om på vei opp eventuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho!

 

Ny fanger ligger på venter på posten. Lyktene er etter hva jeg kan tyde på bring sine sider overlevert til norge. Forhåpentligvis er dem her før helga :D

 

Nærmer meg en komplett bil nå.

 

 

Lurer på om ikke jeg skal handle noen kabel strømper i nesten matchende bilfarge og bytte ut litt i motorrom for å gjøre det litt mer ryddig :)

 

$_12.JPG

Endret av pautomagi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pressebilene er utstyrt med airmatic..og de er allerede satt litt høyt på fjæringa da de brukes hardt og det er dumt om de subber nedi i dumper og høl etc...

 

Derfor er dem høye på de fleste bildene.

Hva?! Får man nå Airmatic på A-klasse? Kjørt W212 med og uten luftfjæring og det var vannvittig forskjell. Hadde vært fint om man kunne fått dette på de mindre bilene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøre hit kun får å kjøre til Strømstad / drikke her? 

 

har du snap? kan skru her hos meg om du må legge om på vei opp eventuelt

 

Dama er fra Fredrikstad, så skal dit og hilse på familier og venner av henne. Og naturligvis en tur over grensa for å dekke harryhandel-behovet ;) 

 

Får se an om det blir dekkskift eller ikke, jeg tenker mest better safe than sorry. Samtidig, 1000+ km på piggdekk på bar asfalt er ikke helt heldig. Tror ikke jeg gidder å ta med to sett dekk for ei uke i Fredrikstad :P

 

hanzheee på snap. Er ikke like aktiv som Wicky :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge vurdert uoriginale M-pakker opp mot originale til min bil. Spesielt mtp avtagbar hengerfeste, passform, og kvalitet... 

I dag tok jeg endelig motet til meg å bestilte komplett originale M-pakke, godt å ha det overstått! Får bare unngå å sjekke siste bevegelser på kontoen fremover, så tenker jeg det bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører fra Trondheim til Fredrikstad på skjærtorsdag... Skal en legge om til sommerdekk eller er det fremdeles glatt/snø over Dovre eller i Østerdalen? Noen som relativt nylig har tatt turen? 

Jeg er i samme situasjon, skal hjem i påska og kjører fra Trondheim neste helg. Griselyst til å legge om til sommerhjul, men er usikker på det er så lurt :P 

Var i Otta forrige uke, da var det tørt og fint over Dovre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb igjen i imorgen etter å vert hjemme i nesten 2 uker fra jobb (heldigvis med betaling) , godt det ikke ble permisjon. 13 dager på jobb nå så 4 uker fri igjen, blir jo nesten som nordsjø turnus dette :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb igjen i imorgen etter å vert hjemme i nesten 2 uker fra jobb (heldigvis med betaling) , godt det ikke ble permisjon. 13 dager på jobb nå så 4 uker fri igjen, blir jo nesten som nordsjø turnus dette :-D

Pappapermisjon jeg... Fri frem til påske, med unntak av natt til søndag :P Siste 14 dagene har jeg to skift på jobb, heldigvis var det ene 7,5 timer overtid :P Synes det blir litt langtekkelig med permisjon :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...