Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Prisene er de samme. Jeg vet ikke helt hvordan Koed løser frakt til Norge på, men kan det være noen form for internpost mellom Koed i Danmark og Koed i Norge?

 

Koed er genialt, selv til BMW motorsykler skaffer de alt du ønsker. Bestiller jeg på GS, så får jeg alltid noe galt/får det ikke i det heletatt. Schmiedmann Norge er bare søppel.

 

Dersom du tåler at personen i postskranken vil tro at du bestiller Libero-bleier i svære pappesker og får tilsendt, så er Koed stedet... Til tross for at de altfor ofte sender avgårde deler i Libero-bleieesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MFjeld- hvordan mistet du lappen? På E16 mot Skui eller på E18? Hvilken bil kjørte UP?

E18 forbi Sandvika retning Asker, målte meg over 300meter.. 117 i 80 sona kl 23:00 en fredags kveld. Stoppa meg ikke før shell på Holmen så mener dem har trikset her kun for å ta meg. Men får se da, nå må dem innen retten til neste fredag. 117 på denne veien så sent på kvelden er fort gjort når man er i sin egen verden fikk jeg er fare.. :) 

 

Han nevnte hvert fall at det var snittmåling over kun 300m.

Håper det var greit at jeg skrev dette, Mr.Fjeld!

Ja, null stress :)

 

Har du mistet lappen og jobben? :(

Har jobben i behold, tok meg ferie og permisjon frem til jeg får tilbake førerkortet. Håper det bare blir ferie, men det får man se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg handlet det meste av deler fra Latvia, Lithauen eller England. Jeg får originale deler til gode priser, det ankommer fort og er pakket bra. I tillegg hender det de sniker seg gjennom tollen også :)

 

Om du kjøper ny framfanger fra de to første landene der er det vel god sannsynlighet at du får med et norsk skilt på kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg handlet det meste av deler fra Latvia, Lithauen eller England. Jeg får originale deler til gode priser, det ankommer fort og er pakket bra. I tillegg hender det de sniker seg gjennom tollen også :)

Noen nettsider du har lyst å dele?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...