Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tidenes kaos i Oslo-regionen i dag. Tror jeg tar en fridag og blir hjemme - lite vits i å bruke 3-4t inn til byen...

Kjenner en med Range Rover som hadde satt på sommerdekk. Han var smart nok til å ta T-banen til jobb...

Hører på P4 nå at samtlige busser i Oslo er innstilt! Er mange som ikke kommer seg på jobb i dag. Skulle tro vi bodde i New York der det er massehysteri hver gang snøen faller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte slåss litt for å komme meg på jobb i dag gitt :P

Men fint når trærne henger og bakken er kvit :)

 

Også veldig glad for at jeg har fått montert LSD diff. Utrolig hvordan den bilen jobber seg fram. Til tross for ganske dårlige piggfrie dekk.

 

post-73341-0-21758000-1427355657_thumb.j

Endret av pautomagi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, håpte vi var ferdige med snø nå.. Jaja, har ikke lagt seg her ennå.

 

Har ikke skiftet dekk enda, heldigvis. Skal på tur til Stavanger 17 april, og klarer ikke å bestemme meg om jeg skal skifte til da eller vente til jeg kommer hjem. Er jo en fjellovergang (Romarheimen) med mye  snø, så kan jo være uheldig. Jaja, blir lenge til sommerhjul i år da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har sett så mye snø i Mars siden jeg var liten... Og selvfølgelig, E34 og F10 på sommerdekk :P Godt vi har vinterdekk på elbilen ennå ;)

 

Hvordan er egentlig elbilen på føret som er nå ? :)

 

Helt forferdelig føre på vei til arendal i dag. Og fyttigrisen hvor sjokkert folk blir når det kommer litt snø. Aldri sett så mange tullinger i trafikken som nå.

Slenger seg ut i rundkjøringer og kryss. Bare fordi jeg liker å ha god plass til han forran meg fordi jeg vet at bremselengda er drøy på dette føret så betyr ikke det at jeg lager plass så andre kan hive seg ut forran meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cool... no cool? Dette var iallefall veldig populært på amcars før i tiden... :)

 

http://www.tredwearletters.com/

 

https://www.youtube.com/watch?v=GwYl-5sqkUk

 

 

Det der er vel LIKE utdatert som gule lykter...er det ikke? :P

 

______________________________________

 

 

Snøkaos ja...står biler overalt på motorveien... jeg derimot koste meg sidelengs her og der :P Kona skulka jobben...jeg brukte 1time20min til jobb kontra 14min til vanlig...

 

Lurer på åssen det blir på vei hjem idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...