Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prisene er de samme. Jeg vet ikke helt hvordan Koed løser frakt til Norge på, men kan det være noen form for internpost mellom Koed i Danmark og Koed i Norge?

Koed er genialt, selv til BMW motorsykler skaffer de alt du ønsker. Bestiller jeg på GS, så får jeg alltid noe galt/får det ikke i det heletatt. Schmiedmann Norge er bare søppel.

Dersom du tåler at personen i postskranken vil tro at du bestiller Libero-bleier i svære pappesker og får tilsendt, så er Koed stedet... Til tross for at de altfor ofte sender avgårde deler i Libero-bleieesker.

Skrevet

Kode er er virkelig glad i, billig, bra og rask levering (iallfall i det siste). GS er bare blitt dyrt, da handler jeg heller på Bavaria så støtter jeg Vegar litt ;)

Skrevet

I det siste har jeg handlet det meste av deler fra Latvia, Lithauen eller England. Jeg får originale deler til gode priser, det ankommer fort og er pakket bra. I tillegg hender det de sniker seg gjennom tollen også :)

Skrevet

MFjeld- hvordan mistet du lappen? På E16 mot Skui eller på E18? Hvilken bil kjørte UP?

E18 forbi Sandvika retning Asker, målte meg over 300meter.. 117 i 80 sona kl 23:00 en fredags kveld. Stoppa meg ikke før shell på Holmen så mener dem har trikset her kun for å ta meg. Men får se da, nå må dem innen retten til neste fredag. 117 på denne veien så sent på kvelden er fort gjort når man er i sin egen verden fikk jeg er fare.. :) 

Han nevnte hvert fall at det var snittmåling over kun 300m.

Håper det var greit at jeg skrev dette, Mr.Fjeld!

Ja, null stress :)

Har du mistet lappen og jobben? :(

Har jobben i behold, tok meg ferie og permisjon frem til jeg får tilbake førerkortet. Håper det bare blir ferie, men det får man se på.

Skrevet

I det siste har jeg handlet det meste av deler fra Latvia, Lithauen eller England. Jeg får originale deler til gode priser, det ankommer fort og er pakket bra. I tillegg hender det de sniker seg gjennom tollen også :)

Om du kjøper ny framfanger fra de to første landene der er det vel god sannsynlighet at du får med et norsk skilt på kjøpet.

Skrevet

Noen nettsider du har lyst å dele?
Skrevet

Handler fra Latvia jeg og, kan trygt garantere at jeg ikke får tilsendt noe tjuvgods ihvertfall.. Finnes ærlige folk i østgokk og, tro det eller ei ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...